Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Citaat van: hobbes op december 03, 2025, 19:22:08
Voor iedereen die het oude stadion must

https://storage.net-fs.com/hosting/7831026/79/

Mooie tour die je door het stadion kunt doen. Goed te zien dat we echt toe waren aan iets nieuws. Die kleedkamers van de bezoekers en van onze eigen 1e selectie. Schandalig eigenlijk  :_schater

Lore

Citaat van: Stiens op december 09, 2025, 08:53:16
Mooie tour die je door het stadion kunt doen. Goed te zien dat we echt toe waren aan iets nieuws. Die kleedkamers van de bezoekers en van onze eigen 1e selectie. Schandalig eigenlijk  :_schater

De van de bezoekers. Dat er eigenlijk uberhaut nog spelers tekenden voor Cambuur na een rondleiding

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op december 09, 2025, 11:44:01
De van de bezoekers. Dat er eigenlijk uberhaut nog spelers tekenden voor Cambuur na een rondleiding

Die kleedkamer hadden ze toch ??n op ??n moeten overzetten naar het nieuwe stadion, stonden we altijd 1-0 voor
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vind dat een best wel mooi historisch document, leuk gemaakt. Zie zelfs de dingen die ik nog heb gekocht/ meegenomen
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 09, 2025, 14:09:57
Die kleedkamer hadden ze toch ??n op ??n moeten overzetten naar het nieuwe stadion, stonden we altijd 1-0 voor

Dat verklaart waarom ik altijd uit tegen holwerd 4 verloor!

upweer

Wanneer is die wall of fame af in het nieuwe stadion?

upweer


Noordcambuur

Nu de halve seizoenskaarten te koop zijn ben ik benieuwd wat er verkocht wordt.
Waar ik ook heel benieuwd naar ben als we volgend seizoen in de ED spelen zit het elke thuiswedstrijd vol zo ja is het stadion niet te klein gebouwd. :?

Is er nog een mogelijkheid om het stadion uit te breiden.

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2025, 16:10:02
Nu de halve seizoenskaarten te koop zijn ben ik benieuwd wat er verkocht wordt.
Waar ik ook heel benieuwd naar ben als we volgend seizoen in de ED spelen zit het elke thuiswedstrijd vol zo ja is het stadion niet te klein gebouwd. :?

Is er nog een mogelijkheid om het stadion uit te breiden.
In de sportcast met ard de graaf werd verteld dat er op de westribune nog plaats is voor een circa 600 stoelen.
Totale capiciteit kan dan naar een 16.000
Safe standing kan in de toekomst wellicht nog onderzocht worden.

Bankzitter

Voor Safe Standing moet de tribune verstevigd worden en die investering kunnen we nu nog niet doen.
Als de financi?le situatie dat weer toelaat, dan zullen ze dat alsnog wel een keer doen.

Noordcambuur

Als we promoveren naar ED wordt stadion ook nog uitgebreid met extra zitplaatsen of staanplaatsen.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op januari 19, 2026, 19:18:37
Als we promoveren naar ED wordt stadion ook nog uitgebreid met extra zitplaatsen of staanplaatsen.

Staanplaatsen niet.
West kan kunnen nog een stuk of 500 stoelen bij. (door stoelen dichter bij elkaar te plaatsen.)
Maar eerst West maar eens uitverkopen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2026, 20:00:33
Staanplaatsen niet.
West kan kunnen nog een stuk of 500 stoelen bij. (door stoelen dichter bij elkaar te plaatsen.)
Maar eerst West maar eens uitverkopen.
Dit zou nu al uitverkocht raken maar Cambuur gooit dit niet maximaal in de verkoop

Lore

Citaat van: Inferno-058 op januari 19, 2026, 20:21:25
Dit zou nu al uitverkocht raken maar Cambuur gooit dit niet maximaal in de verkoop

Hey, dat wist ik niet. Waarom verkopen ze niet maximaal?

Poetser

Citaat van: Lore op januari 19, 2026, 23:06:34
Hey, dat wist ik niet. Waarom verkopen ze niet maximaal?

Hij bedoelt waarschijnlijk voor 'jan met de pet'