Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Lore op augustus 24, 2019, 09:07:04
Waar werden wij dan exact genaait?

Gele kaarten voor Schouten en Calvin waren lachwekkend. Beide spelers raakten de tegenstander niet eens. De derde goal die werd afgekeurd was een zuivere goal volgens de nieuwe buitenspel regels. De tweede goal was dubieus, er werd gefloten voor een duwfout maar Muhren stond 10 meter verderop. Als dit gebeurd was bij NAC had cliniclown Blom ze goedgekeurd. Op zeker.

De Gast

Ach hun is een zuivere penalty onthouden.

Calvin moet eens wat slimmer worden. Dom shirtje trekken vorige week en nu weer een aanvallende fout waardoor we weer met lege handen staan.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2019, 13:05:44
Gele kaarten voor Schouten en Calvin waren lachwekkend. Beide spelers raakten de tegenstander niet eens. De derde goal die werd afgekeurd was een zuivere goal volgens de nieuwe buitenspel regels. De tweede goal was dubieus, er werd gefloten voor een duwfout maar Muhren stond 10 meter verderop. Als dit gebeurd was bij NAC had cliniclown Blom ze goedgekeurd. Op zeker.

De nieuwe interpretatie van buitenspel:

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/knvb-legt-nieuwe-interpretatie-buitenspelregel-uit~a129b495/

Landal staat buitenspel op de pass van Macintosh. Waarom is dit dan wel een zuivere goal volgens de nieuwe regels?

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

Henk voor 1 wedstrijd geschorst. KNVB gaat het druk krijgen als elke trainer die zijn vak uitloopt een wedstrijd geschorst wordt.

sunderland

Vieze vuile lafaards Knjb.

sunderland

Citaat van: hobbes op augustus 26, 2019, 14:20:28
Henk voor 1 wedstrijd geschorst. KNVB gaat het druk krijgen als elke trainer die zijn vak uitloopt een wedstrijd geschorst wordt.
maakt niks uit ze doen maar wat.! Vd brom ....... :(

hobbes

Citaat van: sunderland op augustus 26, 2019, 14:30:05
maakt niks uit ze doen maar wat.! Vd brom ....... :(

Dat bedoel ik

DK

Citaat van: hobbes op augustus 26, 2019, 14:20:28
Henk voor 1 wedstrijd geschorst. KNVB gaat het druk krijgen als elke trainer die zijn vak uitloopt een wedstrijd geschorst wordt.

zal wel meevallen... niet elke scheidsrechter is van zo'n zielig niveau als Blom en zullen niet meteen de rode kaart trekken...  maar hopen dat we dat trieste figuur niet te vaak tegen komen dit seizoen..

Treb

Wat een topshow bij de KNVB.  :_schater

Oh en echt, als ik die Blom voor mn auto krijg geef ik gas. Staatsmongool nr 1

Grijskijkert

ter ore gekomen dat Henk eergisteren bij Bourguignon per ambulance is afgevoerd, weet iemand meer?
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Gisteren op Twitter:

De training van vandaag staat onder leiding van Sandor van der Heide. Hoofdtrainer Henk de Jong ontbreekt i.v.m. ziekte.

https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1171334365827219456


PePe

Citaat van: Grijskijkert op september 11, 2019, 10:16:08
ter ore gekomen dat Henk eergisteren bij Bourguignon per ambulance is afgevoerd, weet iemand meer?

Als dit zo is, dan lijkt mij het verstandig dat de club ons moet informeren! (zo krijg je geruchten)

Cambuur Groningen

Citaat van: PePe op september 11, 2019, 17:26:58
Als dit zo is, dan lijkt mij het verstandig dat de club ons moet informeren! (zo krijg je geruchten)
dat mag de club niet doen ivm privacywetgeving volgens mij

Cor

Lijkt allemaal mee te vallen.