Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 22, 2014, 16:17:54
Volgens mij ligt de eerste ring gewoon op het maaiveld, maar is er een verhoogde promenade (boven het maaiveld) van waar je het stadion inkomt en dan dus afdaalt  :)

Klopt. In Berlijn ligt het veld en een gedeelte van de tribunes wel onder het maaiveld.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op februari 22, 2014, 16:31:12
Klopt. In Berlijn ligt het veld en een gedeelte van de tribunes wel onder het maaiveld.

Alleen weet ik niet of we die steppe in Grunn nog wel een 'maaiveld' mogen noemen
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: papier op februari 22, 2014, 16:31:12
Klopt. In Berlijn ligt het veld en een gedeelte van de tribunes wel onder het maaiveld.

Net zo'n situatie als bij Barcelona? 1/3 van het stadion 'onder de grond'?
In Henk en Sandor we trust

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Len Cantello

#1189
Hoe ver is't er mee? Tijd voor discussie..

Ik trap af met de volgende stelling:
Gemeente niet van plan om tot wijziging van bestemmingsplan over te gaan welke een nieuw SC Cambuur stadion mogelijk maakt, omdat men bang is voor claims plaatselijke supermarkt- en kruideniers maffia.....

Roept u maar!!!!!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt

Citaat van: Len Cantello op februari 23, 2014, 11:19:56
Hoe ver is't er mee? Tijd voor discussie..

Ik trap af met de volgende stelling:
Gemeente niet om van plan om tot wijziging van bestemmmingsplan over te gaan welke een nieuw SC Cambuur stadion mogelijk maakt, omdat men bang is voor plaatselijke supermarkt- en kruideniers maffia.....

Roept u maar!!!!!!!

Ben bang dat je helemaal gelijk hebt. Voor gemeente breekt nu lastige tijd aan. De roep om nieuw stadion zal bij handhaving alleen maar groter worden. Ook kosten van politie moeten rol spelen. Zag gisteravond weer compleet leger aan ME. Nieuw stadion heeft alleen maar voordelen: werkgelegenheid, uitstraling voor de stad, minder kosten politie, meer inkomsten club, kortom alleen maar winstpunten.

0517

Detailhandel vestigt zich niet bij het stadion. Supermarkt(en) niet meer in stedelijke centra, muv een stadssuper. Kortom, stadion met wat commerciƫle ruimten heeft weinig impact op binnenstad.

losang09

Ik denk dat wel zou kunnen kloppen dat de gemeente bang is daarvoor wellicht .
  Je zou van  het positieve uit moeten gaan  als politici dat er  door die concurrentie   JUIST klanten /mensen naar Leeuwarden en stadion worden toegetrokken EN dat is goed . Een club als cambuur heeft ambities en ik geloof er zeker in dat die worden waargemaakt, vroeg of laat.

Dokkumer

Zolang kruidenierspolitiek Leeuwarden alleen maar voor eigen hachje en die van hun vriendjes gaat zal een nieuw stadion beperkt blijven tot de tekentafel.

Kijk eens vooruit, straal uit dat je de hoofdstad bent en durf!!!

Verstuurd vanaf mijn spambox


Cambuur123

Ik denk dat Leeuwarden zelf ook wel graag een nieuw stadion wil ivmLeeuwarden 2018...

SCC-J

Citaat van: Cambuur123 op februari 23, 2014, 13:58:15
Ik denk dat Leeuwarden zelf ook wel graag een nieuw stadion wil ivmLeeuwarden 2018...
En dat is gebaseerd op?

Lore

Citaat van: SCC-J op februari 23, 2014, 14:31:05
En dat is gebaseerd op?
t


Waarschijnlijk de zelfde luchtbel als de rest!

drg

Dus eh.. wat wordt het nou? Ik dacht dat ze 5 maanden geleden zouden laten weten wat er gaat gebeuren  :D

Cambuur123

Nergens op gebaseerd alleen in 2018 komen er allerlei activiteiten ivm. cultuurstad, ook concerten, je zou met een stadion een mooie locatie hebben voor de grote sterren.

SCC-J