Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier

Zal mij echt een worst wezen, ik kom voor Cambuur. Niet voor de tegenstander.

Lore

Citaat van: papier op februari 12, 2014, 12:01:21
Zal mij echt een worst wezen, ik kom voor Cambuur. Niet voor de tegenstander.

:_schater :_schater ik ben nog niet vergeten hoe wij jaren lang onderin de eerste divisie speelden en elke vrijdag weer in de kou naar stadion moesten om te zien hoe Cambuur weer niet opgewassen was tegen Almere, RBC of toch Haarlem.

Nee, dat zal mij niet wordt wezen, dit is veel en veel mooier!

Clint

Juist. Moet er niet aan denken om weer terug te gaan naar die Bierleague.

Galdiano

Citaat van: clint op februari 12, 2014, 12:38:14
Juist. Moet er niet aan denken om weer terug te gaan naar die Bierleague.

Eens! Al denk ik wel eens de uitwedstrijden in de jup waren beter en leuker dan nu, met al die bekrompen regels!

Op vrijdag naar Velsen, of naar Roosendaal en een heerlijk kopje soep krijgen bij binnenkomst!
Was het maar zo in de ere  ;(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Dat dit mooier is, dat is waar. Maar ook in de JL genoot ik van een stadionbezoek. Ik ben bang dat juist de ervaring van het stadionbezoek minder gaat worden, niet meer een avondje Cambuur maar gewoon een avondje voetbal kijken in een stadion. Het voetbal zie je in het stadion toch niet zo goed als op tv dus ik kom voornamelijk voor de sfeer, de entourage, het gevoel. En die is zoals hij nu is ook uniek, en de reden dat ik supporter ben van Cambuur en niet van een andere club.

Lore

Citaat van: papier op februari 12, 2014, 13:10:45
Dat dit mooier is, dat is waar. Maar ook in de JL genoot ik van een stadionbezoek. Ik ben bang dat juist de ervaring van het stadionbezoek minder gaat worden, niet meer een avondje Cambuur maar gewoon een avondje voetbal kijken in een stadion. Het voetbal zie je in het stadion toch niet zo goed als op tv dus ik kom voornamelijk voor de sfeer, de entourage, het gevoel. En die is zoals hij nu is ook uniek, en de reden dat ik supporter ben van Cambuur en niet van een andere club.

Ik snap je zeker, maar daar zijn wij zelf ook bij in een nieuw stadion. De begroting. Oet omhoog naar 10 mln in ere en 6 mln in 1ste divisie en dat kan hier helaas niet meer!

Scc01

misschien is dit iets: http://www.indehekken.net/news/actueel/de-terugkeer-van-de-terraces/

Verder moet ik eerlijk zeggen dat de jl ook altijd wel wat had, en daar kwam je nog echt naar het stadion omdat het een leuk bezoek was, niet omdat er zo goed voetbal gespeeld werd. Het leek vooral of de sfeer een stuk beter was bij vlagen.
Verder zijn we nu natuurlijk wel erg verwend, want ik kan me nog een wedstrijd voor de geest halen dat we voor het eerst in lange tijd periode kampioen konden worden en toen thuis tegen volgens mij telstar faalden.....




Lore

Citaat van: Scc01 op februari 17, 2014, 22:38:12
misschien is dit iets: http://www.indehekken.net/news/actueel/de-terugkeer-van-de-terraces/

Verder moet ik eerlijk zeggen dat de jl ook altijd wel wat had, en daar kwam je nog echt naar het stadion omdat het een leuk bezoek was, niet omdat er zo goed voetbal gespeeld werd. Het leek vooral of de sfeer een stuk beter was bij vlagen.
Verder zijn we nu natuurlijk wel erg verwend, want ik kan me nog een wedstrijd voor de geest halen dat we voor het eerst in lange tijd periode kampioen konden worden en toen thuis tegen volgens mij telstar faalden.....

Volgens mij zou het een goed idee zijn om volgend jaar zuid gedeeltelijk staan te maken. Je kan daar toch weer extra plaatsen mee creeeren en na dit seizoen zal de vraag naar kaarten toch weer toenemen.


Marc S

Citaat van: Lore op februari 18, 2014, 08:45:58
Volgens mij zou het een goed idee zijn om volgend jaar zuid gedeeltelijk staan te maken. Je kan daar toch weer extra plaatsen mee creeeren en na dit seizoen zal de vraag naar kaarten toch weer toenemen.

Doen ze niet, ze moeten dan een deel van oost opofferen voor het uitvak. Je moet een minimaal aantal uitvak plaatsen hebben hoe meer mensen er in je stadion kunnen. Bij 10000 is dat nog net 400. ga je daar overheen word het al 500.

SCC-J

Verder hebben wij noord supporters wel
Makkelijk praat over wat er op zuid moet gebeuren

Lore

Citaat van: Marc S op februari 18, 2014, 09:59:36
Doen ze niet, ze moeten dan een deel van oost opofferen voor het uitvak. Je moet een minimaal aantal uitvak plaatsen hebben hoe meer mensen er in je stadion kunnen. Bij 10000 is dat nog net 400. ga je daar overheen word het al 500.

Ah, duidelijk verhaal. Dan moeten ze dat ook gewoon niet doen...

SCCornjum

Voetbal kan ik door de beleving niet op een stoeltje bekijken..... dus..
Watching Football Is Not A Crime

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 22, 2014, 15:48:19
De eerste ring van FC Groningen ligt ook "onder het maaiveld"
Hier in Nederland is het gelukkig ook een bekend fenomeen  :)

Volgens mij ligt de eerste ring gewoon op het maaiveld, maar is er een verhoogde promenade (boven het maaiveld) van waar je het stadion inkomt en dan dus afdaalt  :)
Henk, held, bedankt