Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op maart 06, 2019, 13:10:01
Laat het gebeuren alsjeblieft. Al denk ik eerder dat hij aast op het stoeltje bij dkv

Of Zwolle
In Henk en Sandor we trust

speculeter

Hij wil graag naar een club dicht bij huis ivm privekwestie.
Dichtbij Drachten liggen Zwolle Heerenveen en Leeuwarden
Zal mij benieuwen

Agy

Laten we het maar niet hardop hopen want Foeke doet toch precies het tegenovergestelde eigenwijze klojo.

Collingwood

Puur een gevoel, maar het zou me ook niet verbazen als Foeke hoe dan ook met Hake wil verlengen om te bewijzen dat hij het toch wel goed heeft gezien. Nu ben ik helemaal niet per se tegen het aanblijven van Hake, maar als er een kans is Henk de Jong met Sandor terug te halen dan moet je dat met beide handen aangrijpen wat mij betreft.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op maart 06, 2019, 14:13:05
Puur een gevoel, maar het zou me ook niet verbazen als Foeke hoe dan ook met Hake wil verlengen om te bewijzen dat hij het toch wel goed heeft gezien. Nu ben ik helemaal niet per se tegen het aanblijven van Hake, maar als er een kans is Henk de Jong met Sandor terug te halen dan moet je dat met beide handen aangrijpen wat mij betreft.
+1
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Bij Henk en Sandor ben je in ieder geval altijd verzekerd van een boeiende wedstrijd, ook als het resultaat tegenvalt.

PePe

Foeke wordt een held bij Cambuur: als hij Henk en Sandor haalt. (anders blijft het een dooie boel)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op maart 06, 2019, 16:02:12
Foeke wordt een held bij Cambuur: als hij Henk en Sandor haalt. (anders blijft het een dooie boel)

Maar dan is het ook met hem zelf afgelopen. Dat overleeft ie niet...
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Collingwood op maart 06, 2019, 14:13:05
Puur een gevoel, maar het zou me ook niet verbazen als Foeke hoe dan ook met Hake wil verlengen om te bewijzen dat hij het toch wel goed heeft gezien. Nu ben ik helemaal niet per se tegen het aanblijven van Hake, maar als er een kans is Henk de Jong met Sandor terug te halen dan moet je dat met beide handen aangrijpen wat mij betreft.
+2

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op maart 06, 2019, 14:13:05
Puur een gevoel, maar het zou me ook niet verbazen als Foeke hoe dan ook met Hake wil verlengen om te bewijzen dat hij het toch wel goed heeft gezien. Nu ben ik helemaal niet per se tegen het aanblijven van Hake, maar als er een kans is Henk de Jong met Sandor terug te halen dan moet je dat met beide handen aangrijpen wat mij betreft.
+3, met de kanttekening dat ik wel tegen het aanblijven van Hake ben. Dat ingraafvoetbal ben ik wel wat klaar mee.
In Henk en Sandor we trust

sunderland

Ow ik ben ook zwaar tegen het aanblijven. Club gaat zo naar de kloten

Collingwood

Citaat van: moodygrunn op maart 06, 2019, 17:01:59
+3, met de kanttekening dat ik wel tegen het aanblijven van Hake ben. Dat ingraafvoetbal ben ik wel wat klaar mee.

Vind ik echt zwaar overdreven, maar maakt niet uit verder, mijn voorkeur gaat (dus) ook uit naar Henk/Sandor.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Ik heb het wellicht wat dik aangezet, maar ik blijf erbij dat ik dit voetbal (met het beperkte aantal kansen/goals) niet leuk vind om naar te kijken, zeker in vergelijking met de succesvolle trainers in het verleden (Dwight en Henk)
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: moodygrunn op maart 06, 2019, 17:29:48
Ik heb het wellicht wat dik aangezet, maar ik blijf erbij dat ik dit voetbal (met het beperkte aantal kansen/goals) niet leuk vind om naar te kijken, zeker in vergelijking met de succesvolle trainers in het verleden (Dwight en Henk)

Oh, dat vind ik ook. Maar ik denk niet dat dit de intentie is van Hake. Nee, hij speelt niet vol op de aanval met constant druk zetten. Dat is inderdaad anders dan het voetbal dat met name Henk de Jong speelde. En dat is uiteraard ook het voetbal wat ik het liefste zie (mits goed uitgevoerd, geen kip-zonder-kop voetbal graag).

Maar Hake wil volgens mij wel gecontroleerd de aanval zoeken zonder daarbij al te gemakkelijk tegen een counter op te lopen. Ik heb genoeg wedstrijden gezien waarin dit tot zo ongeveer de 16 van de tegenstander aardig (positie)spel opleverde, dus zeker geen ingraafvoetbal. Dat wij vaak niet verder komen dan dat wijt ik aan de gebrekkige kwaliteit/creativiteit van onze aanvallende middenvelders en aanvallers.

Mijn verwijt aan Hake is dan ook dat hij voetbal wil spelen dat niet bij deze gebrekkige selectie past, hij heeft blijkbaar geen plan B. Ook is de laatste goede wedstrijd inmiddels al een hele tijd terug. Op basis daarvan zou ik er niet rouwig zijn als Foeke hem laat vertrekken. Aan de andere kant zou het me ook helemaal niet verbazen als Hake met een betere selectie wel tot leuker voetbal (lees: meer kansen en doelpunten) en betere resultaten komt.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Ik ben bang dat hij naar Zwolle gaat...