Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

denistel

ja dan kenne we weer jaren voor uit |:) _O_ :proost

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Volgens OF tekenen Henk en Sandor waarschijnlijk een contract voor drie jaar. Zou wat zijn!
Kalmte alleen kan u redden.

herr kunkel

Lijkt me logisch.. beide heren worden triviaal in de fase naar nieuwe stadion beetje zuur als ze tijdens dozen uitpakken afslaan naar elders...

Bankzitter

Mooi, we hebben continuïteit nodig. Met vd Heide of vd Ree kun je ook al de opvolger van De Jong uit eigen gelederen halen op termijn.
We kunnen jaren voorruit met stabiliteit in de TS, zwarte cijfers ieder jaar, schulden straks afgelost en een nieuw stadion.

Nu alleen nog een behoorlijke selectie.

Lore

Houdt iedereen op dit forum zich dan ook stil als de resultaten een beetje tegenvallen en onze geniale beslissingen anders zijn dan die van Henk?

Iemand zei hier trouwens dat er een groep sponsoren bereidt waren te investeren als Henk kwam, weet iemand daar meer van?

Lore

Citaat van: Bankzitter op maart 19, 2019, 18:37:25
Mooi, we hebben continuïteit nodig. Met vd Heide of vd Ree kun je ook al de opvolger van De Jong uit eigen gelederen halen op termijn.
We kunnen jaren voorruit met stabiliteit in de TS, zwarte cijfers ieder jaar, schulden straks afgelost en een nieuw stadion.

Nu alleen nog een behoorlijke selectie.

Even zeiken hoor, maar wie is de laatste trainer die het drie jaar vol heeft gehouden bij ons? Als hoofdtrainer dan hè?

En de zwarte cijfers geloof ik dit seizoen niet. Maar wij gaan dat zien

speculeter

De gewenste trainers zijn binnen.
Nu nog een knappe selectie en dan hopelijk over twee jaar eredivisie in ons nieuwe stadion.
Ik zit hier te glunderen van oor tot oor |:)

EdsjeSCC

Citaat van: Lore op maart 19, 2019, 18:38:41
Houdt iedereen op dit forum zich dan ook stil als de resultaten een beetje tegenvallen en onze geniale beslissingen anders zijn dan die van Henk?

Iemand zei hier trouwens dat er een groep sponsoren bereidt waren te investeren als Henk kwam, weet iemand daar meer van?

Dit.
Een betere technische staf kunnen wij ons niet wensen. Mocht het dan even tegenvallen, steunen! Samen naar het nieuwe stadion en naar een betere toekomst.
Past verdomme wel in een verkiezingscampagne dit

Post

Is er iemand die een mooie compilatievideo van Henk en Sandor kan maken op de melodie/tune van It's coming home?

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: EdsjeSCC op maart 19, 2019, 19:01:16
Dit.
Een betere technische staf kunnen wij ons niet wensen. Mocht het dan even tegenvallen, steunen! Samen naar het nieuwe stadion en naar een betere toekomst.
Past verdomme wel in een verkiezingscampagne dit

Ik stem morgen op jou!

Noordcambuur

Morgen dan ook ff direct een paar nieuwe bedrijven aantrekken om nieuwe spelers te halen.

|:) |:) |:)

speculeter

Maar even met zijn allen naar WTC expo morgen?

SCCRulez

Helemaal super, bouwen!  |:)