Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Zojuist even Studio Voetbal teruggekeken met Henk de Jong. Doet hij toch wel weer goed hoor. Die Gudde is echt een nare man, wat mij betreft komt hij gewoon de schaal uitkijken waarna hij met de staart tussen de benen afdruipt.

Treb

Citaat van: Eewal op april 19, 2021, 12:34:52
Zojuist even Studio Voetbal teruggekeken met Henk de Jong. Doet hij toch wel weer goed hoor. Die Gudde is echt een nare man, wat mij betreft komt hij gewoon de schaal uitkijken waarna hij met de staart tussen de benen afdruipt.

Ook net terug gekeken. Wat een ambassadeur van onze club. Rustig, welbespraakt.

Aan de andere kant kan ik me heel goed voorstellen dat heel veel mensen Henk een act vinden. We weten allemaal dat het niet zo is, maar kan het me voorstellen.

Eewal

Citaat van: Treb op april 19, 2021, 13:02:24
Ook net terug gekeken. Wat een ambassadeur van onze club. Rustig, welbespraakt.

Aan de andere kant kan ik me heel goed voorstellen dat heel veel mensen Henk een act vinden. We weten allemaal dat het niet zo is, maar kan het me voorstellen.
dat gevoel heb ik ook wel gehad hoor, ik kon de interviews met Henk op gegeven moment niet zo goed meer aan. maar ik heb mijn beeld bijgesteld.

sunderland

Ik hoop dat die gudde hier helemaal niet komt. Als je zoiets gemeens flikt moet je hier niet komen.

Lore

Citaat van: Eewal op april 19, 2021, 13:06:59
dat gevoel heb ik ook wel gehad hoor, ik kon de interviews met Henk op gegeven moment niet zo goed meer aan. maar ik heb mijn beeld bijgesteld.

Ik voorspel tegenwoordig Henk zijn interviews:

- het is een goede ploeg hoor
- ze staan lager op de ranglijst dan ze horen te staan
- ik zou zo een seizoenkaart van ze kopen
- wij laten ons  niet gek maken
- gewoon even normaal doen


Heerlijk,

sunderland

Prachtig, fantastisch, geweldig

Bankzitter

Een nieuwe van Henk "Wat leuk/goed dat je dat vraagt"... . natuurlijk heeft 'ie na al die jaren wat slimmigheden en vaste opmerkingen in interviews. De insteek is altijd positief en dat is zeker wel gemeend. Negativiteit kost alleen maar energie.

Delfzijl/Cambuur

Ik mag deze man zo graag he..... wat een heerlijke persoon, recht toe recht aan, eerlijk .
Toptrainerd !

De Gast

Ik snap niet zo goed waarom hij Gudde opeens gaat verdedigen.. althans in de interviews richting Helmond Sport en daarna. Die man heeft ons zo verschrikkelijk genaaid rondom de besluitvoering wel/niet promotie.. die verdient het absoluut niet om in bescherming te worden genomen.

Treb

Citaat van: De Gast op april 19, 2021, 21:19:56
Ik snap niet zo goed waarom hij Gudde opeens gaat verdedigen.. althans in de interviews richting Helmond Sport en daarna. Die man heeft ons zo verschrikkelijk genaaid rondom de besluitvoering wel/niet promotie.. die verdient het absoluut niet om in bescherming te worden genomen.

Meen je dit?

Misschien moeten we er met z'n allen wat meer boven gaan staan en het lekker in het verleden laten liggen.

Move on.

Josli

Precies. Laat die man gewoon die schaal uitreiken. Dat is zn werk. Laten we daar nu eens met zijn allen lekker boven gaan staan... Het is die man al lang wel duidelijk dat we het er niet mee eens waren. Maar nu gaan we naar de eredivisie. Iedereen gunt het ons. Ook komend jaar. Laten we dat krediet nou niet gaan verspelen door ons heel klein te gaan gedragen...

Bankzitter

#791
Weet je wat ik nou zo jammer vind?
Henk heeft een unieke prestatie geleverd, 2 seizoenen lang. Hij heeft een heel goed idee over voetbal maar ook psychologisch gemanaged dat we nooit een dip hebben gehad. Daar zou Studio Voetbal hem over moeten interviewen, niet over die pipo Gudde voor de kijkcijfertjes.

Wel twee tegenpolen: Henk is (gespeeld?) bescheiden maar heel goed in zijn vak, Gudde arrogant en onbekwaam.

De Gast

Knudde is niet zuiver en die moet je aanpakken. Henk moet dan geen verdediging gaan opwerpen omdat hij nog bevangen is door de promotie. Dat had hij vast en zeker ook niet gedaan wanneer we nu 3de of 4de stonden of erger..

666

Niemand heeft het meer over de belachelijke goede prestatie die wij 2 seizoenen achterelkaar hebben neergezet, met als afronding promotie. Dat vind ik wel kwalijk. Een relletje van een journalist die op zoek was naar sensatie krijgt veels teveel aandacht. Henk heeft zich deze uitspraak laten ontlokken (Ik sta volledig achter zijn uitspraken) in al zijn naïviteit.

Nu is het weer een beetje rustig op bovenstaande, maar als we straks kampioen worden komt alles wat Henk heeft gezegd weer op tafel en gaat iedereen zich daar weer op focussen ipv de fantastische prestatie van ons clubje.

Ik moet er nu alweer van  :R
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Maar dat neemt niet weg dat ik vanaf vrijdag al met een big smile op mij gezicht loop  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander