Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: 666 op april 20, 2021, 09:06:48
Maar dat neemt niet weg dat ik vanaf vrijdag al met een big smile op mij gezicht loop  :devil

:proost

Zo is het en zoals Henk ook al zei:

"Er komen nog heel wat feestjes aan"


En ik hoop echt dat het grootste feestje is met wat supporters erbij!

Eewal

Citaat van: Lore op april 20, 2021, 10:25:02
:proost

Zo is het en zoals Henk ook al zei:

"Er komen nog heel wat feestjes aan"


En ik hoop echt dat het grootste feestje is met wat supporters erbij!

Rondvaart door de leeuwarder grachten op een praam of 2 zou echt fantastisch zijn!

hobbes

Citaat van: 666 op april 20, 2021, 09:03:31
Niemand heeft het meer over de belachelijke goede prestatie die wij 2 seizoenen achterelkaar hebben neergezet, met als afronding promotie. Dat vind ik wel kwalijk. Een relletje van een journalist die op zoek was naar sensatie krijgt veels teveel aandacht. Henk heeft zich deze uitspraak laten ontlokken (Ik sta volledig achter zijn uitspraken) in al zijn naïviteit.

Nu is het weer een beetje rustig op bovenstaande, maar als we straks kampioen worden komt alles wat Henk heeft gezegd weer op tafel en gaat iedereen zich daar weer op focussen ipv de fantastische prestatie van ons clubje.

Ik moet er nu alweer van  :R

Klopt, Veronica Inside gisteren maar liefst een half minuut over Cambuur en dan ook nog negatief over Mühren.

Bankzitter

Derksen riep maar wat zonder echt te weten hoe we spelen.

Normaal degradeert een kleinere club inderdaad binnen 3 seizoenen en moet een promovendus doorselecteren anders red je het niet.
Dat klopt ook wel.

Maar wij zijn natuurlijk als team naar een heel ander niveau doorgegroeid in 2 jaar tijd. Dus dan kunnen er veel meer spelers mee naar de eredivisie. Plus dat er geld is voor versterkingen en de eredivisieclubs met kleinere budgetten moeten gaan werken. Dus wij kunnen een jump maken en niet in de degradatiezone terecht komen.

Maar prima als men ons volgend seizoen onderschat... dan kunnen we wellicht wat bonuspuntjes pakken in het begin.

Collingwood

Te gast is Henk de Jong. De succestrainer van Cambuur kijkt terug op het weekend waarin zijn club kampioen werd en blikt vooruit op de toekomst. ,,We zijn bezig mijn contract te verlengen. Ik denk met twee jaar, met een optie voor nog een extra jaar."

https://www.lc.nl/sport/Beluister-KOKO-Radio-Henk-de-Jong-We-zijn-bezig-mijn-contract-bij-SC-Cambuur-te-verlengen-26783363.html
Kalmte alleen kan u redden.


Bankzitter

Poll
SC Cambuur eindigt volgend seizoen boven SC Heerenveen
60%   Eens (36 stemmen)
40%   Oneens (24 stemmen)
:_schater

Ze maken alvast even stemming en dan moet Henk daar wat over roepen.

Maar serieus, ik hoop dat ze het ook eens iets wordt gevraagd over de tactiek, fitheid en mentale veerbaarheid dit seizoen want er is geen club in Nederland die een vergelijkbare prestatie heeft geleverd, met mogelijk Ajax uitgezonderd.


Specuveter

Ik zal even luisteren.
Heel wat anders....Maar plaats hem hier even.
Woensdag kwart over 3 laatste training.
Als de versoepelingen Dinsdag doorgaan mogen we dan bij de training aanwezig zijn??

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op mei 17, 2021, 10:27:01
Maar serieus, ik hoop dat ze het ook eens iets wordt gevraagd over de tactiek, fitheid en mentale veerbaarheid dit seizoen want er is geen club in Nederland die een vergelijkbare prestatie heeft geleverd, met mogelijk Ajax uitgezonderd.

Ajax is vorig jaar gewoon beloond voor het seizoen, niet met het kampioenschap maar wel met de CL. Vergelijkbaar met ons was dat geweest: geen kampioenschap, maar wel promotie...
Henk, held, bedankt


Bankzitter

#805
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 17, 2021, 11:14:18
Ajax is vorig jaar gewoon beloond voor het seizoen, niet met het kampioenschap maar wel met de CL. Vergelijkbaar met ons was dat geweest: geen kampioenschap, maar wel promotie...

Inderdaad. Ajax zal niet echt extra druk hebben gevoeld van het ontnemen van het kampioenschap 2019/2020, wij wel.

En voor Ajax is het minder bijzonder om ruim bovenaan te eindigen. Ook gezien hun budget. Cambuur is het best presterende team in het betaald voetbal over de laatste 2 seizoenen.

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 17, 2021, 11:14:18
Ajax is vorig jaar gewoon beloond voor het seizoen, niet met het kampioenschap maar wel met de CL. Vergelijkbaar met ons was dat geweest: geen kampioenschap, maar wel promotie...
precies en met die selectie zou iedereen dat presteren

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op mei 17, 2021, 12:05:28
precies en met die selectie zou iedereen dat presteren
Snoei niet  :zweep
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 17, 2021, 13:41:50
Snoei niet  :zweep
mike doei ook wel denk ik. Hij zit op de wip wat ik al had voorspeld. Met Telstar speelde hij fris van de lever maar bij Graafschap was het het zelden attractief. Ze hebben zelfs 9 x geluk gehad in blesure tijd