Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

V-man


Trainert!

Henk, beste vent.
Ophouden met die wissels een paar seconden voor tijd.

Paulissen was des duivels. Toch weer een smet op deze avond


DeBruyne

zal wel met een wedstrijdpremie voor die jongens te maken hebben

Specuveter

Citaat van: Trainert! op augustus 28, 2021, 21:26:27
Henk, beste vent.
Ophouden met die wissels een paar seconden voor tijd.

Paulissen was des duivels. Toch weer een smet op deze avond
bal was al een paar keer uit.
Ze hadden er al lang ingekund

veteraan

Even geen kritiek op de coach! 2-0 winnen van Twente en goed(ietsje slordig) spel
Perspectief !

PePe

Ik kan me voorstellen dat de keuze voor het wisselen pas na de 2 - 0 het juiste moment was.
(helaas wat laat, jammer voor de wissels, ik had het niet anders gedaan)

Trainert!

Stelling: Henk de Jong weet zijn ploeg niet (goed) neer te zetten tegen de topploegen.

Of wat zal Henk anders/beter moeten doen tegen de topploegen?


Cambuur Groningen

Citaat van: Trainert! op september 18, 2021, 22:16:40
Stelling: Henk de Jong weet zijn ploeg niet (goed) neer te zetten tegen de topploegen.

Of wat zal Henk anders/beter moeten doen tegen de topploegen?
Een 5-5-4 opstelling proberen en als dat niet lukt in de 2e helft een 6-6-2 opstelling

veteraan

Als degradatiekandidaat zul je regelmatig voor één punt moeten spelen.
Dat doe je met twee controlerende middenvelders en/of een extra verdediger
In de omschakeling moet je dreiging houden (snelheid)

Holwerd voor Cambuur

Lekker zo blijven ballen |:) Voor hetzelfde geld maak je in het eerste kwartier een goal en sleep je er een punt uit. Een andere opstelling hebben we ook al dik 2 jaar niet gespeeld, dus dat kunnen we ook niet.

Tegen elke andere tegenstander geldt dit helemaal.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Oneens. Klaar. Door naar donderdag.

justremco

Citaat van: veteraan op september 18, 2021, 22:34:06
Als degradatiekandidaat zul je regelmatig voor één punt moeten spelen.
Dat doe je met twee controlerende middenvelders en/of een extra verdediger
In de omschakeling moet je dreiging houden (snelheid)

In de 2e helft gingen we met een extra verdediger spelen en zijn we amper nog de middellijn over geweest. Wij kunnen dat gewoon niet, hebben daar ook gewoon de spelers niet voor. 9-0 is natuurlijk beschamend maar het kan gewoon eens gebeuren tegen een sterk Ajax. Donderdag weer knallen dat zijn de tegenstanders waar we de punten moeten pakken en bij winst doen we leuk mee met 9 uit 6

Holwerd voor Cambuur

Vink bij ESPN:

Volgens Vink ligt verdedigend spel niet in de aard van Cambuur. "Het is ook zo dat Sparta zijn speelstijl dichter bij hetgeen dat jij voorstelt dat ze moeten doen, dan de speelstijl van Cambuur. Cambuur zijn speelstijl is echt gebaseerd op eruitvliegen, backs die eroverheen klappen. Ga je nou heel veel concessies doen aan je speelstijl voor die één of twee wedstrijden? Dat vind ik niet."

Waarvan akte :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Ik vind het zielig dat we nu vanavond hier over henk praten. Echt een zwakte bod. Waarom niet vanmiddag of gister of eerder.

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op september 18, 2021, 22:45:05
Ik vind het zielig dat we nu vanavond hier over henk praten. Echt een zwakte bod. Waarom niet vanmiddag of gister of eerder.
omdat een aantal forumgangers gedijt bij slechte resultaten, kunnen ze lekker leeglopen. Afgelopen thuiswedstrijden hoor je ze niet, dan gaat het te goed denk ik