Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Drie. Schilder had ook vaak overal een voetje tussen al was dat meer slimheid.
Daar had je er eentje van kunnen houden, dan had je nu Siekman niet op proef hoeven nemen.

Sai was te druk met aanvallen en Koesveld kwam te kort.Met Deelen en Doke komt het rechtsachter wel goed.

De Gast

Ik ga weer met jou mee Bankzitter. Drie stuks inderdaad. Steenvoorden had zn foutjes maar scoorde erg veel.

Enfin. We zullen het gaan zien vrijdag.

Lore

Citaat van: sunderland op augustus 04, 2019, 22:07:27
we gaven idd wel wat kansen weg maar dat deden we verl seiz toch ook. Net alsof dat tien niet gebeurde denk ik dan.Wie moest die spits dekken in Doetinchem bij die eerste goal. Ach ik hou er over op en hoop dat we vrijdag winnen

Ik wilde ook niet naar vorig seizoen kijken, maar er lijkt nog een puzzelstukje te missen

sunderland

Citaat van: De Gast op augustus 04, 2019, 22:38:57
Ik ga weer met jou mee Bankzitter. Drie stuks inderdaad. Steenvoorden had zn foutjes maar scoorde erg veel.

Enfin. We zullen het gaan zien vrijdag.
[/quote schilder was ook echt een man van de duels

poelie-lwd

Citaat van: Noordcambuur op augustus 04, 2019, 19:56:44
Steenvoorden verdiend in een seizoen meer dan in 3 seizoen bij Cambuur. |:)

Mooi voor hem en voor ons  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op augustus 04, 2019, 22:14:18
Twee...Steenvoorden en Mbende.

Kallon heeft meer duelkracht dan Steenvoorden. Als je zag hoe makkelijk die in de luren werd gelegd met zo'n groot lichaam  :_schater beetje het zielige broertje van Peersman!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: De Gast op augustus 04, 2019, 22:38:57
Ik ga weer met jou mee Bankzitter. Drie stuks inderdaad. Steenvoorden had zn foutjes maar scoorde erg veel.

Enfin. We zullen het gaan zien vrijdag.

'Steenvoorden had zijn foutjes maar scoorde erg veel' Dat is net zoiets als van Beek scoort er lekker op los in eigen goal maar kan niet verdedigen' mijn god wat een nivo  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2019, 09:01:38
'Steenvoorden had zijn foutjes maar scoorde erg veel' Dat is net zoiets als van Beek scoort er lekker op los in eigen goal maar kan niet verdedigen' mijn god wat een nivo  :_schater

Gelukkig krik jij het niveau wat op  :_schater

poelie-lwd

Citaat van: Cor op augustus 05, 2019, 09:03:56
Gelukkig krik jij het niveau wat op  :_schater

Ik heb zo mijn momenten Cor!   :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2019, 09:07:19
Ik heb zo mijn momenten Cor!   :proost

Met een beetje groen en bruin, plotseling is er een huisje naast de rivier

poelie-lwd

Citaat van: Cor op augustus 05, 2019, 09:10:17
Met een beetje groen en bruin, plotseling is er een huisje naast de rivier

Oei dat is niet zo fraai Cor! Wellicht heb je hier wat aan:

   https://meldpuntwater.nl/soorten-water-in-nederland/drinkwater/bruin-water-uit-de-kraan   
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor


poelie-lwd

Ach so  :_schater

Let's build a happy little cloud
Let's build some happy little trees
There are no limits here
You start out by believing here

:proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2019, 09:30:12
Ach so  :_schater

Let's build a happy little cloud
Let's build some happy little trees
There are no limits here
You start out by believing here

:proost

Mijn dag is al weer goed :_schater
Henk, held, bedankt