Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Dkv zal ook wel gaan nadenken nu ze dik verloren hebben van Feyenoord
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op september 16, 2023, 18:47:58
Dkv zal ook wel gaan nadenken nu ze dik verloren hebben van Feyenoord
klopt dat schoot mij ook binnen   :y

sunderland

Citaat van: Destroyer op september 16, 2023, 18:47:58
Dkv zal ook wel gaan nadenken nu ze dik verloren hebben van Feyenoord
bij mij ook . Het is daar al een tijdje onrustig intern weet ik van 1 van die advocaten die ik wel eens tegenkom met de hond.

sunderland

Citaat van: Mike SCC op september 16, 2023, 18:10:48
Kan het me niet voorstellen dat Henk halverwege zijn contractjaar hier vertrekt om het seizoen uit te zingen bij een NAC of Willem II waar het allebei chaos is en de druk erg hoog is, terwijl hij hier een absolute held is en weet dat ie volgend seizoen gewoon voor de groep staat in het nieuwe stadion. Zou me erg tegenvallen in elk geval.
jonge lees jij wel de berichten. Henk geeft aan dit zelf te willen

Bernardo

Citaat van: sunderland op september 16, 2023, 19:03:19
bij mij ook . Het is daar al een tijdje onrustig intern weet ik van 1 van die advocaten die ik wel eens tegenkom met de hond.

Gaat Henk nooit doen joh.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op september 16, 2023, 19:20:44
Gaat Henk nooit doen joh.
Als henk ergens een aanbieding zou krijgen waarmee hij na een paar jaar finacieel onafhankelijk zou zijn, gun ik hem het allerbeste en zou gek zijn als hij dat niet zou doen.
Maar vooralsnog zijn het alleen maar geruchten waar wij op reageren en maar even afwachten hoe het gaat komen met Henk zijn plannen.

Mike SCC

Citaat van: sunderland op september 16, 2023, 19:04:44
jonge lees jij wel de berichten. Henk geeft aan dit zelf te willen

Lees mijn post anders nog een keer. Het gaat mij om de afweging die Henk zou maken, daar kan ik me zelf dus niks bij voorstellen. Hij is hier helemaal op zijn plek, en zou dan zeker daarheen gaan.

Harry L.

Citaat van: Cor op september 16, 2023, 15:54:33
Dat is lekker makkelijk, hij zegt dat in een redelijk toxisch klimaat waar mensen zoals jij er schande van spreken mocht de directie hem laten vertrekken. En Henk is niet gekke Henkie, hij weet donders goed dat een interview als in het LC een hoop onrust geeft. Als hij echt een clubman is, dan is hij content met de rol die hij dit seizoen heeft, laat hij een beetje goede wil zien richting Cambuur en praat hij niet over Stillem II of KNAC, maar neemt hij een duidelijk standpunt in richting de verslaggever.

Helemaal mee eens

Mike SCC

Willem II is in elk geval geen optie meer, die hebben net een nieuwe trainer gepresenteerd.

sunderland

Citaat van: Mike SCC op september 16, 2023, 20:12:17
Willem II is in elk geval geen optie meer, die hebben net een nieuwe trainer gepresenteerd.
volendam zoekt ook een trainer

Delfzijl/Cambuur

Tijd om de onrust hier te staken..
Eerst maar es afwachten wat er gaat gebeuren. Kunnen wel allerhande theorieen loslaten, maar hoop dat Henk ff wacht en ons met achter zich het  nieuwe stadion toch voor zn eigen Cambuur kiest.

okkele

ach, laat de onrustzaaiers lekker in onrust verder posten.
het is al bijzonder dat een "henk de jong" topic zo leeft nu.
misschien ook tijd om het stanley menzo-topic weer leven in te blazen.

ik ga maar s plat en heb zin in vanmiddag, het cambuur van ultee.
ik heb het leuk op noord en het interesseert me geen reet wie langs de lijn staat of zit.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969

Onrustzaaiers. Waar hest het over onnozele blinde.

wiekie1969

#2114
Het is zo leuk op Noord. Na afloop vraag ik Ultee om een handtekening.  Oek al wudde we 17e.  :O :O :O