Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

scclwd

Citaat van: Destroyer op november 16, 2014, 12:15:04
Aha, dus omdat jij niks met de westkant van Leeuwarden hebt is het maar ruk.  :_schater

Een beton bak krijg je zoiezo. Of het nu cambuurplein of WTC wordt.

Ook al zou het naar camminghaburen, bilgaard of vrijheidswijk verhuizen, dan is het nog steeds een 'ruk'locatie. Er is maar een plaats waar we horen.

Destroyer

Citaat van: scclwd op november 16, 2014, 12:18:21
Sfeer is voor mij belangrijker dan resultaten. Sfeer was in de jupiler-tijd ook altijd goed. Ik begrijp jou ook niet. Dan kun je toch net zo goed supporter worden van een willekeurige club? Want mochten wel naar het wtc verhuizen, dan worden we een hele andere club, in niks meer te vergelijken met nu. Weg charme, volksclub, nostalgie, enz.

:_schater :_schater :_schater Doe normaal man, ik blijf ook liever op het huidige terrein, maar echt niet ten koste van alles. Ik wil nooit meer naar de JL! Structureel eredivisie met een gezonde club is belangrijker dan huidige locatie met financiele zorgen en in het ergste geval faillissement.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Destroyer op november 16, 2014, 12:15:04
Aha, dus omdat jij niks met de westkant van Leeuwarden hebt is het maar ruk.  :_schater

Een beton bak krijg je zoiezo. Of het nu cambuurplein of WTC wordt.

Als het beide een betonbak wordt dan maar naar de plaats kijken. Liever een betonbak in een volkswijk dan een betonbak op een kil en sfeerlos industrieterrein.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: scclwd op november 16, 2014, 12:18:21
Sfeer is voor mij belangrijker dan resultaten. Sfeer was in de jupiler-tijd ook altijd goed. Ik begrijp jou ook niet. Dan kun je toch net zo goed supporter worden van een willekeurige club? Want mochten wel naar het wtc verhuizen, dan worden we een hele andere club, in niks meer te vergelijken met nu. Weg charme, volksclub, nostalgie, enz.
wat een onzin..  Dus omdat ik Cambuur graag in een fraai nieuw stadion wil zien spelen, waardoor de kans groter is dat we eredivisie zullen blijven spelen, kan ik net zo goed fan worden van Groningen? En bovendien, fan ben je, en blijf je.. Ook bij het WTC.

Galdiano

We willen veel te snel allemaal.

Bouw nou maar gewoon een stadion wat ook mee kan in JL zonder failliet te gaan. Want jupiler league is nog steeds dichterbij dan een stabiele middenmoter. Stap voor stap. En geen stappen over willen slaan. Liever degraderen en gezond weer promoveren. Dan alles op alles zetten in de ere en degraderen met alle gevolgen van dien.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

scclwd

Citaat van: Destroyer op november 16, 2014, 12:21:46
:_schater :_schater :_schater Doe normaal man, ik blijf ook liever op het huidige terrein, maar echt niet ten koste van alles. Ik wil nooit meer naar de JL! Structureel eredivisie met een gezonde club is belangrijker dan huidige locatie met financiele zorgen en in het ergste geval faillissement.

Wie zegt dat op de huidige locatie financiele zorgen komen? Cambuurplein is nog steeds een reeele optie, dus met die financiele zorgen zal het wel meevallen.

Viper

Deze discussie wordt gevoerd op basis van sentimenten en aannames. Hier komen we nooit uit. Voor hetzelfde geld creëren we bij het WTC dezelfde top sfeer als in het huidige stadion.

scclwd

Citaat van: Eewal op november 16, 2014, 12:24:23
wat een onzin..  Dus omdat ik Cambuur graag in een fraai nieuw stadion wil zien spelen, waardoor de kans groter is dat we eredivisie zullen blijven spelen, kan ik net zo goed fan worden van Groningen? En bovendien, fan ben je, en blijf je.. Ook bij het WTC.

Nee, ik ben supporter van het hele pakket geworden. En daar speelt de huidige locatie een hele grote, zo niet de grootste, rol in.

Bernardo

Citaat van: Viper op november 16, 2014, 12:27:01
Deze discussie wordt gevoerd op basis van sentimenten en aannames. Hier komen we nooit uit. Voor hetzelfde geld creëren we bij het WTC dezelfde top sfeer als in het huidige stadion.
Helemaal mee eens.

SCC-J

4000 man bij een training voor de derby of paar duizend bij een eerste training. Dat is ook Cambuur. Ik geloof nooit dat je dergelijke hoeveelheid supporters bij het WTC krijgt.

Eewal

Citaat van: SCC-J op november 16, 2014, 13:31:00
4000 man bij een training voor de derby of paar duizend bij een eerste training. Dat is ook Cambuur. Ik geloof nooit dat je dergelijke hoeveelheid supporters bij het WTC krijgt.
zonder nieuw stadion binnenkort geen derby meer..

Lore

Citaat van: scclwd op november 16, 2014, 12:26:39
Wie zegt dat op de huidige locatie financiele zorgen komen? Cambuurplein is nog steeds een reeele optie, dus met die financiele zorgen zal het wel meevallen.

Het spijt mij, maar het WTC is op dit moment de meest logische optie!

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op november 16, 2014, 13:31:00
4000 man bij een training voor de derby of paar duizend bij een eerste training. Dat is ook Cambuur. Ik geloof nooit dat je dergelijke hoeveelheid supporters bij het WTC krijgt.

Aannames!!

sccambuurlwdd

Citaat van: SCC-J op november 16, 2014, 13:31:00
4000 man bij een training voor de derby of paar duizend bij een eerste training. Dat is ook Cambuur. Ik geloof nooit dat je dergelijke hoeveelheid supporters bij het WTC krijgt.

Waar is dit op gebaseerd..?