Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

''Het Cambuur Stadion wordt komende zomer met 300 plaatsen uitgebreid. De capaciteit zal daardoor stijgen van 9.700 naar 10.000. De uitbreiding vindt plaats door op de Zuid-tribune twee extra rijen met toeschouwersplaatsen te creëren, meldt het Friesch Dagblad. Gekozen is voor deze oplossing, omdat verlenging van de hoofdtribune tot aan de rand van het veld - wat 500 extra plaatsen zou opleveren - niet realiseerbaar bleek.''

In LC was toevallig ook een stuk over een meneer die zijn seizoenskaart op Zuid niet wilde verlengen omdat hij de doel/ achterlijn niet kon zien!?


Dokkumer

Citaat van: Lwdscc op mei 14, 2014, 10:31:32
''Het Cambuur Stadion wordt komende zomer met 300 plaatsen uitgebreid. De capaciteit zal daardoor stijgen van 9.700 naar 10.000. De uitbreiding vindt plaats door op de Zuid-tribune twee extra rijen met toeschouwersplaatsen te creëren, meldt het Friesch Dagblad. Gekozen is voor deze oplossing, omdat verlenging van de hoofdtribune tot aan de rand van het veld - wat 500 extra plaatsen zou opleveren - niet realiseerbaar bleek.''

In LC was toevallig ook een stuk over een meneer die zijn seizoenskaart op Zuid niet wilde verlengen omdat hij de doel/ achterlijn niet kon zien!?
Die meneer adviseer ik om hier maar heen te gaan http://foxsports.nl/abonnementen :R

El Ma-kri-niii

Citaat van: Lwdscc op mei 14, 2014, 10:31:32
In LC was toevallig ook een stuk over een meneer die zijn seizoenskaart op Zuid niet wilde verlengen omdat hij de doel/ achterlijn niet kon zien!?
Dan moet je ook niet proberen vanaf de biertent de wedstrijd te volgen.

dizzhead

Hoe zit dat nu met dat uitvak? Hoeft dat niet uitgebreid te worden dan?

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op mei 14, 2014, 10:46:20
Hoe zit dat nu met dat uitvak? Hoeft dat niet uitgebreid te worden dan?
Het is geen keiharde eis, maar meer een richtlijn..  Het gekke is dat er nu gerept wordt over een uitbreiding naar 10.000... Of een foutje, of er is iets structureel mis.

SCC-J

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2014, 10:36:34
Die meneer adviseer ik om hier maar heen te gaan http://foxsports.nl/abonnementen :R
lees eerst even het hele stuk.

papier

Citaat van: Lwdscc op mei 14, 2014, 10:31:32
''Het Cambuur Stadion wordt komende zomer met 300 plaatsen uitgebreid. De capaciteit zal daardoor stijgen van 9.700 naar 10.000. De uitbreiding vindt plaats door op de Zuid-tribune twee extra rijen met toeschouwersplaatsen te creëren, meldt het Friesch Dagblad. Gekozen is voor deze oplossing, omdat verlenging van de hoofdtribune tot aan de rand van het veld - wat 500 extra plaatsen zou opleveren - niet realiseerbaar bleek.''

In LC was toevallig ook een stuk over een meneer die zijn seizoenskaart op Zuid niet wilde verlengen omdat hij de doel/ achterlijn niet kon zien!?

LC van vandaag? Dat weet je natuurlijk wel in een stadion, maar het creëren van vaste plekken op zuid brengt natuurlijk wel dit soort problemen met zich mee. Wellicht kon hij het niet op tijd doorgeven terwijl hij op iedere wedstrijddag altijd ruim van tevoren kwam zodat hij wat hoger kon gaan zitten.

Wat waren de bezwaren bij West? Ik kan zo 1-2-3 geen plaatje vinden van de tribune zoals die tegen Roda er was.

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op mei 14, 2014, 10:56:10
lees eerst even het hele stuk.
Zet het er dan ook helemaal neer..
Komen hier met halve verhalen en dan moet je maar gissen wat er gebeurt.

Dokkumer

Artikel gevonden en gelezen. Maakt me nog niet veel duidelijker, zwarte piet wordt duidelijk naar elkaar geschoven.
Kan hier niks mee.

SCC-J

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2014, 11:06:01
Zet het er dan ook helemaal neer..
Komen hier met halve verhalen en dan moet je maar gissen wat er gebeurt.
Moet je gissen?

PeterTa

Niemand die het artikeltje kan plaatsen?  :?

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op mei 14, 2014, 11:29:11
Moet je gissen?
Kijk dan ook even naar mijn latere reactie.
In eerste instantie kwam het over als een drammende peuter die zijn zin niet kreeg. Later bleek het verhaal idd. iets anders in elkaar te steken, alleen heel veel duidelijker is het me nog steeds niet omdat beide partijen "niks verkeerd" hebben gedaan.
Kan ik dus nog steeds bijzonder weinig mee.

Galdiano

Wat een lul verhaal van dhr Oost! Geen genummerde stoelen is niet meer van deze tijd. Deze kerel is zo stug, er zijn ook andere opties aangedragen, maar meneer wil perse op "zijn" stoel zitten.

Meeste wat ik dhr Oost kwalijk neem is dat je als echte supporter niet je ongenoegen gaat uiten tegenover de media!  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Citaat van: Galdiano op mei 14, 2014, 12:27:29
Meeste wat ik dhr Oost kwalijk neem is dat je als echte supporter niet je ongenoegen gaat uiten tegenover de media!  :R

_O_

Lore

Citaat van: Galdiano op mei 14, 2014, 12:27:29
Wat een lul verhaal van dhr Oost! Geen genummerde stoelen is niet meer van deze tijd. Deze kerel is zo stug, er zijn ook andere opties aangedragen, maar meneer wil perse op "zijn" stoel zitten.

Meeste wat ik dhr Oost kwalijk neem is dat je als echte supporter niet je ongenoegen gaat uiten tegenover de media!  :R

Heeft de krant niet iets interessants om over te schrijven?