Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Henk/Sandor zijn ook geen garantie voor succes maar het is ook de meest logische keuze de komende 2/3 jaar.
De JL is een stuk sterker dan voorheen en dat blijft ook nog wel even zo (Twente promoveert, maar daar krijg je N.A.C. weer voor terug).
Rechtstreekse promotie zal niet kunnen, maar een trainer kan wel zorgen dat we er een paar mooie potten van maken tegen N.E.C., Sparta , Roda ect.

Voor Play Offs heb je een trainer nodig die een team kan laten pieken. Dat zit met De Jong allemaal wel goed.

Daarbij haal je met Sandor vd heide ook al een mogelijke opvolger na De Jong binnen.

We hebben vooral iemand nodig die Cambuur zijn smoel weer terug geeft en mensen enthousiast krijgt voor ons cluppie. Zodat we voor het nieuwe stadion weer genoeg seizoenskaarten en sponsoren kunnen binnenhalen. Daar is Henk ook het ideale boegbeeld voor.

Lore

Citaat van: speculeter op maart 17, 2019, 07:13:29
Uit betrouwbare bron
Henk ook in gesprek met Dkv
Het zal toch niet...

Als hij is gesprek is met een club met een trainer met doorlopend contract, dan kan hij ophouden met praatjes over respect.

Noordcambuur

Ik vraag met af wie gaat de gesprekken voeren met Henk en Sandor.

Collingwood

Spanning en sensatie  :proost.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op maart 17, 2019, 10:09:26
Ik vraag met af wie gaat de gesprekken voeren met Henk en Sandor.

de huidige directie toch

denistel

Citaat van: Geelblauwstiens op maart 17, 2019, 08:06:17
Henk is een makkelijke prater.

luisteren is soms ook een kunst

michello

Citaat van: speculeter op maart 17, 2019, 07:13:29
Uit betrouwbare bron
Henk ook in gesprek met Dkv
Het zal toch niet...

Denk even logisch na...

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op maart 17, 2019, 10:09:26
Ik vraag met af wie gaat de gesprekken voeren met Henk en Sandor.

Lijkt me niet zo moeilijk toch.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op maart 17, 2019, 10:24:18
Lijkt me niet zo moeilijk toch.
nou ik hoop niet op foeke :X

okkele

Citaat van: Vlampiep op maart 16, 2019, 22:11:26
Wat denk je van Harkemase Boys?
Even niet de stress en druk van het betaalde voetbal en meer tijd voor het gezin.
Zou mij ook niet verwonderen.

daar zit klompe , alleen klaas houd er mee op en ik denk niet de jong daar assistent gaat worden.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.



poelie-lwd

Citaat van: speculeter op maart 17, 2019, 07:13:29
Uit betrouwbare bron
Henk ook in gesprek met Dkv
Het zal toch niet...

Must de boel niet su opruien. Klopt geen ruk van en dat weet je zelf ook.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Het enige echte alternatief lijkt me PEC. Vind hem daar niet passen, maar toch, daar kunnen Henk en Zwolle natuurlijk anders over denken.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op maart 17, 2019, 12:59:36
Must de boel niet su opruien. Klopt geen ruk van en dat weet je zelf ook.
ik rui niks op.
Ik hoor het uit een betrouwbare bron.
Dat ik hoop dat dit niet waar is is een andere zaak.