Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Gouden kans natuurlijk
Goed en leuk team neerzetten op weg naar nieuwe stadion en laat Sandor het dan maar overnemen en maak van Henk dan een TD met contract voor het leven.
Alles weer opgelost.

De Gast

Kunnen wij hem betalen? Zit nu natuurlijk op Eredivisie niveau qua salaris. En ook.. wil hij met Booy samenwerken?
Dat laatste lijkt mij erg twijfelachtig.

PePe

Citaat van: De Gast op maart 11, 2019, 14:58:36
Kunnen wij hem betalen? Zit nu natuurlijk op Eredivisie niveau qua salaris. En ook.. wil hij met Booy samenwerken?
Dat laatste lijkt mij erg twijfelachtig.

1 jaartje maar, dan is FB weg!  :_schater

Tanjajeah

Foeke Booij is ook (mede) verantwoordelijk voor het aantrekken van de technische staf toch? Met de woorden die beiden over elkaar spraken enkele jaren geleden verwacht ik op die basis niet dat Foeke van plan is Henk aan te halen. Hoe spijtig ook. Bovendien is er een vacature in Zwolle. Zou me niet verbazen als ie daar heen ging.

PePe

Citaat van: Tanjajeah op maart 11, 2019, 15:19:43
Foeke Booij is ook (mede) verantwoordelijk voor het aantrekken van de technische staf toch? Met de woorden die beiden over elkaar spraken enkele jaren geleden verwacht ik op die basis niet dat Foeke van plan is Henk aan te halen. Hoe spijtig ook. Bovendien is er een vacature in Zwolle. Zou me niet verbazen als ie daar heen ging.

Ik denk niet dat Foeke dit alleen bepaald, hij moet overigens doen wat het beste voor de club is, en dit is Henk en Sandor terug halen.

Bernardo

Eens. Foeke moet zijn trots maar even opzij zetten, in belang van de club!

Collingwood

Je kunt alle kanten op redeneren. Het is voor Foeke juist ook een uitgelezen kans om bij de achterban weer wat goodwill te kweken. We zullen moeten afwachten wat er gebeurt.

Ik verwacht eigenlijk wel redelijk snel duidelijkheid nu. Het is bijna 1 april (de deadline voor het lichten van opties en het al dan niet opzeggen van contracten van spelers) dus de blik moet nu, het liefst met de trainer die volgend seizoen voor de groep staat lijkt me, ook al op het nieuwe seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Zo ist ook! Hier worden allemaal dingen verzonnen waarom niet. Gelukkig heeft die dkv er nog een contract. Cambuur kan per nu gewoon Henk terug halen en het zou mooi slap wezen als dat niet gebeurd.!

sunderland

Citaat van: Bernardo op maart 11, 2019, 15:56:29
Eens. Foeke moet zijn trots maar even opzij zetten, in belang van de club!
idd en met Henk valt altijd te praten ook met Foeke. Als ze beide in het clubbelang denken is 1 en 1 dus 2.Of foeke moeten ze er uit knikkeren

speculeter

Vrijdagavond maar even zingen.
Henkie de jong....Henkie de jong.


poelie-lwd

Citaat van: speculeter op maart 11, 2019, 16:34:03
Vrijdagavond maar even zingen.
Henkie de jong....Henkie de jong.

Dat zou respectloos zijn jegens Hake maar ik acht de kans vrij aannemelijk  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bernardo

Citaat van: poelie-lwd op maart 11, 2019, 16:35:57
Dat zou respectloos zijn jegens Hake maar ik acht de kans vrij aannemelijk  :_schater
Hehe idd. Helemaal als het zulke zaadpotten zijn als de laatste 2 thuiswedstrijden.

Holwerd voor Cambuur

Wat zou Sandor nu gaan doen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 11, 2019, 17:41:09
Wat zou Sandor nu gaan doen?

die volgt henk als het goed is :thumbsup

Joop

Met het zingen van henkie de jong schiet je niets op. Zorgt alleen maar voor een meer negatieve sfeer en brengt je niet dichter bij de play offs. Daarnaast ben ik niet erg enthousiast over en terugkeer. Vaak wordt het nooit meer zoals het was en valt een terugkeer vaak toch tegen. Das war einnal