Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - SC Cambuur vrijdag 23-02-2024 20.00uur

Gestart door Grijskijkert, februari 17, 2024, 14:29:47

Vorige topic - Volgende topic

Unknown

deze pot heel belangrijk, iedere pot btw. Maar ik hoop niet dat er blessures ontstaan, ben toch te veel bezig met dinsdag. Dat we ook al tegen nac speelden helpt ook niet mee qua eventuele vermoeidheid.
Nou ja, gas erop, maar geen blessures a.u.b.
oh, en tellen kaarten zoals direct rood ook mee, of staat dat los van de beker?


Inferno-058

Citaat van: Unknown op februari 23, 2024, 19:38:11
deze pot heel belangrijk, iedere pot btw. Maar ik hoop niet dat er blessures ontstaan, ben toch te veel bezig met dinsdag. Dat we ook al tegen nac speelden helpt ook niet mee qua eventuele vermoeidheid.
Nou ja, gas erop, maar geen blessures a.u.b.
oh, en tellen kaarten zoals direct rood ook mee, of staat dat los van de beker?
Direct rood telt gewoon mee volgens mij

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: michello op februari 23, 2024, 19:38:28
VLC downloaden :

rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF4.stream

Mooi heb al beeld, Dit is zo machtig he... mensen die ook aan een ander denken. Bedankt voor het doorgeven van de streams de laatste tijd heren.
Dank je Mich.
Henk de Jong met het busverhaal ! 20.00 los.


Tanjajeah


okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Citaat van: Tanjajeah op februari 23, 2024, 19:50:13
Ik heb VLC.. Hoe werkt het ook weer, wat moet ik met die link doen?

Media, dan Open Network stream en de link erin plakken.

michello

Netwerk??netwerkstream openen?- link erin plakken.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Tanjajeah op februari 23, 2024, 19:50:13
Ik heb VLC.. Hoe werkt het ook weer, wat moet ik met die link doen?

link kopieren.... naar boven in vlc gaan naar media, netwerkstream openen. link erin plakken en klaar

oost

Is er ook iets tegen de lag te doen? Op (mobiel)

Delfzijl/Cambuur

lol als het nu niet lukt.......  :scc succes allemaal jongens |:)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: oost op februari 23, 2024, 19:57:04
Is er ook iets tegen de lag te doen? Op (mobiel)
geen idee srry heb je op pc ook af en toe


Unknown

Bij mij is het meer dan af en toe op de telefoon. Maar goed, beter iets dan niets.