Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: DayDreamer op oktober 24, 2014, 12:01:14
Tsja je kan er om lachen, maar de prestaties van vorig seizoen en dit seizoen ga je met deze begroting geen 5 a 6 jaar volhouden.
Je gaat een keer minder scouten, zie Heracles, en dan kan je er zomaar uitvliegen, en dan is het te laat.
Ik snap werkelijk niet waarom het altijd maanden/jaren moet duren om dit soort dingen klaar te spelen, je kan als "hoge heren" toch gewoon bij mekaar komen en een beslissing maken. Zoiets moet toch in weken klaar zijn. Krijg ook steeds meer de indruk dat de bal bij Cambuur ligt en niet bij de Gemeente.

Ik betwijfel of Cambuur deze zaak rond kan krijgen.....

Een beslissing op wat voor punten. Je kunt zonder realisme geen luchtkastelen bouwen. Het masterplan moet goed in elkaar zitten net als de financien.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dit is mien club

Gister met crone gesproken,

Hij wil het liefst Zuid en Oost verhogen. Word de capaciteit met 3.000 plaatsen verhoogt.
Dan kun je 6 jaar vooruit zegt hij. Met de mogelijkheid om daarna te denken aan nieuw bouw op de velden van vv Leeuwarden.

Als je iets wilt dan zullen ze de businessruimte moeten vergroten.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Clint

Citaat van: dit is mien club op oktober 27, 2014, 14:22:55
Dan kun je 6 jaar vooruit zegt hij.

Waar baseert hij dat nou weer op?

Casuals-lwd

Zuid verhogen lijkt mij ook niet realistisch,  omdat er meer ruimte nodig is en dat is er amper door de weg erachter . Hoop dat Ferd beter weet

Mitar

Citaat van: dit is mien club op oktober 27, 2014, 14:22:55
Gister met crone gesproken,

Hij wil het liefst Zuid en Oost verhogen. Word de capaciteit met 3.000 plaatsen verhoogt.
Dan kun je 6 jaar vooruit zegt hij. Met de mogelijkheid om daarna te denken aan nieuw bouw op de velden van vv Leeuwarden.

Als je iets wilt dan zullen ze de businessruimte moeten vergroten.
Op zich mooi want je blijft op de huidige locatie! Wie gaat dat verbouwen echter financieren?

Marc S

Citaat van: Mitar op oktober 27, 2014, 14:46:51
Op zich mooi want je blijft op de huidige locatie! Wie gaat dat verbouwen echter financieren?

je schiet alleen qua begroting helemaal niets op. Dat is het belangrijkste van het verbouwen.

Mitar

Citaat van: Marc S op oktober 27, 2014, 14:47:40
je schiet alleen qua begroting helemaal niets op. Dat is het belangrijkste van het verbouwen.
Dat is idd waar. Maar ik heb het er graag voor over om de begroting niet te zien toenemen met de wetenschap dat we daarna nieuw kunnen bouwen op de huidige locatie.

Mitar

Alleen vraag ik me af of de technische staat van Zuid en Oost het uberhaupt toelaten om vergroot te worden.

John Hiatt

Zuid is volledig op! Wat Crone zegt, is niet realistisch.

SCC-J

Citaat van: dit is mien club op oktober 27, 2014, 14:22:55
Gister met crone gesproken,

Hij wil het liefst Zuid en Oost verhogen. Word de capaciteit met 3.000 plaatsen verhoogt.
Dan kun je 6 jaar vooruit zegt hij. Met de mogelijkheid om daarna te denken aan nieuw bouw op de velden van vv Leeuwarden.

Als je iets wilt dan zullen ze de businessruimte moeten vergroten.
Wat een half gedoe man! Begin dan met oost tegen de vlakte te gooien en zet er een nieuwe hoofdtribune neer. Heb je meer aan dan een paar zit plaatsen.

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op oktober 27, 2014, 14:51:31
Zuid is volledig op! Wat Crone zegt, is niet realistisch.
Is heb geen verstand van bouw hoor. Maar moet een tribune niet langer mee kunnen dan 20 jaar?

dizzhead

Citaat van: SCC-J op oktober 27, 2014, 14:57:35
Is heb geen verstand van bouw hoor. Maar moet een tribune niet langer mee kunnen dan 20 jaar?

In de huidige situatie gaat het misschien nog even mee. Maar als je er meer plaats kwijt wilt, zal de huidige fundering niet toereikend zijn. Zo heb ik mij laten vertellen.

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op oktober 27, 2014, 14:57:35
Is heb geen verstand van bouw hoor. Maar moet een tribune niet langer mee kunnen dan 20 jaar?
Tribune staat er sinds 1980, dus 34 jaar. Is natuurlijk wel kort qua levensduur.

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op oktober 27, 2014, 14:57:35
Is heb geen verstand van bouw hoor. Maar moet een tribune niet langer mee kunnen dan 20 jaar?

Heb begrepen dat betonrot een van de oorzaken is dat die tribunes niet meer meekunnen.

John Hiatt

Maar met lapmiddelen komen we er niet. Nieuwbouw is de enige optie wat mij betreft, liefst op de huidige locatie, maar als dat niet kan dan bij het WTC.