Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: Marc S op oktober 27, 2014, 18:38:31
Nee gaat alleen over de veiligheid.

Wie dan wel? Wie heeft hier de grootste stem in?

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op oktober 27, 2014, 16:02:46
Probleem met het verhaal van dimc is dat de grond niet van de gemeente is.
Velden VV Leeuwarden zijn wel van de gemeente

Lore

Citaat van: Mitar op oktober 27, 2014, 14:49:45
Dat is idd waar. Maar ik heb het er graag voor over om de begroting niet te zien toenemen met de wetenschap dat we daarna nieuw kunnen bouwen op de huidige locatie.

6 jaar met deze begroting in de eredivisie betekent degradatie!

speculeter

Word het niet eens tijd voor een actie?? :0=

Marc S

Citaat van: scclwd op oktober 27, 2014, 18:42:15
Wie dan wel? Wie heeft hier de grootste stem in?

Gemeente raad gaat er uiteindelijk over.

Destroyer

Citaat van: papier op oktober 27, 2014, 18:42:00
Ik weet niet wat iedereen wil? Ik weet niet eens wat de KvC wil... wat willen zij?

Dat is duidelijke taal  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

yellow@ndblue

Citaat van: Lore op oktober 27, 2014, 21:33:27
6 jaar met deze begroting in de eredivisie betekent degradatie!

IDD 6 jaar wachten betekent einde ,daar is deze Burgerlulhannes op uit pvda heeft dan waarschijnlijk geen meerderheid meer!
Probeer dan maar eens om nog een nieuw stadion te realiseren,krijg zo langzamerhand het gevoel dat Krone hier op uit is!
En maar mooi weer spelen in het hertje ppff
Heeft het ook al weer voor elkaar om het hertje droog te leggen voor de wedstrijd tegen ajax.

Lore

Citaat van: yellow@ndblue op oktober 28, 2014, 18:56:15
IDD 6 jaar wachten betekent einde ,daar is deze Burgerlulhannes op uit pvda heeft dan waarschijnlijk geen meerderheid meer!
Probeer dan maar eens om nog een nieuw stadion te realiseren,krijg zo langzamerhand het gevoel dat Krone hier op uit is!
En maar mooi weer spelen in het hertje ppff
Heeft het ook al weer voor elkaar om het hertje droog te leggen voor de wedstrijd tegen ajax.

Gelukkig heeft Crone het niet voor het zeggen, maar de gemeenteraad. Wij moeten gewoon het rapport afwachten. Dat rapport zal wel besproken worden in de gemeenteraad Rn dat wordt een erg belangrijke vergadering voor Cambuur

Galdiano

Die dag maar met vele supporters voor de deur staan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

kickandrush

Het is inmiddels al zo ver dat de locatie me niet eens meer boeit. Ze mutte es opskiete!! In Den Haag is het onderzoek naar een locatie in 2000 gestart en in 2007 speelden ze er.

Tijd voor actie!

1. Crone sien huus uitroken en hem dwingen ergens een paal de grond in te rammen.
2. Deinum bij sien ballen pakken en net zo lang aan blijven draaien totdat ie een meerderheid gecrieerd heeft.
3. Zonder een nieuw stadion geen ch2018 in uus stedsje.

Ben goddomme wel klaar met dat geluchtfiets.

Misschien volgende wedstrijd een spandoekje?  :zweep

Dokkumer

Citaat van: kickandrush op oktober 28, 2014, 20:41:51
Het is inmiddels al zo ver dat de locatie me niet eens meer boeit. Ze mutte es opskiete!! In Den Haag is het onderzoek naar een locatie in 2000 gestart en in 2007 speelden ze er.

Tijd voor actie!

1. Crone sien huus uitroken en hem dwingen ergens een paal de grond in te rammen.
2. Deinum bij sien ballen pakken en net zo lang aan blijven draaien totdat ie een meerderheid gecrieerd heeft.
3. Zonder een nieuw stadion geen ch2018 in uus stedsje.

Ben goddomme wel klaar met dat geluchtfiets.

Misschien volgende wedstrijd een spandoekje?  :zweep
Ekhart sien hasses as heibeuker bruuke :devil

Lore

Citaat van: kickandrush op oktober 28, 2014, 20:41:51
1. Crone sien huus uitroken en hem dwingen ergens een paal de grond in te rammen.
2. Deinum bij sien ballen pakken en net zo lang aan blijven draaien totdat ie een meerderheid gecrieerd heeft.
3. Zonder een nieuw stadion geen ch2018 in uus stedsje

:_schater :_schater ik ga wel voor optie 1, dan mag jij aan de ballen van Deinum zitten!

jeff

Citaat van: Lore op oktober 28, 2014, 21:39:00
:_schater :_schater ik ga wel voor optie 1, dan mag jij aan de ballen van Deinum zitten!
Optie 1, bij het wtc zijn ze al aan het slaan met palen :zweep

Mitar

Citaat van: Lore op oktober 27, 2014, 21:33:27
6 jaar met deze begroting in de eredivisie betekent degradatie!
Ik degradeer liever dan de wetenschap dat we erin blijven in een betonbak aan de rand van de stad. Traditie voor prestatie!

drg

Citaat van: Mitar op oktober 29, 2014, 11:53:14
Ik degradeer liever dan de wetenschap dat we erin blijven in een betonbak aan de rand van de stad. Traditie voor prestatie!

En dan wachten op de doodsteek?