Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op april 24, 2014, 06:44:02
Visieloze politiek heeft de stad al zo vaak de das om gedaan. Buitenpoorters op het gemeentelijk pluche en afgunstige plattelanders/dkv'rs in het provinciebestuur zitten de stad al sinds de Middeleeuwen dwars.
wat een onzin!!
Als Cambuur met niets komt kan de gemeente niets doen zo simpel is het .Moet de gemeente dan zeggen tegen de ijshal het kan zijn dat er binnen 10 jaar een Cambuur stadion komt en waarschijnlijk ook bij het WTC? Bekijk het eens uit een ander perspectief

Iedereen die altijd loopt af te geven op lokale politiek. Doe er dan wat aan! En verenigd u.

Scc01

Citaat van: SCC-J op april 24, 2014, 10:00:23
wat een onzin!!
Als Cambuur met niets komt kan de gemeente niets doen zo simpel is het .Moet de gemeente dan zeggen tegen de ijshal het kan zijn dat er binnen 10 jaar een Cambuur stadion komt en waarschijnlijk ook bij het WTC? Bekijk het eens uit een ander perspectief

Iedereen die altijd loopt af te geven op lokale politiek. Doe er dan wat aan! En verenigd u.

Je merkt wel hoe log deze gemeente is als je er aanklopt. Je komt dan tegen een muur van stroperige ambtenaren terecht. Tevens loop je dan ook nog eens tegen gevestigde ondernemers aan die aardig wat te zeggen hebben. Menig project is hierdoor al gestrand kan ik je vertellen.

Maargoed misschien heb je ook wel gelijk en is cambuur met niets gekomen de afgelopen tijd.

John Hiatt

Renovatie Kuip kan volgend jaar al beginnen, terwijl we hier maar blijven praten en praten.... Daadkracht, lef en ambitie is nodig.

Marc S

Citaat van: John Hiatt op mei 01, 2014, 17:48:48
Renovatie Kuip kan volgend jaar al beginnen, terwijl we hier maar blijven praten en praten.... Daadkracht, lef en ambitie is nodig.

Ze zijn daar ook al een stap verder. Ze hebben de grond al. Bij ons moet dat nog allemaal onderzocht worden, dit keer met de gemeente.

Marc S

Duidelijk te zien dat wij een nieuw stadion nodig hebben,

http://www.voetbalfreaks.com/nieuws/4986/heracles-heeft-volste-stadion-cambuur-boven-feyenoord-en-ajax.html

CiteerTop 10 volste stadions van Nederland over seizoen 2013/2014:
1. Heracles: 8.329 toeschouwers bij thuisduels (98,0% van totale capaciteit)
2. FC Twente: 29.530 (97,8%)
3. Cambuur: 9.714 (97,1%)
4. PEC Zwolle: 12.042 (96,3%)
5. Ajax: 50.871 (95,9%)
6. Go Ahead Eagles: 7.954 (94,8%)
7. NAC Breda: 17.861 (94,0%)
8. AZ: 15.501 (91,1%)
9. PSV: 32.963 (90,3%)
10. Feyenoord: 45.757 (89,5%)

En dan te bedenken dat als psv niet had geboycot we waarschijnlijk 0.1% van twente af zouden zitten.

TM

Toen wij in Almelo tegen Heracles speelden waren er tig lege plekken op de tribune? Daarnaast zijn er nog wel een aantal clubs waarbij ik mijn twijfels heb.

Dokkumer

Citaat van: TM op mei 02, 2014, 14:43:57
Toen wij in Almelo tegen Heracles speelden waren er tig lege plekken op de tribune? Daarnaast zijn er nog wel een aantal clubs waarbij ik mijn twijfels heb.
Bij nagenoeg iedere club wordt altijd het totaal aantal sk houders plus de verkochte losse kaarten gerekend. De feitelijke bezettingsgraad is dus eigenlijk overal lager dan aangegeven in dit "onderzoek".

zeewolde

Met utrecht en Ajax als meest negatieve uitschieters.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op mei 02, 2014, 15:35:19
Met utrecht en Ajax als meest negatieve uitschieters.
Weet het aantal verkochte sk van Utrecht niet, dus dat neem ik maar van je aan.
Van Ajax is het een feit dat de ArenA misschien (exclusief uitvak) 2 of 3 keer vol heeft gezeten.

zeewolde

Het beste is (voor alle clubs) een systeem waarbij je aan kunt geven ik heb een sk maar kan een bepaalde wedstrijd niet. Dan kan de club die plaats voor zo'n wedstrijd nog een keer verkopen. Je helpt de club en minder lege plaatsen.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op mei 02, 2014, 15:48:26
Het beste is (voor alle clubs) een systeem waarbij je aan kunt geven ik heb een sk maar kan een bepaalde wedstrijd niet. Dan kan de club die plaats voor zo'n wedstrijd nog een keer verkopen. Je helpt de club en minder lege plaatsen.
Dan zou je dubbel vangen voor een plaats. Voor de club inderdaad mooi, maar of het cique is wil ik nog wel mijn twijfels bij uiten. Een "uitleensysteem" als bij FC Groningen zou ik dan wel mooier vinden.

jeff

Citaat van: Dokkumer op mei 02, 2014, 19:26:41
Dan zou je dubbel vangen voor een plaats. Voor de club inderdaad mooi, maar of het cique is wil ik nog wel mijn twijfels bij uiten. Een "uitleensysteem" als bij FC Groningen zou ik dan wel mooier vinden.
Ik ken het systeem van Groningen niet, maar als ik de prijs van die wedstrijd terug krijg wat ik betaal per wedstrijd en club de rest krijgt zou het eerlijk zijn.

Yellow Army

Je hebt ook systemen dat wanneer je je sk beschikbaar stelt, je 10 euro tegoed krijgt wat je kan besteden aan merchanise of catering.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: jeff op mei 02, 2014, 19:40:32
Ik ken het systeem van Groningen niet, maar als ik de prijs van die wedstrijd terug krijg wat ik betaal per wedstrijd en club de rest krijgt zou het eerlijk zijn.
Wat mij betreft hoef ik in zo'n systeem de (omgerekende) prijs voor die wedstrijd niet terug, dan liever helemaal in de clubkas.
Bij nader inzien motiveert het mensen natuurlijk wel om hun sk voor een keer af te staan.

Citaat van: Yellow Army op mei 02, 2014, 19:46:18
Je hebt ook systemen dat wanneer je je sk beschikbaar stelt, je 10 euro tegoed krijgt wat je kan besteden aan merchanise of catering.
Dit zou op zich ook aardig zijn. Maar betaalt de supporter die jouw plaats inneemt dan ook voor die kaart?

Daddy T.

Citaat van: zeewolde op mei 02, 2014, 15:48:26
Het beste is (voor alle clubs) een systeem waarbij je aan kunt geven ik heb een sk maar kan een bepaalde wedstrijd niet. Dan kan de club die plaats voor zo'n wedstrijd nog een keer verkopen. Je helpt de club en minder lege plaatsen.

Eens, net als bij Groningen. Als seizoenkaarthouder voor Noord betaald je 190 euro, kun je een wedstrijd niet dat stel je jouw kaart beschikbaar via de website en krijg je 11,20 euro gestort op je rekening, zodra je kaart verkocht is voor de betreffende wedstrijd. De club verkoopt je kaartje vervolgens voor 20 euro (normale prijs voor Noord) en pakt zo dus 8,80 euro extra.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!