Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: sunderland op augustus 04, 2023, 13:18:31
Dit is echt geweldig nieuws. Zo kan ie mooi bij Cambuur blijven en hij had duidelijk aangegeven weer het veld op te willen. Henk voelt zich nergens te goed voor |:)

Denk dat deze positie 'in de luwte' ook passend is voor zijn situatie. Nog even niet al die belletjes en telefoontjes van journalisten/camera's voor je neus.

sunderland

Citaat van: papier op augustus 04, 2023, 13:31:52
Denk dat deze positie 'in de luwte' ook passend is voor zijn situatie. Nog even niet al die belletjes en telefoontjes van journalisten/camera's voor je neus.
precies dat !

De Gast

Moet je dat uberhaupt nog willen als Henk zijnde. Een goeie assistent kan die poespas wel overnemen.

papier

Citaat van: De Gast op augustus 04, 2023, 14:13:22
Moet je dat uberhaupt nog willen als Henk zijnde. Een goeie assistent kan die poespas wel overnemen.

Journalisten willen toch met de eindverantwoordelijke spreken en linksom of rechtsom komen ze dan daar wel uit. Daarbij denk ik dat je in het geval van Henk dat (als club) zelf ook moet willen. Want Henk heeft een natuurlijke charisme waarmee hij keer op keer onze club positief in de picture heeft gekregen en dat kan hij nog steeds. Alleen in het belang van Henk lijkt me dat nu niet wenselijk.

sunderland

Wat denken we hier toch allemaal veel voor Henk. Laat het gewoon lekker doen zoals hij zelf wil en dat gaat ie ook zeker doen. Ben iig blij dat ie binnen de club blijft. Hij heeft ook heel veel contact met Reijnen

Destroyer

Mooi voor Henk! Prachtig  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: sunderland op augustus 04, 2023, 14:56:40
Wat denken we hier toch allemaal veel voor Henk. Laat het gewoon lekker doen zoals hij zelf wil en dat gaat ie ook zeker doen. Ben iig blij dat ie binnen de club blijft. Hij heeft ook heel veel contact met Reijnen
Bah, nu moet ik alweer positief zijn.
Lees deze wijze woorden van sunderland.
De echte, dat lees je :devil

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!


bommel

Citaat van: Specuveter op augustus 04, 2023, 08:40:15
Henk gaat aan de slag bij de Onder 21.

Waar haal je deze informatie vandaan?

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op augustus 04, 2023, 18:39:52
Leg dit eens uit.... :zweep :koffie
Een mafkees die gesnoven en geblowd had meende te moeten autorijden. Politie vond van niet
De echte, dat lees je :devil

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op augustus 04, 2023, 19:45:10
Een mafkees die gesnoven en geblowd had meende te moeten autorijden. Politie vond van niet
En hij heeft jou naam gebruikt? 8P
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op augustus 04, 2023, 19:48:18
En hij heeft jou naam gebruikt? 8P
Mijn nickname wordt in de media misbruikt  :(
De echte, dat lees je :devil

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op augustus 04, 2023, 19:50:48
Mijn nickname wordt in de media misbruikt  :(
Pak ze Dokkie :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk de Jong is na zijn hersenoperatie weer bijna de ouderwetse, drukke allesdoener
Voetbaltrainer Henk de Jong (58) herstelde na een ingenieuze hersenoperatie van een hulpbehoevende man op de bank tot de energieke man die hij eerder was. ?Een goed mens zijn in de voetballerij, is het belangrijkste.?
Henk, held, bedankt