Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

#76
Citaat van: Bankzitter op maart 10, 2019, 08:32:25
Mac Intoss zou z'n kans krijgen maar die was langdurig geblesseerd, net als Pereira. Dus toen werd het Anderson en Dammers.
Met uitzondering van Byrne alleen maar missers aangetrokken dat seizoen.

Ambassadeur waarschijnlijk.

Alleen maar missers inderdaad...
Anderson had de clubs voor het uitkiezen na een top seizoen in de serie B
Dammers, Heerings en Mac-Intosh spelen nu gewoon ere, en staan keurig 13de.
Van Moorsel was ook helemaal niks....
En dan nog maar niet beginnen over Dijkstra.

Spelers worden veel te snel afgeschreven hier in Leeuwarden.
Ze moeten er altijd gelijk staan, en ruimte voor ontwikkeling is er nooit in Leeuwarden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 09, 2019, 13:05:47
Reijnen is volgens mij wel goed vervangen en Kevin van Veen kwam voor Ogbeche. Alleen hebben wij het talent doorgaans de verkeerde personen in huis te halen. Bij Vegt is alle ellende begonnen die Keizer haalde welke niet met Van Veen kon omgaan. En die lijn hebben we in de KKD gewoon doorgezet.
nee juh daar begon alle elende.Feyenoord deed ( doordacht) zo laat zaken met Groningen.We hadden geen back up.Dammers kwam veel te kort toen. Werd vaak geklopt in duels in slimheid en kracht.( had totaal geen ervaring toen)

sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 10, 2019, 09:43:36
Alleen maar missers inderdaad...
Anderson had de clubs voor het uitkiezen na een top seizoen in de serie B
Dammers, Heerings en Mac-Intosh spelen nu gewoon ere, en staan keurig 13de.
Van Moorsel was ook helemaal niks....
En dan nog maar niet beginnen over Dijkstra.

Spelers worden veel te snel afgeschreven hier in Leeuwarden.
Ze moeten er altijd gelijk staan, en ruimte voor ontwikkeling is er nooit in Leeuwarden.
dijkstra en Moorsel waren al weg volgens mij maar dat waren wel goede breedte spelers.Moorsel besliste Rkc en Roda als wisselspeler

denistel

Citaat van: Galdiano op maart 10, 2019, 09:43:36
Alleen maar missers inderdaad...
Anderson had de clubs voor het uitkiezen na een top seizoen in de serie B
Dammers, Heerings en Mac-Intosh spelen nu gewoon ere, en staan keurig 13de.
Van Moorsel was ook helemaal niks....
En dan nog maar niet beginnen over Dijkstra.

Spelers worden veel te snel afgeschreven hier in Leeuwarden.
Ze moeten er altijd gelijk staan, en ruimte voor ontwikkeling is er nooit in Leeuwarden.

als ze er niet meteen staan en en ze ontwikkelen zich niet dan kom je er ook
niet. als ik spelers beter zie worden krijgen ze van mij alle tijd. maar in dit
seizoen zie ik niet 1 speler beter worden en dan moet je door selecteren.

Galdiano

#80
Dus Denistel van een Robertha maar afscheid nemen?
Die jonge krijgt geen aanvoer dus kan zich niet ontwikkelen, vorig jaar heeft hij echt wel wat laten zien.
Etten geen kans gekregen, Rosheuvel geen kans en als hij wel speelde was het wel goed volgens de supporters.

Die Akarama (of hoe je het maar schrijft) zou het gaan worden, krijgt geen kans heeft wel potentie, ook maar weg dan.

Een Monteiro was ook niks volgens velen, Heracles en daarna naar Metz, heeftCambuur flink wat opgeleverd.
Vd Streek was volgens supporters een domme loper, kijk hoe hij nu speelt bij Utrecht, afwachten wanneer die weer doorverkocht gaat worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Ik snap ook niet dat ze Jones halen en niet keken of er wat in Jong liep, Bangura, Etten of die Ahidar de kans geven.
Dan had je die centen beter kunnen besteden.

