Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Lore op maart 19, 2019, 18:38:41
Houdt iedereen op dit forum zich dan ook stil als de resultaten een beetje tegenvallen en onze geniale beslissingen anders zijn dan die van Henk?

Iemand zei hier trouwens dat er een groep sponsoren bereidt waren te investeren als Henk kwam, weet iemand daar meer van?

Tegenvallende resultaten zijn beter te verdragen als er "herkenbaar" Cambuur -voetbal wordt gespeeld, dus met lef en met inzet en op de aanval.
Dat is het grote voordeel van Henk en Sandor, die weten welk voetbal het publiek hier wil zien.

Scc4-ever


PePe

We've got them, Henk & Sandor.

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op maart 19, 2019, 19:59:33
Tegenvallende resultaten zijn beter te verdragen als er "herkenbaar" Cambuur -voetbal wordt gespeeld, dus met lef en met inzet en op de aanval.
Dat is het grote voordeel van Henk en Sandor, die weten welk voetbal het publiek hier wil zien.

_O_ in Henk we trust
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo


Destroyer

Zou Henk en Sandor ook wat spelers can Graafschap kunnen overtuigen mee te komen?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

justremco

Citaat van: Destroyer op maart 19, 2019, 20:36:33
Zou Henk en Sandor ook wat spelers can Graafschap kunnen overtuigen mee te komen?

Wie had je in gedachten? ?

speculeter

4 grote sponsoren hebben eigenlijk de terug keer van Henk de Jong geëist
Daar staat dan wel groter sponsorgeld tegen over.
Win win situatie

PePe

Citaat van: speculeter op maart 19, 2019, 21:07:57
4 grote sponsoren hebben eigenlijk de terug keer van Henk de Jong geëist
Daar staat dan wel groter sponsorgeld tegen over.
Win win situatie

En vele kleine sponsoren. (seizoenkaarthouders)

Collingwood

Met het doorgaan van het nieuwe stadion en het terughalen van Henk en Sandor kijk ik in ieder geval weer met enig vertrouwen richting de nabije en (iets) verdere toekomst. Een gevoel dat ik lang niet meer heb gehad.

Nu al zin in alle perikelen rond de nieuwe selectie, en wie weet wat er dit seizoen met een verbeterde sfeer in het stadion zelfs nog mogelijk is.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Weet niet hoe jij het voelde maar die sfeer was er afgelopen Vrijdag al meer dan ervoor.
Wat een beetje positiviteit al niet te weeg brengt.

denistel

Citaat van: Destroyer op maart 19, 2019, 20:36:33
Zou Henk en Sandor ook wat spelers can Graafschap kunnen overtuigen mee te komen?

dat zullen ze vast wel proberen..

Collingwood

Citaat van: speculeter op maart 19, 2019, 21:32:06
Weet niet hoe jij het voelde maar die sfeer was er afgelopen Vrijdag al meer dan ervoor.
Wat een beetje positiviteit al niet te weeg brengt.

Gevoel had ik ook, natuurlijk geholpen door het wedstrijdverloop. Ik denk dat het zeker voor een onervaren dus enigszins labiele selectie als de onze het nogal belangrijk is of het publiek een beetje in een goed humeur is.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: denistel op maart 19, 2019, 21:37:19
dat zullen ze vast wel proberen..
Doe mij die Burgzorg maar!

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op maart 19, 2019, 21:07:57
4 grote sponsoren hebben eigenlijk de terug keer van Henk de Jong geëist
Daar staat dan wel groter sponsorgeld tegen over.
Win win situatie
ik hoop dat er veel sponsoren bij komen de eerste maanden en een paar grote bedrijven aan onze mooie geel/blauwe club kunnen binden.
Bij dkv zijn er veel vertrokken van 1100 van een paar jaar geleden naar nu ongeveer 400.
Dus er is veel mogelijk.....komop.

Staat dkv daar ook met een tent in het WTC.