Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: NRG op maart 12, 2026, 19:46:07


Volgens mij is er al vaker uitgelegd dat een staantribune niet zomaar te realiseren is. Dan moet de tribune aan heel andere eisen voldoen. En zoals al genoemd, safe standing levert niet meer plaatsen op. Wat nu op Noord gebeurt zou bijvoorbeeld in Engeland onmogelijk zijn. Daar wordt echt niet getolereerd dat je op de trappen gaat staan.
Ze hadden daar rekening mee moeten houden bij de bouw

debaas058

Citaat van: Inferno-058 op maart 12, 2026, 20:28:49
Ze hadden daar rekening mee moeten houden bij de bouw

Was ook het idee.. tot het bij NEC mis ging met de tribune en alle eisen verscherpt werden.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Yellow Army

Citaat van: Inferno-058 op maart 12, 2026, 20:28:49
Ze hadden daar rekening mee moeten houden bij de bouw

Na het debacle in de Goffert zijn de eisen aan de constructie aangescherpt waardoor een staantribune op dit moment zonder versterking niet meer mogelijk is
Area 58

Zuid1991

Citaat van: Yellow Army op maart 12, 2026, 20:32:53
Na het debacle in de Goffert zijn de eisen aan de constructie aangescherpt waardoor een staantribune op dit moment zonder versterking niet meer mogelijk is
Misschien een domme vraag maar waarom kan dat bij dkv wel dan?

Yellow Army

Citaat van: Zuid1991 op maart 12, 2026, 21:33:50
Misschien een domme vraag maar waarom kan dat bij dkv wel dan?

Schijnbaar is de tribune daar zwaarder gebouwd
Area 58

Oud Cambuur

Klopt onze Noord tribune zal extra verstevigd moeten worden en daar is zoals wij weten momenteel geen geld voor

Hirsch

Is er ook rekening gehouden met een balkon waar de spelers op kunnen komen bij de hoofdingang?  :clint

Specuveter

Citaat van: Hirsch op maart 24, 2026, 15:39:59
Is er ook rekening gehouden met een balkon waar de spelers op kunnen komen bij de hoofdingang?  :clint
zijn ze nu m?? bezig
Vanavond klaar

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op maart 24, 2026, 16:00:11
zijn ze nu m?? bezig
Vanavond klaar

Waarom doet jouw ?? heel vaak gek? 8P
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Zijn er al plannen voor uitbreiding? Wat extra skyboxen en hoeken dicht zetten  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Verhuisd Cambuur is terug: 'En nu moeten we n??it meer degraderen'

Iemand die lid is van VI en dit kan plaatsen hier?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vak 4

Citaat van: Destroyer op maart 25, 2026, 11:29:30
Verhuisd Cambuur is terug: 'En nu moeten we n??it meer degraderen'

Iemand die lid is van VI en dit kan plaatsen hier?

Het stuk heeft Derckx geplaatst bij Emmen- Cambuur

Lore

Citaat van: Vak 4 op maart 25, 2026, 11:32:46
Het stuk heeft Derckx geplaatst bij Emmen- Cambuur

Wat een prachtig artikel!

Bernardo

Het is jammer, maar Cambuur zal toch wat moeten gaan veranderen aan het uitvak. Dit kan zo niet meer, veiligheid van eigen supporters is belangrijker. Cambuur heeft het geprobeerd met een gastvrij uitvak, als supporters er dan niet mee om kunnen gaan dan houd het op.

Destroyer

Eens met het oog op volgend jaar.
** Poolwinner 18/19 - 21/22