Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

waldkip

Citaat van: scclwd op oktober 23, 2014, 15:24:52
Ik kan je niet vertellen hoezeer ik het hier mee eens ben. Zouden we niet een of andere actie kunnen starten met het doel te bewerkstelligen dat het stadion blijft waar het nu is?

Crowdfunding, nieuwjaarsloten opkopen (is ook al eens eerder gebeurt dacht ik) benefiet feest, stoelen verkoop, bankrekening openen voor mensen die geld willen storten. lastige bewoners seizoenkaart geven. Misschien kan een handige knaap dit geld dan beleggen.  :koffie.

mario

Citaat van: dit is mien club op oktober 23, 2014, 16:35:52
http://cambuur.nl/nieuws/scc-update-op-naar-drie-jaar-eredivisie-op-rij/
Uit dit stuk lijkt het wel dat er nog niet erg veel progressie in zit. De oproep naar de gemeente straalt weinig vertrouwen uit.

speculeter

Er word nu al gezegd....Hopelijk word dit jaar de uitkomst bekend.
Niks dus laatste kwartaal duidelijkheid.
Kan nog we laten een hele tijd duren :wall

Lore

Citaat van: speculeter op oktober 23, 2014, 21:16:31
Er word nu al gezegd....Hopelijk word dit jaar de uitkomst bekend.
Niks dus laatste kwartaal duidelijkheid.
Kan nog we laten een hele tijd duren :wall

Dat viel mij inderdaad ook op. Zelfde dat er al redelijk afstand wordt genomen van verbouwing op huidige locatie!

dit is mien club

Iemand die een spandoek kan maken?

waar blijven de plannen nieuwe/verbouw stadion??
Gemeente? Cambuur?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC-J

Laat ze maar komen en vertellen op een forumavond smid, vd belt, Crone en deinum.

DayDreamer

Ik geloof helemaal niet in een nieuw stadion, geloof er helemaal niks van dat dit ook maar iets van serieus is. Duurt al jaren en jaren, ergens volgend jaar krijgen we te horen dat het financieel allemaal niet haalbaar is, dan gaat er weer een hele periode over heen om te kijken of verbouw een serieuze optie is. De hype Cambuur is dan wel over, degraderen weer naar Eerste Divisie, terug bij af. Met dank aan de Gemeente Leeuwarden  :zucht

Destroyer

Citaat van: DayDreamer op oktober 24, 2014, 10:40:04
Ik geloof helemaal niet in een nieuw stadion, geloof er helemaal niks van dat dit ook maar iets van serieus is. Duurt al jaren en jaren, ergens volgend jaar krijgen we te horen dat het financieel allemaal niet haalbaar is, dan gaat er weer een hele periode over heen om te kijken of verbouw een serieuze optie is. De hype Cambuur is dan wel over, degraderen weer naar Eerste Divisie, terug bij af. Met dank aan de Gemeente Leeuwarden  :zucht

:_schater :_schater :_schater :_schater herfstdepressie?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dit is mien club

de bladeren vallen van de bomen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Mitar

Hoe staat Cambuur Culture eigenlijk tegenover een nieuw stadion op een andere locatie? Als beschermheer van de clubtradities lijkt een lobby voor verbouw/nieuwbouw op huidige locatie voor de hand liggend.

mario

Ik ben voor nieuwbouw bij het klaverdijkje  :thumbsup

DayDreamer

Citaat van: Destroyer op oktober 24, 2014, 10:47:13
:_schater :_schater :_schater :_schater herfstdepressie?

Tsja je kan er om lachen, maar de prestaties van vorig seizoen en dit seizoen ga je met deze begroting geen 5 a 6 jaar volhouden.
Je gaat een keer minder scouten, zie Heracles, en dan kan je er zomaar uitvliegen, en dan is het te laat.
Ik snap werkelijk niet waarom het altijd maanden/jaren moet duren om dit soort dingen klaar te spelen, je kan als "hoge heren" toch gewoon bij mekaar komen en een beslissing maken. Zoiets moet toch in weken klaar zijn. Krijg ook steeds meer de indruk dat de bal bij Cambuur ligt en niet bij de Gemeente.

Ik betwijfel of Cambuur deze zaak rond kan krijgen.....

losang09

Citaat van: dit is mien club op oktober 24, 2014, 09:19:06
Iemand die een spandoek kan maken?



S P A N doek voor wedstrijd of aangaande een mogelijke actie ?
:koffie

CambuurAmersfoort

Het lijkt erop dat Heineken al vooruitloopt op een nieuw stadion bij het WTC (klik op t plaatje in de link)
http://www.lc.nl/friesland/leeuwarden-op-poster-heineken-17840863.html

Bernardo

@KernVanCambuur: En weer de vraag omtrent stadionontwikkelingen.. Iedereen wil hetzelfde, behalve een paar wethouders en burgermeester. Tijd voor actie!