Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

Het is een vicieuze cirkel : Booij gaat niet uit zichzelf weg dus zal hij ook geen trainer benoemen die hem onbelangrijk maakt. B heeft geen goeie verhouding met de Jong en dus ook niet met van der Heide. Het maximum dat je mag verwachten is een rol voor Dennis vd Ree

sunderland

Ik denk dat Booy het liefst zelf voor de groep gaat staan.

Delfzijl/Cambuur

Ik gok ook op Zwolle, zou m het allerliefste weer in Leeuwarden zien.

Collingwood

"Henk de Jong heeft een verbeterde aanbieding op zak van De Graafschap om voor één of twee jaar te blijven. Ondertussen lonkt ook zijn oude club SC Cambuur voorzichtig naar zijn diensten. Dat melden bronnen aan Omroep Gelderland."

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2401257/SC-Cambuur-denkt-aan-De-Graafschap-trainer-Henk-de-Jong
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Liever vandaag dan morgen.Komt u maar.!!!!!!!

Noordcambuur


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Hoop echt op Henk.
Krijgen we vast weer lekker voetbal en een leukere sfeer.
Is voor het forum ook wel goed :proost

Lore

Lijkt mij een goede keuze, maar belangrijker.......... hij kan zorgen voor een totaal andere sfeer rond Cambuur. Zou echt mooi zijn als dit lukt!

EdsjeSCC

Zou wat zijn zeg.. maar als ik Zwolle was dan had ik het wel geweten. Dan zijn wij qua salaris kansloos lijkt mij.

Anders meteen Bakker meenemen in ieder geval ;)

speculeter

Citaat van: EdsjeSCC op maart 07, 2019, 11:31:04
Zou wat zijn zeg.. maar als ik Zwolle was dan had ik het wel geweten. Dan zijn wij qua salaris kansloos lijkt mij.

Anders meteen Bakker meenemen in ieder geval ;)
en narsingh  :_schater

Grijskijkert

Citaat van: EdsjeSCC op maart 07, 2019, 11:31:04
Zou wat zijn zeg.. maar als ik Zwolle was dan had ik het wel geweten. Dan zijn wij qua salaris kansloos lijkt mij.

Anders meteen Bakker meenemen in ieder geval ;)
Tuurlijk niet, Henk geeft niks om geld...gaat de ene fantastische club inruilen voor de volgende fantastische club..
IN HENK WE TRUST!!!

Vakje 13

Henk de Jong is geen domme man. Hij gaat echt niet instappen bij DKV. Het is daar op alle vlakken chaos, waar moet je beginnen? Geen eer aan te behalen! Bij Cambuur komt hij binnen als verlosser, hij kan opnieuw beginnen en alles naar zijn hand zetten. Cambuur is op dit moment een gezonde club met minimale middelen en klote voetbal, maar niet eentje die afstevent op een mogelijk faillissement. Cambuur staat op 0 en kan toegroeien naar nieuw stadion en Eredivisie met Henk. DKV staat op -10 en moet alle zeilen bijzetten de club te behouden op lange termijn. Ik had het wel geweten |:)

Bernardo

Kan alle kanten op natuurlijk, Henk kan ook denken, kan ik het ooit nog beter doen bij Cambuur? Afbreukrisico is natuurlijk ook heel groot, is net hoe hij er tegen aankijkt. En de aanwezigheid van Foeke Booij zal ook geen positief gevoel opwekken bij Henk. Zou mij niks verbazen als PEC in hem geïnteresseerd is, die wisten natuurlijk ook al eventjes dat het vertrek van Stam aan het einde van het seizoen aan zat te komen.

poelie-lwd

Elke keer als ik Henk en Sandor in een DTC outfit zie lopen springen de tranen in mijn onderbroek. Die lui horen hier. Net als dat de oldehove hier hoort.
Iedereen heeft recht op mijn mening.