Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Beste John Hiatt. Een trainer ontslaan kost de club veel geld.
Het kan ook zijn dat je iemand zijn positie onmogelijk maakt en dat degene zijn consequenties hieraan verbindt.

666

Citaat van: Vlampiep op november 10, 2015, 16:20:52
Beste John Hiatt. Een trainer ontslaan kost de club veel geld.
Het kan ook zijn dat je iemand zijn positie onmogelijk maakt en dat degene zijn consequenties hieraan verbindt.

Waarom een nieuwe Topic openen  :?

Graag een slotje
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

PePe

Zondag a.s om 22.00 uur op Fox1 een documentaire over Henk: Dit is Henk.


Agy

Zolang Foeke hier zit komt Henk niet terug die liggen elkaar niet. En gezien die Cees Roozemond van DKV broodnodig een succesje nodig heeft en eind van dit seizoen ook een nieuwe trainer nodig zijn....

Helaas 1 + 1 is nog altijd....

sunderland

Foeke moet weg.Foeke minacht ons .!

PePe

Hake & Foeke
1+1= .........

Collingwood

Sander Berends
@SanderBerends1
Naast Jaap Stam nog een trainersnieuwtje. Naar verluidt aast Henk de Jong (54) op de trainersstoel bij SC Cambuur. Als opvolger van René Hake. Zijn contract bij De Graafschap loopt af. Wordt vervolgd.

Journalist van ELF Voetbal. Waar kan ik tekenen...
Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Citaat van: Collingwood op maart 06, 2019, 12:46:17
Waar kan ik tekenen...

Idem.... samen met Sandor de rommel weer opbouwen op naar het nieuwe stadion.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Agy op maart 06, 2019, 12:56:17
Idem.... samen met Sandor de rommel weer opbouwen op naar het nieuwe stadion.
Ik kan me het haast niet voorstellen...
Henk, held, bedankt

denistel

ik ook niet en gaat ook niet gebeuren

Bernardo

Laat het gebeuren alsjeblieft. Al denk ik eerder dat hij aast op het stoeltje bij dkv

Collingwood

Moet dkv eerst wel de trainer ontslaan, die heeft nog een doorlopend contract.
Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Citaat van: Collingwood op maart 06, 2019, 13:14:20
Moet dkv eerst wel de trainer ontslaan, die heeft nog een doorlopend contract.

Die kans lijkt me helaas groter dan dat ze hier Foeke ontslaan.

michello

Olde Riekerink zit in het kliekje van die paardenkop directeur. Nu die de macht daar heeft gaat die niet weg.

Foeke kan nog één ding doen om ook zijn eigen imago op te vijzelen. Henk en Sandor halen. Ik geloof echt dat er een kans is dat dit gaat gebeuren.