Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Hij sprak wel de voorkeur uit over nieuw bouw op de velden van vv Leeuwarden.
DIMC: Dan veranderd er toch niks aan de infrastructuur?
Crone: Het is een wezenlijk verschil als de bussen daar direct achter het uit vak in kunnen rijden en parkeren.
DIMC: U zegt dus eigenlijk we gaan eerst kosten maken door de twee oude tribunes opnieuw op te bouwen.
Om vervolgens een compleet nieuw stadion op de velden van vv Leeuwarden te bouwen.
Crone: De kosten om die tribunes opnieuw op te bouwen zijn relatief laag. Dan heb je plusminus 6 jaar de tijd om de financiering voor het nieuwe onderkomen rond te krijgen.
DIMC: Na wat ik heb gehoord is dat Cambuur de Finacieringen voor plan A en plan B klaar heeft.
Crone: En plan A en B zijn?
DIMC: Plan A nieuwbouw bij het WTC plan B verbouw huidige locatie.
Crone: Dan vergeet je plan C, nieuwbouw op de velden van vv Leeuwarden. Daar hebben we nu alle ruimte.
DIMC: U weet mij nou heel veel te vertellen, maar er lopen nu duizenden mensen langs ons die hierover graag geïnformeerd zouden willen worden.
Crone: Wat ik nu vertel is gebaseerd op mijn persoonlijke voorkeur, de onderzoeken naar de verschillende locaties en het financiële plaatje zitten in een afrondende fase. Die moeten eerst worden gepresenteerd aan de gemeente. Na de bevindingen van de gemeente zullen de mensen worden geïnformeerd via de media.
DIMC: Beloofd was in het derde kwartaal van 2014, maar dat wordt dus niet gehaald.
Crone: Ik hoop voor het einde van dit jaar.   
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Mijn gevoel zegt....wat duurt dit allemaal lang l8l

John Hiatt

Probleem met het verhaal van dimc is dat de grond niet van de gemeente is.

Westerpark

En dat de BVO liever naar WTC verkast

Treb

Citaat van: Westerpark op oktober 27, 2014, 16:08:35
En dat de BVO liever naar WTC verkast

Juist de BVO zou alles op alles moeten zetten om op de huidige locatie te blijven ivm de clubcultuur. Cambuur hoort in de wijk Cambuur. Punt.

dit is mien club

Citaat van: John Hiatt op oktober 27, 2014, 16:02:46
Probleem met het verhaal van dimc is dat de grond niet van de gemeente is.

is niet mijn verhaal Hiatt, het is verhaal van Crone. Het zal gekochten moeten worden van Leyten?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Marc S

Als ik dit zo lees valt het nog mee..

John Hiatt

Citaat van: dit is mien club op oktober 27, 2014, 16:30:09
is niet mijn verhaal Hiatt, het is verhaal van Crone. Het zal gekochten moeten worden van Leyten?

Ja, ja, begrijp dat jij het verhaal van Crone vertelt. Leyten is eigenaar, maar wat is zijn belang om de grond te verkopen? Dat is cruciaal.

Bubba

De bouw ligt op zijn kont, Cambuur moet een nieuw stadion. De gemeente wil de grond (deels) terugkopen van Leyten en Leyten heeft dan dus een goede onderhandelingspositie en spint hier goed garen bij. Zij hoeven minder te bebouwen en dus minder risico te lopen en verkopen de grond vast voor een voor hun gunstige prijs.
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

Len Cantello

#1974
De Gemeente heeft SC Cambuur vaak de helpende hand geboden maar moet niet op de stoel van het club bestuur gaan zitten. Ik ga er vanuit dat het club belang de boventoon voert boven het eigenbelang of partijbelang bij de politici. Voor je het weet ligt het voetbal in LWD weer op z'n rug.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scclwd


scclwd

Citaat van: Treb op oktober 27, 2014, 16:22:18
Juist de BVO zou alles op alles moeten zetten om op de huidige locatie te blijven ivm de clubcultuur. Cambuur hoort in de wijk Cambuur. Punt.

Mee eens! Heeft die Crone een beetje macht?

DayDreamer

Citaat van: Westerpark op oktober 27, 2014, 16:08:35
En dat de BVO liever naar WTC verkast

v/d Belt blijft het liefst op deze locatie. Nieuwbouw op de velden van Leeuwarden zou het mooiste scenario zijn, ik vrees alleen .......

Marc S

Citaat van: scclwd op oktober 27, 2014, 18:25:57
Mee eens! Heeft die Crone een beetje macht?

Nee gaat alleen over de veiligheid.

papier

Citaat van: Bernardo op oktober 26, 2014, 18:16:54
@KernVanCambuur: En weer de vraag omtrent stadionontwikkelingen.. Iedereen wil hetzelfde, behalve een paar wethouders en burgermeester. Tijd voor actie!

Ik weet niet wat iedereen wil? Ik weet niet eens wat de KvC wil... wat willen zij?