Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2019, 09:30:12
Ach so  :_schater

Let's build a happy little cloud
Let's build some happy little trees
There are no limits here
You start out by believing here

:proost

And another tree, because trees need friends too
In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Delfzijl/Cambuur

Haha....geweldig dit _O_

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik vind Henk veranderd. Hij is zorgelijker dan een paar jaar geleden. Ik hoop dat de vrijere Henk weer terugkeert, want dat was zijn grote kracht.
Henk, held, bedankt

speculeter

Ieder mens veranderd toch Kuzmanovic
Heeft natuurlijk degradatie stress gehad en thuis een en ander voor de kiezen gehad.
Dat gaat een mens niet in de koude kleren zitten.

Cor

En ik denk dat Henk hier nu met een andere druk aan de slag moet als in zijn vorige periode. Verwachtingen liggen volgens mij alweer vrij hoog, dat was bij de bekendmaking van zijn terugkomst al te merken.

PePe

Domme rode kaart, Henk moet gewoon in zijn coach vak blijven.

wiekie1969

Citaat van: PePe op augustus 24, 2019, 00:14:11
Domme rode kaart, Henk moet gewoon in zijn coach vak blijven.

De man staat volledig in zijn recht. Genaait vanaf minuut 1. Blijf dan maar eens kalm.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2019, 01:34:16
De man staat volledig in zijn recht. Genaait vanaf minuut 1. Blijf dan maar eens kalm.

Waar werden wij dan exact genaait?

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2019, 01:34:16
De man staat volledig in zijn recht. Genaait vanaf minuut 1. Blijf dan maar eens kalm.

Van alle doelpunten valt wat te zeggen.
2de zou gewoon moeten tellen.

Was ook 100% penal voor NAC.

Al met al Blom weer lekker aanwezig.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op augustus 24, 2019, 09:08:47
Van alle doelpunten valt wat te zeggen.
2de zou gewoon moeten tellen.

Was ook 100% penal voor NAC.

Al met al Blom weer lekker aanwezig.

De tweede kon ik, op tv, echt niet zien. Maar Blom staat daar wel echt dicht bij

AL

Citaat van: Lore op augustus 24, 2019, 09:07:04
Waar werden wij dan exact genaait?

Goal uit vrije trap wordt in 9 van de 10 gevallen gewoon goedgekeurd.
Laatste goal zou op basis van nieuwe regel geen buitenspel meer zijn.

Lore

Citaat van: AL op augustus 24, 2019, 09:11:39
Goal uit vrije trap wordt in 9 van de 10 gevallen gewoon goedgekeurd.
Laatste goal zou op basis van nieuwe regel geen buitenspel meer zijn.

Klopt, maar die situatie met ilic zou meestal ook een penalty zijn. Die derde is toch gewoon buitenspel? Muhren raakt de bal niet, dus gaat het om de pass van macintosh.

speculeter

Hij heeft niet gescholden zegt hij.
Alleen uit zijn vak geweest.
En Henk denkt met zijn charme dat hij Geen schorsing gaat krijgen.
Beste Henk.
Blom en Knvb l8l
Vrijdag op de tribune

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: speculeter op augustus 24, 2019, 11:40:25
Hij heeft niet gescholden zegt hij.
Alleen uit zijn vak geweest.
En Henk denkt met zijn charme dat hij Geen schorsing gaat krijgen.
Beste Henk.
Blom en Knvb l8l
Vrijdag op de tribune

Ja natuurlijk.... dat kun je op je klompen wel aanvoelen....