Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Als het gelijkwaardig is wel ja.
Maar een stap naar beneden, minder salaris verdienen.. mindere mate van gras naar kunstgras. Van weten wat je hebt naar iets onzekers. Denk het niet

speculeter

Meerdere opties...
Cambuur...Zwolle...
Verder?

Lukkie

Citaat van: speculeter op maart 16, 2019, 21:31:05
Meerdere opties...
Cambuur...Zwolle...
Verder?

Assistent Groningen? Goede amateurclubs? Zeg het maar. Maar "meerdere opties" is wat hij wel degelijk zei.


Bankzitter

#274
Citaat van: EdsjeSCC op maart 16, 2019, 21:15:21
Van een basisplaats in de eredivisie naar een middenmoter in de keuken divisie. Ja man. Ze willen allemaal dolgraag op ons plasticveld gaan spelen

Waar zeg ik dat we eredivisie spelers kunnen halen?
Gewoon uitblinkers van een kleine club (Mous), of die terugkomen van blessures(Jansen) of dood spoor zitten (Hendriks).
Dat zijn ook geen goedkope spelers, maar zo zijn er echt wel genoeg te vinden die het niveau bij ons omhoog brengen als we genoeg budget hebben.

michello

Citaat van: speculeter op maart 16, 2019, 21:31:05
Meerdere opties...
Cambuur...Zwolle...
Verder?

Dat zegt ie natuurlijk om de boel wat af te leiden. Hij zegt elke dag wat anders.

EdsjeSCC

Citaat van: Bankzitter op maart 16, 2019, 22:03:31
Waar zeg ik dat we eredivisie spelers kunnen halen?
Gewoon uitblinkers van een kleine club (Mous), of die terugkomen van blessures(Jansen) of dood spoor zitten (Hendriks).
Dat zijn ook geen goedkope spelers, maar zo zijn er echt wel genoeg te vinden die het niveau bij ons omhoog brengen als we genoeg budget hebben.

Het ging er toch om dat henk wat spelers van de graafschap mee moet nemen

Vlampiep

Citaat van: speculeter op maart 16, 2019, 21:31:05
Meerdere opties...
Cambuur...Zwolle...
Verder?
Wat denk je van Harkemase Boys?
Even niet de stress en druk van het betaalde voetbal en meer tijd voor het gezin.
Zou mij ook niet verwonderen.

Bankzitter

Citaat van: EdsjeSCC op maart 16, 2019, 22:10:53
Het ging er toch om dat henk wat spelers van de graafschap mee moet nemen

Wat betreft basisspelers van De Graafschap heb je gelijk, die zullen we niet kunnen halen.
Maar het Calimero gedrag (zelfs door Booij) dat we zo moeilijk spelers kunnen halen... dat is echt voor het grootste deel gewoon een kwestie van een goed salaris bieden. De rest is vooral bijzaak.

speculeter

Sponsoren willen bijspringen.
Dus kom maar op met Henk Sandor en een knappe selectie

denistel

v mieghem kenne ze zo mee nemen echte 1e div speler,


Holwerd voor Cambuur

Bakker zal ook wel meegaan dan.


Maar ik geloof het pas als er een handtekening staat!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op maart 16, 2019, 22:11:26
Wat denk je van Harkemase Boys?
Even niet de stress en druk van het betaalde voetbal en meer tijd voor het gezin.
Zou mij ook niet verwonderen.

Sandor gaat mee, zegt Henk. Ik geloof nooit dat Sandor nog assistent wil zijn in het amateurvoetbal. Geen optie dus lijkt mij.

Ik vrees nog steeds!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

herr kunkel

Jongens, niet zo jeuzelen.. lijkt wel theekransje hier..
Is rond, klaar.

herr kunkel

Pre-DKV sloop vandaag. De echte hel gaat nog losbarsten voor Abe united... impact zal groot worden.