Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: okkele op september 17, 2023, 01:41:03
ach, laat de onrustzaaiers lekker in onrust verder posten.
het is al bijzonder dat een "henk de jong" topic zo leeft nu.
misschien ook tijd om het stanley menzo-topic weer leven in te blazen.

ik ga maar s plat en heb zin in vanmiddag, het cambuur van ultee.
ik heb het leuk op noord en het interesseert me geen reet wie langs de lijn staat of zit.
dat jij op noord staat :_schater dacht voor de buis en zo nu en dan even de tuin in

Raaf

Ik wil in deze trainers discussie even terug naar het tijdperk Afons Arts. Vreselijk. En dan noem ik als voorbeeld rechtsback Wout Droste. Die kwam onder Arts amper over de middenlijn. Arts vloog eruit en Droste leefde kelemaal op. Zo ook de rest van het elftal. Uiteraard met wat geluk door faillissementen van agovv en Veendam, maar zeker ook door de lef van Henk in de speelwijze werd de titel behaald. En dan lees je later dat Arts nog steeds moeite had met zijn ontslag en dat met hem ook zeker de titel gehaald had kunnen worden. Zo'n praatjesmaker zit nu ook in de dugout. En voor het welzijn van de club zo snel mogelijk vervangen moet worden. Dat is niet onrust zaaien, maar realiteitszin.

Grijskijkert

Citaat van: Raaf op september 17, 2023, 10:46:23
Ik wil in deze trainers discussie even terug naar het tijdperk Afons Arts. Vreselijk. En dan noem ik als voorbeeld rechtsback Wout Droste. Die kwam onder Arts amper over de middenlijn. Arts vloog eruit en Droste leefde kelemaal op. Zo ook de rest van het elftal. Uiteraard met wat geluk door faillissementen van agovv en Veendam, maar zeker ook door de lef van Henk in de speelwijze werd de titel behaald. En dan lees je later dat Arts nog steeds moeite had met zijn ontslag en dat met hem ook zeker de titel gehaald had kunnen worden. Zo'n praatjesmaker zit nu ook in de dugout. En voor het welzijn van de club zo snel mogelijk vervangen moet worden. Dat is niet onrust zaaien, maar realiteitszin.
Wat ik van je lees is gebaseerd op het verleden, realiteit is dat na vanmiddag in ieder geval 3e staan met leuk voetbal in de thuis wedstrijden. HdJ is volgend seizoen weer hoofdtrainer bij onze club en gaat nergens anders heen tenzij er een belachelijk bedrag voor hem wordt betaald. Want contract is contract, en HdJ heeft het zelf verlengd!!
IN HENK WE TRUST!!!

okkele

Citaat van: wiekie1969 op september 17, 2023, 08:16:43
Het is zo leuk op Noord. Na afloop vraag ik Ultee om een handtekening.  Oek al wudde we 17e.  :O :O :O
Dou best nooit in het stadion juh, jaknikkende tokkie
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Grijskijkert op september 17, 2023, 11:02:54
Wat ik van je lees is gebaseerd op het verleden, realiteit is dat na vanmiddag in ieder geval 3e staan met leuk voetbal in de thuis wedstrijden. HdJ is volgend seizoen weer hoofdtrainer bij onze club en gaat nergens anders heen tenzij er een belachelijk bedrag voor hem wordt betaald. Want contract is contract, en HdJ heeft het zelf verlengd!!
Precies, we doen leuk mee.
En is heilige henkie straks weg dan is dat ook prima, is ook gewoon een passant net als iedereen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: sunderland op september 17, 2023, 10:24:42
dat jij op noord staat :_schater dacht voor de buis en zo nu en dan even de tuin in
Waar baseer je dat op?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

oost

Zucht mensen die nu zeggen we doe leuk mee en we staan 3e moeten echt even ophouden.
We spelen af en toe leuk voetbal en we hobbelen wat mee. Het spel is kwetsbaar en we hebben alleen maar van erg matige tegenstander gewonnen. De hoogste genoteerde partij Helmond hebben we gewoon verloren. Ik hoop heel erg dat henk bij cambuur blijft. Ultee mag van mij het seizoen voorlopig afmaken maar als dat betekend dat Henk vertrekt is dat anders.
Ultee heeft lang genoeg de tijd gehad maar heeft cambuur 0,0 gebracht

sunderland

Citaat van: oost op september 17, 2023, 11:40:27
Zucht mensen die nu zeggen we doe leuk mee en we staan 3e moeten echt even ophouden.
We spelen af en toe leuk voetbal en we hobbelen wat mee. Het spel is kwetsbaar en we hebben alleen maar van erg matige tegenstander gewonnen. De hoogste genoteerde partij Helmond hebben we gewoon verloren. Ik hoop heel erg dat henk bij cambuur blijft. Ultee mag van mij het seizoen voorlopig afmaken maar als dat betekend dat Henk vertrekt is dat anders.
Ultee heeft lang genoeg de tijd gehad maar heeft cambuur 0,0 gebracht
dat mag je niet zeggen van de 2 goeroes. Ben het met je eens maar er zijn dus sommige die dat niet zien.

