Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Sakas

#1905
Citaat van: drg op oktober 21, 2014, 18:57:36
Dat zeg ik niet, maar als wij nog in de Jupiler speelden was de bouw van een nieuw stadion zo lang mogelijk uitgesteld tot de gemeente hoopt dat het niet meer gebouwd had hoeven te worden.

Ik weet niet of jullie het door hebben, maar wij wachten niet op de gemeente maar op Cambuur zelf!
Cambuur moet het business plan (ondernemersplan) afmaken en deze gaat vervolgens naar de gemeente toe!
Hoe betere mede huurders ze kunnen vinden hoe beter de huur wordt die Cambuur moet betalen. Cambuur wordt zelf nl. geen eigenaar van het stadion.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Spine

Eindelijk iemand die het snapt!

vialli

Citaat van: Sakas op oktober 21, 2014, 20:26:43
Ik weet niet of jullie het door hebben, maar wij wachten niet op de gemeente maar op Cambuur zelf!
Cambuur moet het business plan (ondernemersplan) afmaken en deze gaat vervolgens naar de gemeente toe!
Hoe betere mede huurders ze kunnen vinden hoe beter de huur wordt die Cambuur moet betalen. Cambuur wordt zelf nl. geen eigenaar van het stadion.

Maar de gemeente heeft wel een belangrijke vinger in de pap v.w.b vergunningen etc.....
om het stadion rendabel te maken.

Lore

Citaat van: Sakas op oktober 21, 2014, 20:26:43
Ik weet niet of jullie het door hebben, maar wij wachten niet op de gemeente maar op Cambuur zelf!
Cambuur moet het business plan (ondernemersplan) afmaken en deze gaat vervolgens naar de gemeente toe!
Hoe betere mede huurders ze kunnen vinden hoe beter de huur wordt die Cambuur moet betalen. Cambuur wordt zelf nl. geen eigenaar van het stadion.

Volgens mij is dat maar gedeeltelijk waar. Het haalbaarheidsonderzoek is toch een samenwerking tussen de gemeente en Canbuur? Daar wachten wij nu op!

jeff

Citaat van: Lore op oktober 21, 2014, 21:51:32
Volgens mij is dat maar gedeeltelijk waar. Het haalbaarheidsonderzoek is toch een samenwerking tussen de gemeente en Canbuur? Daar wachten wij nu op!
Bij haalbaarheid zit alles toch in?
- Wat is de beste locatie en wat is waar mogelijk. Samenwerking met de gemeente.
- en het businessplan, is het betaalbaar. Dat moet cambuur zelf doen met inversterdeers, aangezien de gemeente niet wil mee betalen.

Of onderzoeken ze nu alleen de locatie, en dan nog weer wachten op een businessplan?

Sakas

Citaat van: jeff op oktober 21, 2014, 22:06:01
Bij haalbaarheid zit alles toch in?
- Wat is de beste locatie en wat is waar mogelijk. Samenwerking met de gemeente.
- en het businessplan, is het betaalbaar. Dat moet cambuur zelf doen met inversterdeers, aangezien de gemeente niet wil mee betalen.

Of onderzoeken ze nu alleen de locatie, en dan nog weer wachten op een businessplan?

Voor wat ik begrepen heb 2 business cases voor twee locaties. De beste van de twee icm de haalbaarheid (financiën) zou het moeten worden. Ik kan het echter verkeerd begrepen hebben.  Door het ondertekenen van het haalbaarheidsonderzoek heeft de gemeente de intentie getekend om mee te werken!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Lore

Citaat van: jeff op oktober 21, 2014, 22:06:01
Bij haalbaarheid zit alles toch in?
- Wat is de beste locatie en wat is waar mogelijk. Samenwerking met de gemeente.
- en het businessplan, is het betaalbaar. Dat moet cambuur zelf doen met inversterdeers, aangezien de gemeente niet wil mee betalen.

Of onderzoeken ze nu alleen de locatie, en dan nog weer wachten op een businessplan?

