Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: SCC-J op november 16, 2014, 14:48:24
Ik denk wanneer het stadion bij het WTC komt mensen weer snel zullen verlangen naar het cambuurplein. En nieuwbouw of verbouw maakt me niet zoveel uit.

Dat denk ik ook.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Dus als her stadion naar het WTC zou gaan, zouden er minder mensen komen? Wat een onzin.

Eewal

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 16, 2014, 17:58:53
Gaat wel lekker met je he? Te schreeuwen en te schelden.
hij heeft wel gewoon gelijk. als er echt mensen niet meer naar het stadion zullen gaan omdat het bij WTC staat; idioterie!

TopperM

Gewoon de architect van de eagles bellen, komt t wel goed!

Treb

Mijn hart schreeuwt om het Cambuurplein. Maar ergens zegt mijn verstand dat verbouw van het stadion slechts uitstel is.. Nieuw stadion bouwen op de huidige plaats zou het mooist zijn, maar praktisch onhaalbaar.

WTC zou ik echt zonde maar begrijpelijk vinden. Voor de continuïteit het beste voor de club, alleen haal je de identiteit uit de club. (Beste voorbeeld ADO, Groningen).

Tja.. lastig.

Galdiano

Weet je wat het kutte is? Het stadion staat niet in het zicht. Als het op de plaats van het WTC zelf of zoals Viper aangaf, bij het hotel/casino zou staan. Zou het al iets beter zijn. Vanaf de Heliconweg zie je het niet, doordat precies ervoor de elfstedenhal gebouwd gaat worden. Hierdoor is er geen binding met de stad.
Vanaf Camminghaburen en Aldlan is het een takke eind fietsen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

#2361
Citaat van: Dreet op november 16, 2014, 17:59:49
Ga je mij nou de maat nemen of zo met je overdreven geschreeuw? Volgens mij begrijpen wij elkaar niet zo goed. Maar goed, who cares?

Ik lees vaak dat Cambuur een stabiele eredivisieclub wil worden. Kun je het je voorstellen, Cambuur een stabiele eredivisieclub? Dat betekent een club waar nooit wat gebeurt, die vaak gelijkspeelt etc. in een betonbak als stadion. Dat zou Cambuur niet meer zijn dus.....Ik wil nacompetitie, op een haar na Europees voetbal missen, financiele lijken die uit de kast vallen, passie, spanning en onverwachte kampioenschappen
....Ik gruwel van de omschrijving 'stabiele middenmoter', want dat past niet bij Cambuur.
Het liefst blijf ik dus ook op de huidige locatie, in de buurt waar ik ben opgegroeid. Toch is het zo dat de arbeidershuisjes achter Zuid binnen afzienbare tijd vervangen zullen gaan worden door nieuwbouw, dus de sfeer van een volksclub in een volksbuurt zal ook steeds minder gaan worden.


Jouw woorden... Mensen die een locatie boven de gezondheid en prestaties van de club verachten zijn in mijn ogen niet goed wijs.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Westerpark

Het hoeft allemaal niet zo zwart wit. Alsof een stadion op WTC locatie de enige optie voor een gezonde en sportief succesvolle toekomst is. In de veronderstelling dat dat op de huidige locatie ook kan EN zo de clubcultuur en beleving behouden blijft is de keuze snel gemaakt. Succes nastreven moet niet ten koste van alles gaan.


scclwd

#2364
Citaat van: Eewal op november 16, 2014, 18:32:52
hij heeft wel gewoon gelijk. als er echt mensen niet meer naar het stadion zullen gaan omdat het bij WTC staat; idioterie!

Ik hoor daar bij. Stadion cambuurplein en nergens anders. En kom niet aan van dan ben je geen echte supporter. Juist wel.

PePe

Op een zicht locatie, zoals 038 of DKV, is nog beter. (heeft commerciële voordelen)

Scc01

Citaat van: scclwd op november 16, 2014, 21:39:00
Ik hoor daar bij. Stadion cambuurplein en nergens anders. En kom niet aan van dan ben je geen echte supporter. Juist wel.

Ten eerste kom je er zelf mee en ten tweede reageer je er ook meteen weer op. Dus einde discussie.

Dus als er een andere locatie dan de huidige wordt gekozen ga jij niet meer? Ik denk toch dat je er ernstig rekening mee moet houden dat dit gaat gebeuren.

Want ik denk dat de leiding in Leeuwarden maar wat graag wil dat cambuur ergens aan de rand van de stad gaat voetballen ivm de veiligheid.

poelie-lwd

#2367
Citaat van: scclwd op november 16, 2014, 21:39:00
Ik hoor daar bij. Stadion cambuurplein en nergens anders. En kom niet aan van dan ben je geen echte supporter. Juist wel.

Ik respecteer ieder zijn mening in deze discussie maar aangeven niet meer te komen als het stadion bij het WTC staat slaat werkelijk helemaal nergens op. Welk belang dienen we eigenlijk? Die van de club of onze persoonlijke wensen?

Oh en even voor de beeldvorming, ook ik ben onder de rook van het stadion geboren, mijn roots ligt in die wijk. Ik weet als geen ander hoe diepgeworteld dat stadion zit. Maar als verbouwen (veel) te duur wordt ten opzichte van nieuwbouw elders dan ist niet anders.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Clint

Citaat van: Len Cantello op november 15, 2014, 09:51:02
Ambtenaren gejank, middenstand gezever, huilende omwonenden, politieke angsthazen, supporters met verhuisangst. Schijt en schijt ziek word ik er van.... Dat er nog ondernemers hun nek uitsteken voor onze club is echt een godswonder. Hulde voor deze mensen. Zij hebben een doel en visie. Ik hoop dat ze doorgaan met roeien tegen de stroom in. Anders is het binnen nu en 5 jaar over en uit met het betaalde voetbal in LWD.

_O_ _O_ _O_

Lore

Citaat van: scclwd op november 16, 2014, 21:39:00
Ik hoor daar bij. Stadion cambuurplein en nergens anders. En kom niet aan van dan ben je geen echte supporter. Juist wel.

Dus als Cambuur vertrekt naar een andere locatie kom jij nooit meer bij Cambuur? Ik geloof er he-le-maal niets van!