Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene


sccweestwel

Citaat van: Eewal op november 16, 2014, 13:50:14
zonder nieuw stadion binnenkort geen derby meer..

Anders ook niet, word niks meer met die lui

Eewal

Citaat van: pvanbuijtene op november 16, 2014, 14:03:28
Gelul
jij denkt dat Cambuur in huidige stadion de komende jaren eredivisie zal blijven voetballen?

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op november 16, 2014, 13:58:40
Aannames!!
klopt, gebeurt niet anders hier. Maar jullie denken serieus dat en net zoveel supporters naar het WTC terrein zullen trekken als naar het centraal gelegen Cambuurplein? Geloof je toch zelf niet.

oldehove

Citaat van: Eewal op november 16, 2014, 14:13:00
jij denkt dat Cambuur in huidige stadion de komende jaren eredivisie zal blijven voetballen?
En waarom niet?
ut komt su as het komt

Eewal

Citaat van: oldehove op november 16, 2014, 14:15:13
En waarom niet?
waarom denk je nou eigenlijk dat Cambuur een nieuw stadion wil?

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op november 16, 2014, 14:13:32
klopt, gebeurt niet anders hier. Maar jullie denken serieus dat en net zoveel supporters naar het WTC terrein zullen trekken als naar het centraal gelegen Cambuurplein? Geloof je toch zelf niet.

Als je de Waag als centrum neemt, maakt het qua afstand niet zo heel veel uit of je naar het WTC moet of naar het Cambuurplein. De teneur hier is: liefst op huidige locatie, als het niet anders kan dan WTC. Als je heel objectief kijkt is Noord een lelijke tribune. Ver van het veld, eerst een hoge muur. Maar door de geweldige sfeer die er vaak hangt, vinden we het super. Sfeer creëer je als supporters zelf. Dan blijven de fans komen. Ook bij eerste trainingen e.d.

Eewal

Citaat van: John Hiatt op november 16, 2014, 14:20:13
Als je de Waag als centrum neemt, maakt het qua afstand niet zo heel veel uit of je naar het WTC moet of naar het Cambuurplein. De teneur hier is: liefst op huidige locatie, als het niet anders kan dan WTC. Als je heel objectief kijkt is Noord een lelijke tribune. Ver van het veld, eerst een hoge muur. Maar door de geweldige sfeer die er vaak hangt, vinden we het super. Sfeer creëer je als supporters zelf. Dan blijven de fans komen. Ook bij eerste trainingen e.d.
je hebt helemaal gelijk...

oldehove

Citaat van: Eewal op november 16, 2014, 14:16:38
waarom denk je nou eigenlijk dat Cambuur een nieuw stadion wil?
Omdat we Eredivisie spelen, Maar we gaan er echt niet weer uit om het stadion hoor geloof ik niks van
ut komt su as het komt

scclwd

Citaat van: Eewal op november 16, 2014, 14:16:38
waarom denk je nou eigenlijk dat Cambuur een nieuw stadion wil?

Een vernieuwd stadion op de huidige plaats.

Eewal

Citaat van: oldehove op november 16, 2014, 14:23:08
Omdat we Eredivisie spelen, Maar we gaan er echt niet weer uit om het stadion hoor geloof ik niks van
Cambuur moet een nieuw stadion om te kunnen blijven bestaan, ongeacht in welke competitie het speelt..

scclwd

Citaat van: Lore op november 16, 2014, 13:54:21
Het spijt mij, maar het WTC is op dit moment de meest logische optie!

Dat spijt mij ook.

Destroyer

Citaat van: SCC-J op november 16, 2014, 14:13:32
klopt, gebeurt niet anders hier. Maar jullie denken serieus dat en net zoveel supporters naar het WTC terrein zullen trekken als naar het centraal gelegen Cambuurplein? Geloof je toch zelf niet.

Nee hoor, meer! Capaciteit wordt nl. 15000! Welke idioot niet naar het WTC gaat, is geen cambuur supporter.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: John Hiatt op november 16, 2014, 14:20:13
Als je de Waag als centrum neemt, maakt het qua afstand niet zo heel veel uit of je naar het WTC moet of naar het Cambuurplein. De teneur hier is: liefst op huidige locatie, als het niet anders kan dan WTC. Als je heel objectief kijkt is Noord een lelijke tribune. Ver van het veld, eerst een hoge muur. Maar door de geweldige sfeer die er vaak hangt, vinden we het super. Sfeer creëer je als supporters zelf. Dan blijven de fans komen. Ook bij eerste trainingen e.d.

:thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Citaat van: Destroyer op november 16, 2014, 14:33:57
Nee hoor, meer! Capaciteit wordt nl. 15000! Welke idioot niet naar het WTC gaat, is geen cambuur supporter.
dus die 5000 die afgelopen training niet zijn geweest zijn geen supporter? Dom gelul.