Grijskijkert

Citaat van: oost op september 17, 2023, 11:40:27
Zucht mensen die nu zeggen we doe leuk mee en we staan 3e moeten echt even ophouden.
We spelen af en toe leuk voetbal en we hobbelen wat mee. Het spel is kwetsbaar en we hebben alleen maar van erg matige tegenstander gewonnen. De hoogste genoteerde partij Helmond hebben we gewoon verloren. Ik hoop heel erg dat henk bij cambuur blijft. Ultee mag van mij het seizoen voorlopig afmaken maar als dat betekend dat Henk vertrekt is dat anders.
Ultee heeft lang genoeg de tijd gehad maar heeft cambuur 0,0 gebracht
Ik heb wel in de gaten dat de realiteit je niet aanstaat, en daarbij is 80% van de KKD matig en de positie waar we staan is niets aan gestolen. Maar goed dit forum is alleen voor mensen als oost, sunderland, wiekie, raaf en poelie dus ik zeg de mazzel en zoek het lekker uit met elkaar, ik ben weg!
IN HENK WE TRUST!!!

oost

Citaat van: Grijskijkert op september 17, 2023, 11:55:19
Ik heb wel in de gaten dat de realiteit je niet aanstaat, en daarbij is 80% van de KKD matig en de positie waar we staan is niets aan gestolen. Maar goed dit forum is alleen voor mensen als oost, sunderland, wiekie, raaf en poelie dus ik zeg de mazzel en zoek het lekker uit met elkaar, ik ben weg!

Realiteit is iets wat iedereen anders beleeft.
Iedereen mag zijn mening hebbem :thumbsup
Als je nou inhoudelijk zou kunnen beargumenteren waarom Ultee het wel goed gedaan heeft tot nu toe los van de punten de en de positie waar we nu staan ben ik heel erg benieuwd

Destroyer

Citaat van: Raaf op september 17, 2023, 10:46:23
Ik wil in deze trainers discussie even terug naar het tijdperk Afons Arts. Vreselijk. En dan noem ik als voorbeeld rechtsback Wout Droste. Die kwam onder Arts amper over de middenlijn. Arts vloog eruit en Droste leefde kelemaal op. Zo ook de rest van het elftal. Uiteraard met wat geluk door faillissementen van agovv en Veendam, maar zeker ook door de lef van Henk in de speelwijze werd de titel behaald. En dan lees je later dat Arts nog steeds moeite had met zijn ontslag en dat met hem ook zeker de titel gehaald had kunnen worden. Zo'n praatjesmaker zit nu ook in de dugout. En voor het welzijn van de club zo snel mogelijk vervangen moet worden. Dat is niet onrust zaaien, maar realiteitszin.

Henk is het uithangbord van de club. Maar als Henk echt Cambuur ademt wacht hij af op zijn kans bij onze club. Zoniet en hij vertrekt, is ook hij een passant en voor mij niet meer de Henk die dit ambieerde.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

oost

Citaat van: Destroyer op september 17, 2023, 12:06:13
Henk is het uithangbord van de club. Maar als Henk echt Cambuur ademt wacht hij af op zijn kans bij onze club. Zoniet en hij vertrekt, is ook hij een passant en voor mij niet meer de Henk die dit ambieerde.

Volledig mee eens :thumbsup
Maar hij is niet een normale passant, hij is mss wel de beste trainer die Cambuur ooit gehad heeft _O_

okkele

Citaat van: Grijskijkert op september 17, 2023, 11:55:19
Ik heb wel in de gaten dat de realiteit je niet aanstaat, en daarbij is 80% van de KKD matig en de positie waar we staan is niets aan gestolen. Maar goed dit forum is alleen voor mensen als oost, sunderland, wiekie, raaf en poelie dus ik zeg de mazzel en zoek het lekker uit met elkaar, ik ben weg!
je kan ze toch op "negeren" zetten o.i.d?
doe dat dan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Grijskijkert

Citaat van: okkele op september 17, 2023, 13:02:32
je kan ze toch op "negeren" zetten o.i.d?
doe dat dan.
Dat negeren stelt ook niks voor, als offline kijkt lees je alles.. Dus gewoon helemaal niet meer kijken is het beste.. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Holwerd voor Cambuur

Goed sfeertje hier onderling :thumbsup

Accepteer gewoon dat er verschillende meningen zijn en dat elk persoon dat op een iets andere manier duidelijk probeert te maken.
Beide kanten op zijn er uitschieters in toon in hoe iets gezegd wordt, maar voel dan niet de neiging om overal op te reageren. Wil je dat wel, doe dat dan zonder gescheld en getier. Dat houdt het voor de mensen die alleen meelezen of de middenweg kiezen ook leuk om te lezen.

Uiteindelijk hopen we allemaal op het beste voor onze club.

Zo, dat wilde deze demagoog; linkse rakker; tokkie en dergelijke, toch maar even gezegd hebben.

:proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021