Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op september 18, 2021, 22:46:43
omdat een aantal forumgangers gedijt bij slechte resultaten, kunnen ze lekker leeglopen. Afgelopen thuiswedstrijden hoor je ze niet, dan gaat het te goed denk ik
zo zwak

veteraan

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 18, 2021, 22:36:28
Lekker zo blijven ballen |:) Voor hetzelfde geld maak je in het eerste kwartier een goal en sleep je er een punt uit. Een andere opstelling hebben we ook al dik 2 jaar niet gespeeld, dus dat kunnen we ook niet.

Tegen elke andere tegenstander geldt dit helemaal.

Sorry, deze halleluja stemming is niet realistisch,
In een seizoen als dit kun je niet zeggen dat je nu eenmaal niet goed kan verdedigen
We zullen vaker teruggedrukt worden, in iedere wedstrijd zelfs tegen Go Ahead zitten zwakke periodes in defensief opzicht

Noordcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op september 18, 2021, 22:46:43
omdat een aantal forumgangers gedijt bij slechte resultaten, kunnen ze lekker leeglopen. Afgelopen thuiswedstrijden hoor je ze niet, dan gaat het te goed denk ik
must ff op Twitter kijken  :y

PePe

Ik denk dat Henk gegokt heeft op mogelijke vermoeidheid bij Ajax na de wedstrijd tegen Sporting Lissabon.
Helaas was daar geen sprake van vandaag.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: veteraan op september 18, 2021, 22:49:14
Sorry, deze halleluja stemming is niet realistisch,
In een seizoen als dit kun je niet zeggen dat je nu eenmaal niet goed kan verdedigen
We zullen vaker teruggedrukt worden, in iedere wedstrijd zelfs tegen Go Ahead zitten zwakke periodes in defensief opzicht

Een halleluja-stemming is wat overdreven na een 9-0, maar ik vind het gewoon mooi dat we van de speelstijl uitgaan waar wij goed in zijn. En ja, dan verlies je wel eens met 1-0, 4-2 of  9-0. Maar ik ben er van overtuigd dat we door die speelstijl ook vaak genoeg winnen om te handhaven. Net zoals in de vorige Eredivisieperiode.
Dat het nu 9-0 wordt, is kut. Maar ik ben er van overtuigd dat als je deze wedstrijd 10x speelt, je wél 9x verliest, maar ook maar 1x met 9-0. Helaas was dat vandaag.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

hobbes

Citaat van: Cambuur Groningen op september 18, 2021, 22:46:43
omdat een aantal forumgangers gedijt bij slechte resultaten, kunnen ze lekker leeglopen. Afgelopen thuiswedstrijden hoor je ze niet, dan gaat het te goed denk ik

Klopt helemaal, heel Leeuwarders om even je gelijk te komen halen als het slecht gaat. Ik hoop ze donderdag niet te horen.

veteraan

Ach wel nee ! Als je met een 9-0 nederlaag niks negatiefs mag zeggen dan wordt het vrouwenvoetbal

Cambuur Groningen

Citaat van: veteraan op september 18, 2021, 23:09:23
Ach wel nee ! Als je met een 9-0 nederlaag niks negatiefs mag zeggen dan wordt het vrouwenvoetbal
tuurlijk mag je negatief zijn, ik ben ook niet blij met vandaag. Maar je vandaag wel melden als het 9-0 wordt hoe slecht het wel niet is maar niets laten horen als het positief is vind ik persoonlijk wonderlijk

sunderland

Citaat van: veteraan op september 18, 2021, 23:09:23
Ach wel nee ! Als je met een 9-0 nederlaag niks negatiefs mag zeggen dan wordt het vrouwenvoetbal
je mag van alles zeggen. Om nu achteraf bepaalde dingen roeptoeteren vind ik zwak. Over opstelling ED. Had dat dan 19.55 gemeld. Toch

veteraan

Cambuur speelt geweldig combinatievoetbal dat weet heel Nederland
De trainer trekt veel spelers naar een veel hoger niveau
Als de machine loopt zijn er weinig ploegen die het droog houden

Maar als er verdedigd moet worden missen we snelheid en hardheid
Als we tactisch moeten switchen omdat de wedstrijd dat vraagt dan gaat dat nog te traag.
Waarschijnlijk is dat te repareren, dat zien we tegen Heracles en Sparta wel

(Verder zijn ook de kritische geesten net zo beroerd van zo'n avond als iedereen)

PePe

Alle omzettingen hebben geen goede uitwerking gehad, tegen dit goede Ajax.
Dit kun je een keer zo hebben, uithuilen, donderdag is er weer een wedstrijd.

Lore

Citaat van: Cambuur Groningen op september 18, 2021, 22:46:43
omdat een aantal forumgangers gedijt bij slechte resultaten, kunnen ze lekker leeglopen. Afgelopen thuiswedstrijden hoor je ze niet, dan gaat het te goed denk ik

Ik denk ook dat wij dit gewoon moet accepteren. Ajax tegen komen op een slechte dag is nou eenmaal een stevige nederlaag, maar er zijn veel punten die wij hieruit kunnen leren. Vooral dat bij ons niets vanzelf zal gaan. Met energie en Lef kunnen wij punten pakken, maar wij kunnen nooit verslappen.

Enige puntje is dat Henk zelf met van der meer zijn speelstijl aanpaste. Daar kan hij wel op reflecteren .

veteraan

Sandor vd Heide wordt gemist, tactisch en moreel

Specuveter

Citaat van: veteraan op september 19, 2021, 00:59:57
Sandor vd Heide wordt gemist, tactisch en moreel
Nee....als Sandor er bij was geweest hadden we gewonnen zeker.