Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Zal mij ook benieuwen wie de selectie gaat samenstellen.. blijft Foeke en wie gaat het anders doen.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op maart 18, 2019, 12:02:49
Zal mij ook benieuwen wie de selectie gaat samenstellen.. blijft Foeke en wie gaat het anders doen.
Foeke,Henk en Sandor lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

cambuurmania

De bron van speculeter probeert toch nog met een laatste overtreffend bod naar dkv te krijgen. Dien bron het goed an ut bier zitten.

speculeter

Zoals ik al zei...
Die bron heb ik de deur uitgeschopt

Lore

Citaat van: Bernardo op maart 18, 2019, 11:31:48
@reonboeringa: Directeur Ard de Graaf van Cambuur bevestigt dat de gesprekken met Henk de Jong en Sandor van der Heide inmiddels in een afrondende fase zijn. Zo meer info op http://vi.nl

|:)

Jezus, hoe moeilijk kan het zijn om "wij gegeven geen commentaar op geruchten" te zeggen. Ze hebben helemaal niets te winnen met dit soort opmerkingen tegen de media.

herr kunkel

Citaat van: herr kunkel op maart 17, 2019, 00:06:17
Zogezegd.. www.indetas.nl

tsja.... ik zei het al, reeds.... eind vorige week al gehoord, alleen nog niet op papier

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 18, 2019, 13:37:26
Jezus, hoe moeilijk kan het zijn om "wij gegeven geen commentaar op geruchten" te zeggen. Ze hebben helemaal niets te winnen met dit soort opmerkingen tegen de media.

Helemaal mee eens, zou niet de eerste keer zijn....
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Lore op maart 18, 2019, 13:37:26
Jezus, hoe moeilijk kan het zijn om "wij gegeven geen commentaar op geruchten" te zeggen. Ze hebben helemaal niets te winnen met dit soort opmerkingen tegen de media.

Maar dan begint de andere helft van de supporters te jammeren dat men niet transparant genoeg opereert wat een volksclub betaamt. Kortom, je doet het nooit voor iedereen goed.
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op maart 18, 2019, 14:24:06
Maar dan begint de andere helft van de supporters te jammeren dat men niet transparant genoeg opereert wat een volksclub betaamt. Kortom, je doet het nooit voor iedereen goed.

Je doet het goed wanneer het rond komt, met ons hoeven ze zich niet bezig te houden
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 18, 2019, 14:47:12
Je doet het goed wanneer het rond komt, met ons hoeven ze zich niet bezig te houden

Daar zijn de meningen over verdeeld. Persoonlijk vind ik dat er best gecommuniceerd mag worden dat er met elkaar gesproken word, maar ga aub geen dingen roepen zoals "op een haar na rond" of "afrondende fase". Daar kan Foeke een aardig woordje in meespreken.
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op maart 18, 2019, 14:24:06
Maar dan begint de andere helft van de supporters te jammeren dat men niet transparant genoeg opereert wat een volksclub betaamt. Kortom, je doet het nooit voor iedereen goed.

Daar moet je verstandig in zijn. Communiceren en informeren waar het kan, maar als er geen handtekening is gezet is er geen overeenkomst. Er bestaat echt niet zoiets als "bijna een overeenkomst". Als de overeenkomst uiteindelijk niet wordt getekend ben je er gewoon niet uit gekomen. Na Grim zouden ze dat zeker moeten hebben geleerd.

richard

In dit geval heeft Foeke geen invloed gehad en is alles al rond.

Cor

Citaat van: richard op maart 18, 2019, 22:15:23
In dit geval heeft Foeke geen invloed gehad en is alles al rond.

Goed nieuws! Tijd om vooruit te kijken

Collingwood

Morgenmiddag de presentatie, aldus de LC.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter