Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Het gaat voor onze toekomst natuurlijk veel meer om de ruimtes die in een nieuw stadion beschikbaar komen voor verdere vercommercialisering, lees veel geld opbrengende vip boxen, dan om wat meer tribuneplaatsen....
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: losang09 op februari 24, 2014, 12:39:59
Ook in Spanje  waar ik ,op een paar honder meter van Deportivo - stadion,  woon gebeurt weinig.
Supporters lopen door elkaar en weinig politie en dit is een stadion midden in centrum van de stad.
Hier heerst een echte famileicultuur ook bij het voetballen. Gezellig met vrouw kind  en de rest :)

Ik vindt het wat overtrokken opgeblazen het hele veiligheids  gedoe , maar men MOET altijd weer  politie hordes inzetten tegen dkv  bijvoorbeeld. Als mensen dat  horen  hier  zeggen jezus lijkt wel oorlog in Holanda.
Dat heeft ook te maken met de aard van de Nederlanders.  Neem als voorbeeld supportersverenigingen van diverse clubs, die weigeren bij elkaar in 1 ruimte te zitten omdat ze van de aartsrivaal zijn. Eigen ego is groter dan het algehele belang.

Verstuurd vanaf mijn spambox


Len Cantello

Commerciële ruimtes.daar Moet je de poen mee ophalen. Was bij fcdh op uitnodiging. Zat daar prop vol met eters en zuipers in maatpak! Kassa!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCCornjum

Citaat van: Len Cantello op februari 24, 2014, 17:31:18
Commerciële ruimtes.daar Moet je de poen mee ophalen. Was bij fcdh op uitnodiging. Zat daar prop vol met eters en zuipers in maatpak! Kassa!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Juist.
Naast mij staat een man op Zuid.
Hij had een uitnodiging gehad om naar Cambuur-dkv te komen in de Business Club, gezellig wedstrijd, eten en drinken, men keek een beetje raar op de man heeft Cambuur klompen en een sjaal om.
Hij kent alle namen van spelers posities enz enz..........

De mensen om hem heen wisten nog maar net dat Cambuur in het geel speelt en waren alleen maar benieuwd wat er die middag te eten was.

Het was die wedstrijd en overigens elke thuis wedstrijd megadruk, het was/is er gewoon te klein.
Verschillende keren werd er de  handen geschut en deals rond gemaakt zo bevestigde hij, het voetbal was maar bijzaak, maar de club vaart er wel bij.

Kortom dat nieuwe stadion moet er zo snel mogelijk komen, voor de club en de stad een noodzaak.



Watching Football Is Not A Crime

brambo3004

Citaat van: SCCornjum op februari 24, 2014, 19:43:55

Verschillende keren werd er de  handen geschut en deals rond gemaakt zo bevestigde hij, het voetbal was maar bijzaak, maar de club vaart er wel bij.


Alsof het voetbal haar ziel nog niet genoeg aan de duivel heeft verkocht
Weg met de staanplaatsen voor het volk, op naar de commerciële ruimten voor de elite :rodekaart
Ik ben voor een nieuw stadion, geef de sponsors een mooi plaatsje in de zon, maar laten we de clubcultuur altijd op de eerste plaats houden

Len Cantello

Tsja, het een hoeft niet ten koste van het andere te gaan. Als je structureel mee wil op het hoogste niveau moet je investeerders faciliteren. En dat kan nu eenmaal niet met het huidige stadion


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

MartD

Nog eventjes en dan is dit seizoen ook weer afgelopen. Wat zijn de vorderingen geweest m.b.t. een nieuw stadion dit seizoen? Niet zo bijster veel volgens mij. Oftewel: het zal nog wel 5 jaar duren voordat er een nieuw stadion zal staan.

Echter, als cambuur in de eredivisie blijft, zal het niet zo lang kunnen wachten lijkt mij.  Er zullen aanpassingen moeten gebeuren aan het huidige stadion, om het toeschouwersaantal uit te breiden. Tweede seizoen eredivisie zullen waarschijnlijk meer mensen op af komen. Zal eeuwig zonde zijn om deze (nieuwe) supporters niet te kunnen verwelkomen, omdat het stadion te klein is.

Wat denken jullie en wat zullen eventuele mogelijkheden zijn? 

papier

Een tijdelijke tribune als tegen Zwolle is misschien mogelijk, al heb ik al eens gelezen dat dit vanwege brandveiligheid niet kon. Ik verwacht geen grote uitgaven, dan wegen de kosten immers niet op tegen de baten. Blijft het stadion klein en groeit de vraag naar kaarten is prijsverhoging natuurlijk een logisch gevolg. Logischer dan andersom trouwens, in voor maar niet in tegenspoed, zo zijn clubs dan wel weer.

SCCornjum

Alvast een blik in ons nieuwe stadion.
Welkom in de hel.....

Turkije
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Citaat van: brambo3004 op februari 24, 2014, 22:44:28
Alsof het voetbal haar ziel nog niet genoeg aan de duivel heeft verkocht
Weg met de staanplaatsen voor het volk, op naar de commerciële ruimten voor de elite :rodekaart
Ik ben voor een nieuw stadion, geef de sponsors een mooi plaatsje in de zon, maar laten we de clubcultuur altijd op de eerste plaats houden

Van het geld van jouw en mijn seizoenkaart kan de club niet veel, helaas bedankt voor de rode kaart.
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

Is er al een zetel gereserveerd voor de toekomstige olieidioot die onze club wil overnemen en Leeuwarden Oilers wil gaan noemen? :devil
Helaas kan in het hedendaagse voetbal de commercie niet buitengesloten worden en ik ben zeker blij met iedere sponsor die onze clubcultuur onderschrijft en daar trots op is. Dat zijn onze sponsoren in het algemeen gelukkig wel.

SCCornjum

Je moet er toch niet aan denken.................spelen in de bierleage, dit is toch veel mooier..
Watching Football Is Not A Crime

brambo3004

Citaat van: SCCornjum op maart 05, 2014, 12:35:22
Je moet er toch niet aan denken.................spelen in de bierleage, dit is toch veel mooier..

Je moet er toch niet aan denken dat hier zo'n stadion als in Zwolle komt.
Je moet er toch niet aan denken dat RedBull / een oliesjeik hier aanklopt...en dat VdBelt 'ja' zegt..
Je moet er toch niet aan denken dat ze zo'n lelijke tweede ring op het stadion pleuren, zoals in Groningen..

Cambuur is een unieke club. Dat een nieuw stadion nodig is, is duidelijk. Maar ik hou mn hart vast. Want wat er komende jaren gebeurt, kan de toekomst van de club maken en breken.

Eewal

Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2014, 14:29:45
Je moet er toch niet aan denken dat ze zo'n lelijke tweede ring op het stadion pleuren, zoals in Groningen..

:wall mooi stadion man!

brambo3004

#1229
Citaat van: Eewal op maart 05, 2014, 14:36:16
:wall mooi stadion man!

Nee man :_schater
1. dichte hoeken (maar oké, dat is discutabel, sommigen vinden dichte hoeken wel mooi..)
2. de tweede ring (vreselijk!)
3. betongehalte is ong. 300x te hoog
4. het uitvak is weggestopt op de tweede ring, ergens in een uithoek ver weg van de eigen 'harde' kern
5. de buitenkant is oerlelijk, zeker met die 2 flatgebouwen direct ernaast

1 ding vind ik wel mooi: de stoeltjes tot aan het veld