Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Spine op oktober 29, 2014, 19:29:39
Weet niet hoe jij in het stadion staat, maar ik denk tijdens een wedstrijd nooit: oh wat sta ik ik hier mooi in een stadion in een volksbuurt.

IN het stadion niet, maar wel élke keer als ik er naartoe loop!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

vialli

Een stadion in de stad heeft de toekomst  :y

DayDreamer

Citaat van: Spine op oktober 29, 2014, 19:29:39
Weet niet hoe jij in het stadion staat, maar ik denk tijdens een wedstrijd nooit: oh wat sta ik ik hier mooi in een stadion in een volksbuurt.

In het stadion niet, maar ik heb dat gevoel wel naar het stadion toe, en na de wedstrijd. Heerlijk toch man, die mensen die overal vandaan komen, mensen die hun auto tevergeefs proberen te parkeren op het cambuurplein, al die fietsers en mensen te voet die richting het stadion gaan. Die enorme stadionlampen die boven al die kleine huisjes met hun rode daken uitsteken, man man, ik wil hier echt niet weg hoor.

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op oktober 29, 2014, 18:38:04
Complete nieuwbouw op de huidige locatie heeft mijn voorkeur! Niets doen of verbouw lost niks op. En ook nieuwe stadions kunnen sfeervol zijn, zie de voorbeelden in Duitsland.
Daar wordt voetbal wel op alle facetten anders beleefd ook vanuit de overheid.

SCC-J

Citaat van: Spine op oktober 29, 2014, 19:29:39
Weet niet hoe jij in het stadion staat, maar ik denk tijdens een wedstrijd nooit: oh wat sta ik ik hier mooi in een stadion in een volksbuurt.
Als je naar het stadion toe fiets of loopt ook niet? ik heb dat echt wel, mooi man die lichtmasten midden in een woonwijk en iedereen komt vanuit alle hoeken naar het stadion toegelopen.

Dokkumer

Hiatt, het verschil met Duitsland is wel dat men daar voorheen behoorlijk veel stadions had met een atletiekbaan erom heen. In de nieuwe stadions zit men veel korter op het veld en dat verhoogt mijns inziens de entourage zeker.

Dokkumer

En nog even over de betonrot die hier "al" na een goede dertig jaar is ontstaan..

http://www.nu.nl/sport/3915641/scheuren-en-betonrot-in-stadion-nac-breda.html

Het Rat Verlegh Stadion van NAC Breda zit vol met scheuren. Op sommige plaatsen is bovendien een begin van betonrot geconstateerd, staat in rapporten die woensdag naar de gemeenteraad van Breda zijn gestuurd.

Herstel is noodzakelijk en volgens een eerste schatting gaat dat de gemeente Breda als eigenaar van het stadion zeven ton kosten, zo is op vragen uit de gemeenteraad geantwoord.

In een rapport uit maart staat dat er geen directe kans is dat de betonconstructie bezwijkt, maar dat de scheuren nog steeds groeien. De exacte oorzaak is niet gevonden.

De gemeente laat nog extra onderzoek doen naar de beste en voordeligste oplossing, aldus een mededeling aan de gemeenteraad.

Het Rat Verlegh Stadion is sinds augustus 1996 in gebruik. De accommodatie biedt plaats aan 19.000 toeschouwers.

Categorie 1
NAC heeft het de afgelopen jaren financieel moeilijk. De club vertoeft in de zorgelijke categorie 1 van het licentiesysteem van de KNVB.

Ook sportief vergaat het NAC slecht. De Brabanders staan slechts zestiende in de eredivisie en ontsloegen deze maand trainer Nebojsa Gudelj. Naar een permanente opvolger wordt nog gezocht.

Destroyer

Citaat van: Spine op oktober 29, 2014, 19:29:39
Weet niet hoe jij in het stadion staat, maar ik denk tijdens een wedstrijd nooit: oh wat sta ik ik hier mooi in een stadion in een volksbuurt.

Het is maar net waar je staat dan denk ik. Boven in op noord zie ik over de zuid en oost tribune heen, met rechts in de hoek cambuur cafe. De pannendaken van de insulinde met in het midden dat verhoginkje achter zuid lijkt dan wel de oude tribune van craven cottage. Dat is vind ik, zeker wel het gevoel van dat we hier lekker in een volkswijk ballen. Of het de toekomst heeft is punt twee. Maar dat nostalgische gevoel en de reis naar het stadion is natuurlijk fantastisch.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op oktober 31, 2014, 12:57:25
Het is maar net waar je staat dan denk ik. Boven in op noord zie ik over de zuid en oost tribune heen, met rechts in de hoek cambuur cafe. De pannendaken van de insulinde met in het midden dat verhoginkje achter zuid lijkt dan wel de oude tribune van craven cottage. Dat is vind ik, zeker wel het gevoel van dat we hier lekker in een volkswijk ballen. Of het de toekomst heeft is punt twee. Maar dat nostalgische gevoel en de reis naar het stadion is natuurlijk fantastisch.

Wat zie jij veel tijdens zo'n wedstrijd. Als ik goed kijk zie ik als eerste een kale man met een bierbuik, gevolgd door een meisje die denk dat ze sexy is, maar dat totaal niet is, en een jongeman met een kapotte broek!

Yellow Army

Citaat van: Lore op oktober 31, 2014, 13:15:58
Wat zie jij veel tijdens zo'n wedstrijd. Als ik goed kijk zie ik als eerste een kale man met een bierbuik, gevolgd door een meisje die denk dat ze sexy is, maar dat totaal niet is, en een jongeman met een kapotte broek!

Jij kijkt de wedstrijden op de weaze?
Area 58

Destroyer

Citaat van: Lore op oktober 31, 2014, 13:15:58
Wat zie jij veel tijdens zo'n wedstrijd. Als ik goed kijk zie ik als eerste een kale man met een bierbuik, gevolgd door een meisje die denk dat ze sexy is, maar dat totaal niet is, en een jongeman met een kapotte broek!

Ja, ik kom vaak thuis en dan denk ik: Hoe was de wedstrijd eigenlijk? Maar geef me eens ongelijk na een avondje Scheveningen thuis?  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S

Citaat van: Destroyer op oktober 31, 2014, 19:09:12
Ja, ik kom vaak thuis en dan denk ik: Hoe was de wedstrijd eigenlijk? Maar geef me eens ongelijk na een avondje Scheveningen thuis?  ;)

Vooral het toetje van nog 30 minuten was mooi! :P

0517

Hoe dan ook huidige locatie houden. Zijn we uniek mee en kunnen extra punten mee behaald worden. Nieuwbouw op huidige locatie heeft boorkeur, maar anders verbouw. Zijn toch echt genoeg mogelijkheden voor lijkt me.

Enige punt waar je mee blijft zitten is uitvoer uitsupporters. Maar gaat eigenlijk nu toch ook al een paar seizoenen goed???

scclwd

Ik zie allemaal vage berichten van gisteravond op facebook staan van M. van Tuinen. Geen nieuw stadion bij fec, huidige locatie kans van 30%, er is 1 dwarsligger en Eckhart heeft gisteren met Crone gesproken? Vage berichten...

SCC-J

Kon er ook niet veel uit op maken...