Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

michello

#315
Citaat van: speculeter op maart 17, 2019, 14:04:23
ik rui niks op.
Ik hoor het uit een betrouwbare bron.
Dat ik hoop dat dit niet waar is is een andere zaak.

Dezelfde bron die wist te vertellen dat Henk maandag of dinsdag bij ons tekent?

Waarom zou hij bij DKV gaan tekenen, volgende week? In wat voor functie? Ze hebben geen cent te makken, en nu de grote mannen zijn afgehaakt zou henk opeens wel daarheen gaan?

Daarbij als hij al zou tekenen bij DKV dan weet Henk ook dat hij hier niet meer hoeft te komen in zijn resterende carrière. Je weet hoe dat gaat.

Logisch nadenken, er is geen enkele reden te noemen waarom Henk in gesprek zou gaan aldaar.

De Gast

Waarom zou hij hier niet meer welkom zijn.. Henk is hier altijd welkom. Hij heeft ooit gezegd via een omweg nog eens bij DKV aan de slag te willen. Nu is dat moment. Bovendien.. vraag me sterk af of hij onder een Booy zou willen werken.

michello

Denk je dat men hier blij zou zijn als hij op dit moment voor DKV zou gaan?
De emoties zullen bij sommigen hoog oplopen als dat gaat gebeuren.


Maar totaal overbodig deze discussie want hij gaat niet naar DKV  :proost

veteraan

Booij is mogelijk inderdaad een belemmering

justremco

Citaat van: veteraan op maart 17, 2019, 15:02:50
Booij is mogelijk inderdaad een belemmering

Dan moet ie maar mooi wieberen

Bernardo

Citaat van: veteraan op maart 17, 2019, 15:02:50
Booij is mogelijk inderdaad een belemmering

Volgens de LC is dat allang uitgepraat en opgelost

sunderland

Niet zo moeilijk doen. Welkom bij de mooiste Henk maar dat wist je al |:)

Agy

Citaat van: speculeter op maart 14, 2019, 21:02:25
Vermoeden via een bevriende journalist (ging over Henk naar Cambuur)

Citaat van: speculeter op maart 15, 2019, 19:53:00
Net gehoord dat er word gesuggereerd dat hij toch naar Zwolle gaat?

Citaat van: speculeter op maart 17, 2019, 07:13:29
Uit betrouwbare bron
Henk ook in gesprek met Dkv
Het zal toch niet...

Volgens mij kan jij beter een andere bron zoeken.. ;)

Montana

Henkie tekent gewoon hier. En heel mooi, en ook wel symbolisch, tijdens de WTC-BCD.

poelie-lwd

Citaat van: Agy op maart 17, 2019, 15:51:00
Volgens mij kan jij beter een andere bron zoeken.. ;)

:_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter


Agy

Alles wijst erop dat toekomst Henk de Jong bij Cambuur ligt: 'Ik kom er volgende week uit'
1 uur geleden   SANDER DE VRIES   Sport

Trainer Henk de Jong probeerde zaterdag nog een rookgordijn op te hangen over zijn toekomst, maar alles wijst erop dat die bij Cambuur ligt.

De 54-jarige Drachtster wordt, als alle formaliteiten zijn afgerond, deze week gepresenteerd in Leeuwarden. De Jong maakte afgelopen week kenbaar dat hij na dit seizoen vertrekt bij De Graafschap. De gezondheid van zijn vrouw Diana, die kampt met verschijnselen van een burn-out, ligt volgens De Jong daaraan ten grondslag.

Hij wilde daarom een club dichter bij zijn woonplaats trainen, zodat hij vaker bij zijn gezin kan zijn. Nog los van de lijntjes die Cambuur onlangs met succes naar De Jong heeft toegeworpen: de club is de enige optie in het noorden.

Heerenveen, Groningen, Emmen en Zwolle vallen af
Bij SC Heerenveen, FC Groningen en FC Emmen zitten de trainers met een doorlopend contract stevig in het zadel. PEC Zwolle zoekt wél naar een nieuwe oefenmeester, aangezien Jaap Stam na dit seizoen vertrekt naar Feyenoord, maar navraag leert dat die zoektocht nog wel een paar weken gaat duren.

Dat laatste staat haaks op de wens van Cambuur én De Jong. De trainer zei, na de overwinning van De Graafschap op SC Heerenveen, immers dat komende week al duidelijk wordt waar zijn toekomst ligt.

Al liet De Jong zich logischerwijs niet volledig in zijn kaarten kijken. ,,Er spelen een paar dingen", zei De Jong. ,,En daar kom ik volgende week uit. Dan moet alles klaar zijn. Je moet er goed bij zijn met de kop, want we gaan snel doorpakken."

Hij neemt Sandor van der Heide, die momenteel zijn assistent is bij De Graafschap, mee naar Leeuwarden. Eerder werkte het tweetal met succes al samen bij Cambuur. ,,We gaan mooi samen door", bevestigde De Jong. ,,We begrijpen elkaar en vertrouwen elkaar blind."

Baat bij duidelijkheid op korte termijn
Zowel Cambuur als De Jong heeft baat bij duidelijkheid op korte termijn. Bij vrijwel alle spelers van de huidige Cambuur-selectie loopt het contract af. Vanzelfsprekend weegt de stem van De Jong zwaar bij het samenstellen van de ploeg voor volgend seizoen.

Bovendien wil De Jong zich de komende weken volledig richten op De Graafschap, zonder onrust rondom zijn eigen persoon. Door de 0-3 zege op Heerenveen hebben de Doetinchemmers de aansluiting hervonden met de 'veilige' plek 15 van de eredivisie.

Mooi, natuurlijk, aldus De Jong. ,,Ik ben trainer bij Heerenveen geweest en heb er gevoetbald. Ik kan heel goed met deze mensen opschieten. Er zaten allemaal vrienden van me op de tribune. Dan voelt het lekker als je hier met 3-0 wint."

,,We moeten het van wedstrijd tot wedstrijd bekijken. We gaan gewoon door", vervolgde De Jong, op de vraag hoe hij de kansen op directe handhaving inschatte. ,,Als dat ons lukt, dan word ik hartstikke gek."

En weg is De Jong, maar niet voordat hij in de lach schiet om een opmerking die verwijst naar een weerzien, volgende week in Leeuwarden. Met een kwinkslag: ,,Smeerlap!"

Tukker

Kom maar op met die witte rook
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Bernardo

@reonboeringa: Directeur Ard de Graaf van Cambuur bevestigt dat de gesprekken met Henk de Jong en Sandor van der Heide inmiddels in een afrondende fase zijn. Zo meer info op http://vi.nl

|:)

Tanjajeah

Citaat van: Bernardo op maart 18, 2019, 11:31:48
@reonboeringa: Directeur Ard de Graaf van Cambuur bevestigt dat de gesprekken met Henk de Jong en Sandor van der Heide inmiddels in een afrondende fase zijn. Zo meer info op http://vi.nl

|:)

Top. Erg benieuwd voor hoe lang beiden worden vastgelegd. Ik hoop op minimaal 3 jaar, zodat je met hen het nieuwe stadion in kunt.