Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Bernardo op november 02, 2019, 12:30:29
Jacobs was ook wel rijp voor een wissel, zat totaal niet in de wedstrijd, overal te laat. Akoy of Ladan had er voor hem in gemoeten.
?

EdsjeSCC

Citaat van: Bernardo op november 02, 2019, 12:30:29
Jacobs was ook wel rijp voor een wissel, zat totaal niet in de wedstrijd, overal te laat. Akoy of Ladan had er voor hem in gemoeten.

Misschien een beetje trainerspraat, maar dat is wel iemand die zo nog op kan duiken en een doelpunt maken.

denistel

Citaat van: Bernardo op november 02, 2019, 12:30:29
Jacobs was ook wel rijp voor een wissel, zat totaal niet in de wedstrijd, overal te laat. Akoy of Ladan had er voor hem in gemoeten.

tuurlijk zeker omdat nec alles op hem en muhren hadden afgestemd

michello

Om 17:00 Henkie in Sport Noord Café, hier live te zien:

https://www.podium.tv/nl/live

sunderland


sunderland

Was vanochtend even bij de training. Het spatte er af. Wat een tempo en kwaliteit zeg. Prachtig om te zien. Verl seiz ook wel eens geweest  Wat een verschil in beleving en uitvoering. Trouwens die Ragnar en Paulissen gingen ook voorop. Paulissen zo goed ook

Lore

Citaat van: sunderland op november 25, 2019, 13:47:26
Was vanochtend even bij de training. Het spatte er af. Wat een tempo en kwaliteit zeg. Prachtig om te zien. Verl seiz ook wel eens geweest  Wat een verschil in beleving en uitvoering. Trouwens die Ragnar en Paulissen gingen ook voorop. Paulissen zo goed ook

Lekker om te horen van Paulissen. Die zal toch met andere verwachtingen aan het seizoen zijn begonnen. Was ook leuk om te zien dat iedereen echt blij leek voor hem bij de 0 - 3. En hij krijgt nu vast ook zijn kans. Antonia is even uit de running en Otnan stond er niet direct.

Ben benieuwd de komende wedstrijden.

michello

Citaat van: sunderland op november 25, 2019, 13:47:26
Was vanochtend even bij de training. Het spatte er af. Wat een tempo en kwaliteit zeg. Prachtig om te zien. Verl seiz ook wel eens geweest  Wat een verschil in beleving en uitvoering. Trouwens die Ragnar en Paulissen gingen ook voorop. Paulissen zo goed ook

Waren er al weer jongens bij uit de ziekenboeg? Of allen nog afwezig?

sunderland

Citaat van: michello op november 25, 2019, 22:27:20
Waren er al weer jongens bij uit de ziekenboeg? Of allen nog afwezig?
de gebruikelijke afwezigen. Jacobs zal tegen Ajax erbij zijn als het goed gaat.

michello


Stiens

Mooi stuk van onze Henk de Jong  |:) |:) |:)

RON


thankyou

Het stuk ''als Cambuur 1 jaar te vroeg promoveert zijn er vast wel sponsoren etc die Cambuur financieel gezien er proberen in te houden''.  _O_
Cambuur, Beer & Loyal Mates

speculeter

Lieg ik als ik zeg dat we er nog nooit zo goed voor hebben gestaan?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Play offs halen, het liefst een ronde overslaan

Dat kan toch helemaal niet, alle 1ste divisie clubs starten in dezelfde ronde.
Henk, held, bedankt