Wat mij betreft krijgen een aantal uit deze groep wel een herkansing. Maar dan wel als breedtespelers met betere, ervaren spelers erom heen.
Ik zie best wat potentie in Robertha, Sambissa, Ciganiks, Maulun en Mbende maar je kunt dat soort gasten niet allemaal tegelijk opstellen... 1 of 2 basis en dan nog 1 of 2 op de bank.

sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 10, 2019, 10:27:24
Dus Denistel van een Robertha maar afscheid nemen?
Die jonge krijgt geen aanvoer dus kan zich niet ontwikkelen, vorig jaar heeft hij echt wel wat laten zien.
Etten geen kans gekregen, Rosheuvel geen kans en als hij wel speelde was het wel goed volgens de supporters.

Die Akarama (of hoe je het maar schrijft) zou het gaan worden, krijgt geen kans heeft wel potentie, ook maar weg dan.

Een Monteiro was ook niks volgens velen, Heracles en daarna naar Metz, heeftCambuur flink wat opgeleverd.
Vd Streek was volgens supporters een domme loper, kijk hoe hij nu speelt bij Utrecht, afwachten wanneer die weer doorverkocht gaat worden.
wil je hier mee zeggen dat we niet moeten doorselecteren? Tuurlijk zijn er een paar waar je het wel ziet.Robertha sambrissa

Galdiano

Citaat van: sunderland op maart 10, 2019, 10:39:10
wil je hier mee zeggen dat we niet moeten doorselecteren? Tuurlijk zijn er een paar waar je het wel ziet.Robertha sambrissa

Ik wil hiermee zeggen dat we soms te snel door selecteren, en al helenaal dat de jeugd geen kans krijgt.
Wij als supporters zijn daar deels debet aan, door na 3 kut passes de speler af te branden.
Daarnaast neem ik het de TS ook kwalijk, waarom nu niet de jeugd een kans geven nu het zo slecht gaat, die jongens zijn gebrand om zich te bewijzen.

Een Schindler heeft geen potentie, maar is een Boerlage nou echt zo slecht als velen schrijven? Die zou echt bij menig jupiler club niet misstaan.
Boerlage is nog maar 21 en heeft al 41 wedstrijd achter zijn naam. En nee het is geen Makrini, maar die is gewoon onvervangbaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 10, 2019, 10:47:07
Ik wil hiermee zeggen dat we soms te snel door selecteren, en al helenaal dat de jeugd geen kans krijgt.
Wij als supporters zijn daar deels debet aan, door na 3 kut passes de speler af te branden.
Daarnaast neem ik het de TS ook kwalijk, waarom nu niet de jeugd een kans geven nu het zo slecht gaat, die jongens zijn gebrand om zich te bewijzen.

Een Schindler heeft geen potentie, maar is een Boerlage nou echt zo slecht als velen schrijven? Die zou echt bij menig jupiler club niet misstaan.
Boerlage is nog maar 21 en heeft al 41 wedstrijd achter zijn naam. En nee het is geen Makrini, maar die is gewoon onvervangbaar.
wat hebben wij hier mee te maken.De trainer bepaalt en idd moeten ze jeugd een kans geven.Ik hou niet van de manier van voetballen van Boerlage.( vaak breed of achteruit en is vaak tegenstander kwijt).Iedereen zijn mening over spelers

justremco

Citaat van: sunderland op maart 10, 2019, 10:39:10
wil je hier mee zeggen dat we niet moeten doorselecteren? Tuurlijk zijn er een paar waar je het wel ziet.Robertha sambrissa

Zullen inderdaad wel een paar zijn waar de optie van gelicht gaat worden (of dat ze gaan praten over verlenging tegen de huidige voorwaarden) maar dan moeten ze gewoon zorgen dat ze voor de plekken 12-20 in aanmerking komen en dat er gewoon betere spelers voor de basis komen. Dit seizoen hebben we teveel spelers die zich nog moeten ontwikkelen, maar die door omstandigheden bijna altijd in de basis staan

Bankzitter

Zo'n Mbende of Ciganiks kunnen in de breedte best nuttige spelers zijn. Het probleem is dat we veel te veel spelers hebben die nog aan hun zwakke punten moeten werken om echt basiskrachten te kunnen zijn. Alleen staan die grotendeels al wel samen in de basis en dat verklaart ook de wisselvalligheid. Er zullen er dus wel een paar moeten afvallen als we door gaan selecteren.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: SCC-J op maart 09, 2019, 22:44:11
ombudsman??  :_schater

Lollszz wat voor idioot heeft dat getypt haha ombudsman, dat was Frits Bom toch??
haha wat een gek 8P

Delfzijl/Cambuur


sccJoop