Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - SC Cambuur vrijdag 23-02-2024 20.00uur

Gestart door Grijskijkert, februari 17, 2024, 14:29:47

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Dit is een apparte wedstrijd voor de spelers. Dinsdag de wedstrijd van ons leven en nu nog even een competitiewedstrijd. Kan mij heel erg voorstellen dat spelers geen overtreding maken en uit de duels blijven. Ik verwacht helemaal niks van deze wedstrijd met het oog op dinsdag. Je kunt zeggen het zijn profs maar de spelers hebben natuurlijk hun hoofd bij de volgende wedstrijd wat heel logisch is

Noordcambuur

Nu Emmen er moeten 3 punten komen vrijdag na 22:00 de knop om en dan nec

Mike SCC

Citaat van: michello op februari 21, 2024, 21:46:27
Dan maar weer via VLC player stream zonder commentaar. 9/10 keer daar wel gewoon te zien.

Hoe werkt dat? Kun je een linkje delen oid?

Galdiano

Na winst bij terugkomst maar even massaal naar Cambuurplein ofniet?
Even een extra boost geven voor dinsdag!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Zo maar even naar de training kijken wie er fit is en of er nog nieuwtjes zijn.
IN HENK WE TRUST!!!

Tanjajeah

Citaat van: Grijskijkert op februari 22, 2024, 10:08:57
Zo maar even naar de training kijken wie er fit is en of er nog nieuwtjes zijn.

Breng je even een verslagje uit? :thumbsup
Weet iemand of er nog kaarten zijn voor Emmen?

siepelsjeu

Citaat van: Tanjajeah op februari 22, 2024, 11:43:09
Breng je even een verslagje uit? :thumbsup
Weet iemand of er nog kaarten zijn voor Emmen?

nog 3 autokaarten

Grijskijkert

#22
Citaat van: Tanjajeah op februari 22, 2024, 11:43:09
Breng je even een verslagje uit? :thumbsup
Weet iemand of er nog kaarten zijn voor Emmen?
Training bekeken, iedereen aanwezig op de langere geblesseerde spelers na. Anello deed volledig mee, maar had een ingepakte knie. Wormgoor vond het 'verstandig' om de bal 2x aan te nemen met zijn kloten en liep met een moeilijk gezicht van het veld.. #cambuur

Vermoedelijke opstelling: Van Osch; Ottesen, Tol, Smand, Poll; Breij, van Kaam, De Jong; Balk, Uldrikis, Smit.



IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op februari 22, 2024, 12:27:57
Wormgoor vond het 'verstandig' om de bal 2x aan te nemen met zijn kloten en liep met een moeilijk gezicht van het veld.. #cambuur

Ik hoop dat 'ie Henk en zijn assistenten wat kan ondersteunen, want een basisplaats is  nog ver weg. Dit soort fratsen moet 'ie niet te vaak doen, want dan neemt niemand hem meer serieus natuurlijk.

Grijskijkert

#24
Citaat van: Bankzitter op februari 22, 2024, 12:51:15
Ik hoop dat 'ie Henk en zijn assistenten wat kan ondersteunen, want een basisplaats is  nog ver weg. Dit soort fratsen moet 'ie niet te vaak doen, want dan neemt niemand hem meer serieus natuurlijk.
Denk eerder dat mevrouw Wormgoor het een serieus probleem vind... :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op februari 22, 2024, 12:27:57
Training bekeken, iedereen aanwezig op de langere geblesseerde spelers na. Anello deed volledig mee, maar had een ingepakte knie. Wormgoor vond het 'verstandig' om de bal 2x aan te nemen met zijn kloten en liep met een moeilijk gezicht van het veld.. #cambuur

Vermoedelijke opstelling: Van Osch; Ottesen, Tol, Smand, Poll; Breij, van Kaam, De Jong; Balk, Uldrikis, Smit.





Bergsma weer op de bank?

sunderland

Bergsma speelde een beste wedstrijd in Breda maar de wedstrijden komen nu te dicht opelkaar vermoed

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op februari 22, 2024, 14:39:12
Bergsma speelde een beste wedstrijd in Breda maar de wedstrijden komen nu te dicht opelkaar vermoed
:thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Citaat van: Mike SCC op februari 22, 2024, 09:29:02
Hoe werkt dat? Kun je een linkje delen oid?

VLC player downloaden op laptop of telefoon/iPad. 
Morgen plaats ik linkje wel als die werkt. Die moet je dan plakken bij kopje ?netwerk?->?netwerkstream openen?

Mike SCC

Citaat van: michello op februari 22, 2024, 22:29:46
VLC player downloaden op laptop of telefoon/iPad. 
Morgen plaats ik linkje wel als die werkt. Die moet je dan plakken bij kopje ?netwerk?->?netwerkstream openen?

Helemaal top  :thumbsup