Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Bernardo op maart 10, 2019, 07:52:19
Reijnen goed vervangen? Dammers werd als zijn vervanger gehaald toch

Ja ok ik was even in de war met Lachman. Maar die kwam pas in de winter. Kan me wel herinneren dat het daarna over het algemeen wel aardig stond maar dat we voorin weer geen vuist konden maken mede doordat die pannekoek Van Veen constant op de bank hield.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 11, 2019, 09:02:21
Ja ok ik was even in de war met Lachman. Maar die kwam pas in de winter. Kan me wel herinneren dat het daarna over het algemeen wel aardig stond maar dat we voorin weer geen vuist konden maken mede doordat die pannekoek Van Veen constant op de bank hield.
pannekoek/Keizer

Collingwood

#93
Henk houdt in ieder geval 'met pijn in het hart' op bij De Graafschap na dit seizoen en kiest voor zijn gezin.
Kalmte alleen kan u redden.

Drumfather SCC

Citaat van: Collingwood op maart 11, 2019, 13:16:35
Henk houdt in ieder geval 'met pijn in het hart' op bij De Graafschap na dit seizoen en kiest voor zijn gezin.
Het kan dus zijn dat hij dit weekend al tegen zijn nieuwe club speelt want wij hebben Foek Off en Afhake hier nog...
Hoop het uiteraard niet maar het zou geweldig zijn om dit duo te hebben als Cambuur met het nieuwe hoofdstuk in het nieuwe stadion begint
Een frisse start naar een nieuw Cambuur  :proost

Collingwood

Dkv wordt steeds genoemd, maar waar is dat op gebaseerd? Hun trainer heeft een doorlopend contract dus ze zullen hem moeten ontslaan. Ze zitten daar niet op extra kosten te wachten, de prestaties van de laatste tijd zijn er (helaas) niet naar en bovendien komt Olde Riekerink volgens mij uit het persoonlijke netwerk van zowel de technische als nieuwe algemeen directeur. Ik zie het dus niet zo snel gebeuren. Zie PEC dan eigenlijk nog als een reëlere optie.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Cambuur moet hem altijd vragen of hij wil en er voor open staat. Ultieme kans..

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op maart 11, 2019, 13:36:07
Dkv wordt steeds genoemd, maar waar is dat op gebaseerd? Hun trainer heeft een doorlopend contract dus ze zullen hem moeten ontslaan. Ze zitten daar niet op extra kosten te wachten, de prestaties van de laatste tijd zijn er (helaas) niet naar en bovendien komt Olde Riekerink volgens mij uit het persoonlijke netwerk van zowel de technische als nieuwe algemeen directeur. Ik zie het dus niet zo snel gebeuren. Zie PEC dan eigenlijk nog als een reëlere optie.

PEC? Echt niet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op maart 11, 2019, 13:55:01


PEC? Echt niet.

Slechts in de zin dat daar een positie vrij is die ik bij dkv niet vrij zie komen. Verder is PEC helemaal geen club die bij hem past.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Komt u maar Henk !!!!!!

Bernardo

Dit is toch een kans voor Cambuur, helemaal richting het nieuwe stadion.  Positiviteit binnen de club en op de tribunes hebben we nodig. Henk kan daarvoor zorgen

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op maart 11, 2019, 13:57:01
Slechts in de zin dat daar een positie vrij is die ik bij dkv niet vrij zie komen. Verder is PEC helemaal geen club die bij hem past.

Dat bedoel ik ook  :proost Henk bij Zwolle is hetzelfde als GJ Verbeek  :R bij Groningen. Geen porum man.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

De haak van Leeuwarden is speciaal voor het nieuwe stadion en Henk aangelegd, een goede verbinding met Drachten. :_schater

poelie-lwd

Citaat van: PePe op maart 11, 2019, 14:26:23
De haak van Leeuwarden is speciaal voor het nieuwe stadion en Henk aangelegd, een goede verbinding met Drachten. :_schater

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bernardo

@weistra: Vanmiddag in Weistra op wei gesprek met trainer Henk de Jong over zijn vertrek bij @DeGraafschap. Sabbatical? Nee jong! Ik hoop dat er een club is die me wil hebben, maar het moet wel bereikbaar zijn (vanuit Drachten).  #omropfryslan

Nou....Cambuur kom er maar in |:)