Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: De Gast op september 14, 2023, 20:57:28
Henk het ?m toch aanvoerder maakt? Hoeveel vertrouwen wil je ?m geven?
Kest van een Lada nou eenmaal geen Lamborghini maken.

Klopt deels natuurlijk, henk kan van een gare lada een hele leuke VM passat maken. Onze huidige trainer heb ik nog niet kunnen betrappen op het ontwikkelen van spelers. Of ze zoveel vertrouwne geven dat ze denken dat ze een passat zijn. Nee winnen van de nummer 20 tot nummer 12 is tegenwoordig al voldoende om fans tevreden te stellen. Ik hoop dat de oogkleppen snel afgaan bij het bestuur en dan ze Henk na dit weekend weer hoofdtrainer maken  |:)

Vlampiep

Als Henk verkiest aan de slag te gaan bij een club als NAC zou mij echt verbazen. In dit rattennest is opbouwen niet mogelijk en de geldschieters maken daar de dienst  uit en bepalen wie wel of niet speelt. Iedere dag is daar op je tenen lopen en oppassen dat je niet wordt gepiepeld. Dit lijkt mij geen goed idee gelet op de zaken die Henk in het verleden heeft doen besluiten bij de Graafschap te vertrekken en nu na zijn laatste ziekte periode.
Maar ik ben Henk niet en weet ook niet wat er allemaal speelt en mogelijk is bij onze club, maar hem ten koste van alles trachten te bouwen voor onze club izou wat mij betreft het uitgangspunt moeten zijn.

James

Citaat van: michello op september 14, 2023, 20:54:25
Oh oh.. dit zat eraan te komen. Was er al bang voor dat Willem II en/of NAC bij hem zouden uitkomen.

Je kunt het Ultee eigenlijk als mens niet aandoen, maar we zouden het volgens mij allemaal willen??Lastig. De loonlasten zullen iig behoorlijk dalen als Henk vertrekt.

Ik ben beslist geen Ultee fan maar wat je zegt dit zou heel onmenselijk zijn. Balen zeg?. Want de punten zijn ok? maar Cambuur eindigt straks mooi ergens rond de vijfde plaats. Ik verwacht zo?n seizoen als dat het nu begonnen is. Alleen zal Cambuur nog wat wegzakken doordat de selectie te smal is en het na de basis wel echt een niveautje naar beneden gaat.

sunderland

Henk zegt duidelijk dat ie nu aan de slag wil in het betaalde voetbal. Ow Ow Ow als je de allerbelangrijkste man in heel Cambuur laat gaan. Gvd word er droevig van? dit zit er aan te komen en word nu misschien waarheid. Je houd een zeer matige trainer en laat Henk gaan. Hoop dat het geen waarheid word maar vrees ?.

sunderland

Ik durf zelfs te stellen dat als het Henk het overneemt dat we serieus mee gaan doen om promotie. Bij Henk worden spelers 30% beter. De swung door de hele club. Dit zou een zeer nare gebeurtenis in de geschiedenis van Cambuur zijn als hij weggaat.

Inferno-058

Citaat van: James op september 14, 2023, 22:08:30
Ik ben beslist geen Ultee fan maar wat je zegt dit zou heel onmenselijk zijn. Balen zeg?. Want de punten zijn ok? maar Cambuur eindigt straks mooi ergens rond de vijfde plaats. Ik verwacht zo?n seizoen als dat het nu begonnen is. Alleen zal Cambuur nog wat wegzakken doordat de selectie te smal is en het na de basis wel echt een niveautje naar beneden gaat.
Tja dat is de prijs die je betaald. Zo goed deed Ultee het niet over 3/4 seizoen, dus het komt niet volledig uit de lucht vallen.

Holwerd voor Cambuur

Lijkt mij dat Henk het liefst met ons het nieuwe stadion wil betrekken, maarja...

Ik vind NAC dan wel weer bij hem passen. Maar Breda is wel een takke-end rijden (bijna) elke dag.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Eewal

Citaat van: sunderland op september 14, 2023, 22:15:25
Ik durf zelfs te stellen dat als het Henk het overneemt dat we serieus mee gaan doen om promotie. Bij Henk worden spelers 30% beter. De swung door de hele club. Dit zou een zeer nare gebeurtenis in de geschiedenis van Cambuur zijn als hij weggaat.
onder henk ging het al best een tijdje hartstikke kut, dat zijn we nu opeens vergeten allemaal.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op september 14, 2023, 22:23:50
onder henk ging het al best een tijdje hartstikke kut, dat zijn we nu opeens vergeten allemaal.

Toen die ziek was
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Eewal op september 14, 2023, 22:23:50
onder henk ging het al best een tijdje hartstikke kut, dat zijn we nu opeens vergeten allemaal.
Ow en achteraf was Henk ziek h?. Of zijn we dat nu ook vergeten. Heel toevallig dat toen Henk voor het eerst niet lekker werd we 7 e stonden. ..

Eewal

Fair enough. Ik ben niet tegen Henk hoor, maar ook niet tegen Ultee. Waarschijnlijk zal een samenwerking tussen die 2 er niet inzitten?

Bankzitter

Ze krijgen beide betaald, dus beste is als ze ook beide aan het werk zijn voor de club.

Maar vanwaar alle paniek ineens?

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op september 14, 2023, 23:08:56
Ze krijgen beide betaald, dus beste is als ze ook beide aan het werk zijn voor de club.

Maar vanwaar alle paniek ineens?

Henk is beter verklaard door de artsen, kan voor vol aan de slag. Wil zo snel mogelijk weer aan de slag als hoofdtrainer in het betaald voetbal. Met 2 grote clubs vrij in de KKD is er logisch dat er 'paniek' is

PePe

Cambuur moet aangeven, met wie ze verder willen?
Eventueel eerder afscheid nemen van Ultee, als hij elders aan de slag kan.
Henk wordt binnenkort weer trainer van Cambuur.
Of Henk voor de rest van het seizoen uitlenen.
Ik hoop op Henk als trainer voor 24-25.

Delfzijl/Cambuur

Vergeet niet dat Henk Cambuurman is. Als hij de garantie krijgt na dit seizoen  ben jij onze trainer in het nieuwe stadion voor 3 jaar.
Laat hij dat echt niet lopen.
Hij ademd  Cambuur, gewoon Ultee seizoen laten doen.
Niks mooier dan het nieuwe stadion met Henk.
Wat een extra seizoenkaarten zal dat opleveren.....