Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

veroen

Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2014, 14:42:27
Nee man :_schater
1. dichte hoeken (maar oké, dat is discutabel, sommigen vinden dichte hoeken wel mooi..)
2. de tweede ring (vreselijk!)
3. betongehalte is ong. 300x te hoog
4. het uitvak is weggestopt op de tweede ring, ergens in een uithoek ver weg van de eigen 'harde' kern
5. de buitenkant is oerlelijk, zeker met die 2 flatgebouwen direct ernaast

1 ding vind ik wel mooi: de stoeltjes tot aan het veld

1. doe mij ook maar dichte hoeken :P
2. tweede riog is idd niet echt mooi
3. EENS!
4. Logisch dat je je eigen supporters de beste plekken geeft die betalen er immers voor het hele jaar voor. Dat harde kern zelf aan de andere kant zit kan je de club niet verwijten
5. SPUUG EN SPUUGLELIJK idd!!

Eewal

Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2014, 14:42:27
Nee man :_schater
1. dichte hoeken (maar oké, dat is discutabel, sommigen vinden dichte hoeken wel mooi..)
2. de tweede ring (vreselijk!)
3. betongehalte is ong. 300x te hoog
4. het uitvak is weggestopt op de tweede ring, ergens in een uithoek ver weg van de eigen 'harde' kern
5. de buitenkant is oerlelijk, zeker met die 2 flatgebouwen direct ernaast

1 ding vind ik wel mooi: de stoeltjes tot aan het veld

buitenkant vind ik inderdaad ook niet mooi, maar verder mogen ze dat stadion zo in Leeuwarden neer zetten.. Verschil van mening is prima :)

Cambuur LWD

Wat ik mooi vond van het AZ stadion dat de tribune's wat gebogen waren, waardoor je een kuip effect krijgt..
Je ziet het goed aan de linker tribune..


Daarnaast golft het dak dat maakt het wat losser, als je dit vergelijkt met de Euroborg wat heel strak en steriel is. Daarnaast heeft het een uitstraling van een betonnen bunker waar je naar binnen loopt. Totaal geen voetbalstadion gevoel

ForzaCambuur1

Op de positie waar wij in het uitvak stonden was de hele eerste ring van de lange zijde ook niet zichtbaar. Dat is toch wel erg jammer  :| Het is veel mooier als je rondom alle tribunes kan zien.

Holwerd voor Cambuur

Ik blijf hopen op open hoeken! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

brambo3004

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 05, 2014, 20:29:56
Ik blijf hopen op open hoeken! |:)

Ik ook :thumbsup
Niets mooier dan dat. Iedere tribune zijn eigen karakter

Treb

Open hoeken of geen open hoeken, de tribunes moeten hoe dan ook tot aan het veld, allá Groningen, Graafschap en de lange zijde van Heracles.

Mp

Eens, ik vind het stadion van NAC ook mooi, 4 losse hoge en vrij steile tribunes

Galdiano

Waarom deze discussie opnieuw voeren, de tekeningen zijn al klaar.
Dicht op het veld, geen betonnen bak!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Citaat van: Galdiano op maart 05, 2014, 20:51:05
Waarom deze discussie opnieuw voeren, de tekeningen zijn al klaar.
Dicht op het veld, geen betonnen bak!

Ik heb ze niet gezien anders.. jij wel?

Galdiano

Even googelen naar nieuw Cambuur stadion! 2-11-13 heeft het in de krant gestaan.
Zijn twee ringen maar overlappen elkaar niet zoals bij Groningen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: Galdiano op maart 05, 2014, 21:04:52
Even googelen naar nieuw Cambuur stadion! 2-11-13 heeft het in de krant gestaan.
Zijn twee ringen maar overlappen elkaar niet zoals bij Groningen.
die tekeningen neem ik niet serieus. Knalde Cambuur alleen even snel de wereld in voor de verkiezingen.

Galdiano

Citaat van: SCC-J op maart 05, 2014, 21:07:56
die tekeningen neem ik niet serieus. Knalde Cambuur alleen even snel de wereld in voor de verkiezingen.

Deze schetsen liggen daadwerkelijk klaar! Dit zal het gaan worden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Waarom zijn er dan geen schetsen van de binnenkant?

brambo3004

Citaat van: Galdiano op maart 05, 2014, 21:04:52
Even googelen naar nieuw Cambuur stadion! 2-11-13 heeft het in de krant gestaan.
Zijn twee ringen maar overlappen elkaar niet zoals bij Groningen.

Naar ik toen begreep was dit ontwerp om te laten zien hoe het eruit zou kunnen gaan zien, hoe het in de omgeving past. En dat het interieur nog lang niet vaststaat.

Bovendien, ik heb bij Groningen even gerekend: 20 rijen op eerste ring, 10 rijen op tweede ring. Dat komt op een capaciteit van 22.550 plaatsen.
Het nieuwe Cambuurstadion zal nooit meer dan 20 rijen hebben. Om dat over twee ringen te verdelen is onnodig en onlogisch.
Ik geloof dat er nu 16 rijen op Noord zijn en een rij of 11 op Oost en Zuid.