Volgens mij ook wel beide inderdaad. Maar denk nog niet dat ze heel erg in detail gaan in het businessplan. Of zouden ze al met concrete toezeggingen van bedrijven komen die zich willen vestigingen in het nieuwe stadion?

dit is mien club

oktober of november zou er meer duidelijkheid komen toch?

Ben wel heel benieuwd.
Ik ga er overigens van uit dat de voorkeur van De gemeente naar het WTC terrein gaat.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

drg

Citaat van: dit is mien club op oktober 23, 2014, 09:21:32
oktober of november zou er meer duidelijkheid komen toch?

Ben wel heel benieuwd.
Ik ga er overigens van uit dat de voorkeur van De gemeente naar het WTC terrein gaat.

Ik zou het zonde vinden, maar dan ken ik wel lekker lopend naar het stadion  :thumbsup :devil

Dokkumer

Citaat van: drg op oktober 23, 2014, 09:25:01
Ik zou het zonde vinden, maar dan ken ik wel lekker lopend naar het stadion kruupend nar huus :thumbsup :devil

SCC-J

Citaat van: dit is mien club op oktober 23, 2014, 09:21:32
oktober of november zou er meer duidelijkheid komen toch?

Ben wel heel benieuwd.
Ik ga er overigens van uit dat de voorkeur van De gemeente naar het WTC terrein gaat.
BVO ook wel hoor. Waarom hebben ze alleen een tekening laten maken van een mogelijk nieuw stadion bij het WTC?

losang09

Vorig had Eagles het plan om te gaan verbouwen. Er werd gedacht dat dat finaniceel niet te doen was, aldus vd Belt... Hmm
Nu is er goedkeuring en  gaan ze 2 tribunes  in de Ad´horst fixen in 3 maanden tijd! 
De hoofdtribune en die ouwe bak achter de goal .  i :zweep

Dokkumer

Citaat van: losang09 op oktober 23, 2014, 12:04:38
Vorig had Eagles het plan om te gaan verbouwen. Er werd gedacht dat dat finaniceel niet te doen was, aldus vd Belt... Hmm
Nu is er goedkeuring en  gaan ze 2 tribunes  in de Ad´horst fixen in 3 maanden tijd! 
De hoofdtribune en die ouwe bak achter de goal .  i :zweep .
Hopelijk blijft de hoofdtribune nog wel deels in de staat zoals die was. Zulke zie je niet veel meer!
En welke doel tribune? Die van de B-side of aan de andere kant (waar het gastenvak zit)?

Bubba

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar ver-/nieuwbouw op de huidige locatie. Ik denk dat dit financieel gezien het meest haalbare is. Alleen West (en misschien Noord) laten staan en de andere tribunes nieuw opbouwen. Wellicht is er van Oost dan een nieuwe Hoofdtribune te maken, waarbij eventueel nog wat grond van Leyten moet worden gekocht (door de gemeente?). Ik denk echt dat er nog twee opties zijn voor Cambuur en de gemeente: de huidige locatie en de Zuidlanden, ik heb namelijk het idee dat het WTC uit de picture is. Hoe dan ook, dan is voor mij de keuze gemakkelijk. Nogmaals, dit is wat ik denk (geen bron dus).
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

dit is mien club

Citaat van: Bubba op oktober 23, 2014, 12:34:38
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar ver-/nieuwbouw op de huidige locatie. Ik denk dat dit financieel gezien het meest haalbare is. Alleen West (en misschien Noord) laten staan en de andere tribunes nieuw opbouwen. Wellicht is er van Oost dan een nieuwe Hoofdtribune te maken, waarbij eventueel nog wat grond van Leyten moet worden gekocht (door de gemeente?). Ik denk echt dat er nog twee opties zijn voor Cambuur en de gemeente: de huidige locatie en de Zuidlanden, ik heb namelijk het idee dat het WTC uit de picture is. Hoe dan ook, dan is voor mij de keuze gemakkelijk. Nogmaals, dit is wat ik denk (geen bron dus).

Meen laatst ergens te lezen (ik dacht via ype Smid) dat de huidige locatie en het WTC de twee optie zijn
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it