Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: SCC-J op maart 05, 2014, 21:12:48
Waarom zijn er dan geen schetsen van de binnenkant?

Zijn niet gepubliceerd!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J


Galdiano

Citaat van: SCC-J op maart 05, 2014, 21:31:47
omdat!?

Dat moet Smid maar vragen! Maar alles ligt klaar!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op maart 05, 2014, 20:51:05
Waarom deze discussie opnieuw voeren, de tekeningen zijn al klaar.
Dicht op het veld, geen betonnen bak!

Er stond toen ook bij dat dat niet is hoe het stadion eruit zou komen te zien, maar puur een indicatie van waar het stadion zou komen en hoe het gebied ingedeeld zou kunnen worden!

SCCornjum

Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2014, 14:29:45
Je moet er toch niet aan denken dat hier zo'n stadion als in Zwolle komt.
Je moet er toch niet aan denken dat RedBull / een oliesjeik hier aanklopt...en dat VdBelt 'ja' zegt..
Je moet er toch niet aan denken dat ze zo'n lelijke tweede ring op het stadion pleuren, zoals in Groningen..

Cambuur is een unieke club. Dat een nieuw stadion nodig is, is duidelijk. Maar ik hou mn hart vast. Want wat er komende jaren gebeurt, kan de toekomst van de club maken en breken.

Eens.
Watching Football Is Not A Crime

Westerpark

Citaat van: Galdiano op maart 05, 2014, 21:09:47
Deze schetsen liggen daadwerkelijk klaar! Dit zal het gaan worden!

Hoop en geloof ik niet, zal een aderlating wezen

papier

Lichtmasten. Prachtig toch, op het fietsje naar Cambuur en hoewel het nog een end is zie je de lichtmasten al branden in het donker. Hoef ik ook geen google maps te gebruiken zoals bij veel andere clubs waar het is geïntegreerd in de dakconstructie. 

Viper

Amen.

De lichtmasten bij het nieuwe stadion mogen wat mij betreft zo hoog mogelijk. Die geven al 50% het gevoel dat je naar een stadion gaat.

scc-aaron

Was dat dit artikel? Ben zelf ook benieuwd naar de binnenkant. http://m.lc.nl/friesland/regio/article16354583.ece/Cambuur-wil-nieuw-stadion-voor-%E2%82%AC25-miljoen-

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk


Lore

Citaat van: scc-aaron op maart 06, 2014, 09:12:32
Was dat dit artikel? Ben zelf ook benieuwd naar de binnenkant. http://m.lc.nl/friesland/regio/article16354583.ece/Cambuur-wil-nieuw-stadion-voor-%E2%82%AC25-miljoen-

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Ja, maar in het volledige artikel stond duidelijk dat dit plaatsje dus niet het nieuwe stadion is. Dit is puur een illustratie die gemaakt is om een de plaats aan te geven!

dit is mien club

Ben heel benieuwd wanneer ze met een besluit komen.

Elke week een vol stadion, vorig jaar twee keer 1000 mensen mee naar uitwedstrijden.
Dit seizoen drie keer.

Heerenveen groningen en ajax
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

papier

Goede tijden en slechte tijden he, ik hoop niet dat ze al te ambitieus zijn met hun plannen want een nieuw stadion die te groot is. Dat is gewoon niks. (Zie Vitesse met het Gelredome, 2 maatjes te groot)

dizzhead

Citaat van: dit is mien club op maart 06, 2014, 10:46:17
Ben heel benieuwd wanneer ze met een besluit komen.

Elke week een vol stadion, vorig jaar twee keer 1000 mensen mee naar uitwedstrijden.
Dit seizoen drie keer.

Heerenveen groningen en ajax
1 juli komt er meer duidelijkheid, stond destijds meende ik in t artikel. Dat artikel kan je volgens mij nog wel terugvinden in dit topic. Gewoon posts vanaf 2-11-13 gaan lezen

mario

Kan geen kwaad dit topic af en toe weer naar voren te halen. Houd, misschien, ook een beetje de druk op de ketel.

moodygrunn

Citaat van: papier op maart 06, 2014, 10:50:30
Goede tijden en slechte tijden he, ik hoop niet dat ze al te ambitieus zijn met hun plannen want een nieuw stadion die te groot is. Dat is gewoon niks. (Zie Vitesse met het Gelredome, 2 maatjes te groot)

Tegenwoordig is het idd een maatje te groot, maar vroeger (+/- 10 jr geleden) was het precies goed. Ook toen waren de resultaten niet om over naar huis te schrijven met plaats 10-12.
In Henk en Sandor we trust