Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Goohhhhh Henk is zoo lekker normaal.

Niet normaal hoe normaal.

Henk eet gewoon 2 boterhammen met pindakaas 's morgens en een glas karnemelk. En daarna rijdt ie in zn degelijke VW vanuit zn rijtjeshuis in een normale wijk in Drachten naar Leeuwarden.

Zo is Henk gewoon. Maakt netjes zn hypotheek over iedere maand. Blokjes om met de hond. En gaat iedere zomer met zn sleurhut naar zuid Frankrijk voor 3 weken op een camping staan.. tussen het volk.

zeewolde

Citaat van: Treb op mei 26, 2021, 18:54:04
Goohhhhh Henk is zoo lekker normaal.

Niet normaal hoe normaal.

Henk eet gewoon 2 boterhammen met pindakaas 's morgens en een glas karnemelk. En daarna rijdt ie in zn degelijke VW vanuit zn rijtjeshuis in een normale wijk in Drachten naar Leeuwarden.

Zo is Henk gewoon. Maakt netjes zn hypotheek over iedere maand. Blokjes om met de hond. En gaat iedere zomer met zn sleurhut naar zuid Frankrijk voor 3 weken op een camping staan.. tussen het volk.
wat is je probleem?

Treb

Citaat van: zeewolde op mei 26, 2021, 18:59:51
wat is je probleem?

Niks hoor. Ben blij met Henk.. echt! Maar soms mag het allemaal wel ietsjes minder.

Bankzitter

Ik krijg hier weer een flash back van aan De Gewone Man"van Pisa uit de "vroege jaren '80.  :_schater


veteraan

Hoe je voor elkaar krijgt om het halve interview weer over DKV te lullen !

Collingwood

Rinus Michels award gewonnen voor beste trainer van de KKD afgelopen seizoen. Gekozen door zijn collega-trainers.  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

Feeling 326

Citaat van: Collingwood op augustus 09, 2021, 16:36:03
Rinus Michels award gewonnen voor beste trainer van de KKD afgelopen seizoen. Gekozen door zijn collega-trainers.  |:)

Terecht gewonnen. Heeft ervoor gezorgd na de domper van vorig seizoen dat de groep de rug heeft gerecht. Met kop en schouders kampioen geworden

veteraan


Collingwood

Citaat van: Feeling 326 op augustus 09, 2021, 16:59:15
Terecht gewonnen. Heeft ervoor gezorgd na de domper van vorig seizoen dat de groep de rug heeft gerecht. Met kop en schouders kampioen geworden

Eens. Om de redenen die je noemt, plus dat we (zeker voor KKD-begrippen) fantastisch voetbal hebben gespeeld ondanks de torenhoge verwachtingen die er waren na het coronaseizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Henk was zo goed dat het Tobiassen, Snoeij en Steijn hun baan heeft gekost.

Bernardo


PePe

Eindelijk gerechtigheid in de sportgeschiedenis!!

Noordcambuur

Heeft Henk dik verdiend in 2 jaar geweldige prestatie neergelegd.
De 1e prijs is binnen van het nieuwe seizoen.