Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Inferno-058 op januari 19, 2026, 20:21:25
Dit zou nu al uitverkocht raken maar Cambuur gooit dit niet maximaal in de verkoop
ik snap eigenlijk wel dat cambuur de kaarten op West niet voor 'doorsneeprijzen' van de hand doet. Dat kun je de sponsoren eigenlijk niet maken. Wat je wel zou kunnen doen is de sponsoren  extra kaarten daar aanbieden voor zakenrelaties. Win win situatie lijkt me...

Lore

Citaat van: Poetser op januari 20, 2026, 06:38:54
Hij bedoelt waarschijnlijk voor 'jan met de pet'

Ah, ja. Dat is dan een keuze in het businessmodel van Cambuur. Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen.

Zuid1991

Bij de oude velden van vv Leeuwarden is het oude muurtje netjes gestut met houten balken .
Zal deze een mooi plekje krijgen bij het nieuwe stadion?

Noordcambuur

Ik loop even vooruit op dat we volgend seizoen in de ED gaan spelen wat gaat er veranderen :?

*seizoenskaarten gaan in prijs omhoog
*wedstrijddagen/tijden gaan veranderen


En waar hoop ik op?..

*noordtribune 2 vakken staanplaatsen van maken.
*zuidtribune skyboxen openen alle thuiswedstrijden.
*Westtribune uitbreiden met extra zitplaatsen.
*meer toegangspoortjes Oosttribune.

Cambuur krijgt meer t.v. Geld en ook voor de sponsors gaat er meer geld komen in de kassa la.


Oud Cambuur

Dat van de Noordtribune en de Toegangspoortjes gaat niet gebeuren de rest mee eens

Inferno-058

Citaat van: Oud Cambuur op maart 05, 2026, 10:02:09
Dat van de Noordtribune en de Toegangspoortjes gaat niet gebeuren de rest mee eens
Dikke misser om van Noord geen deels staantribune te maken!

moodygrunn

Citaat van: Oud Cambuur op maart 05, 2026, 10:02:09
Dat van de Noordtribune en de Toegangspoortjes gaat niet gebeuren de rest mee eens

Hoezo geen extra poortjes voor Oost? Mensen sneller binnen = meer horeca omzet
In Henk en Sandor we trust

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: moodygrunn op maart 06, 2026, 20:05:26
Mensen sneller binnen = kan ik bijna een half uur later van huis  8)

:thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Citaat van: moodygrunn op maart 06, 2026, 20:05:26
Hoezo geen extra poortjes voor Oost? Mensen sneller binnen = meer horeca omzet

Heb idee dat het laatste wedstrijden al veel sneller gaat, als het druk word open ze extra hekje met handscanner. Werkt top.

Destroyer

Citaat van: oost op november 29, 2025, 16:08:21
Sowieso 1 grote tochtige bende zo jammer nu ga je echt niet voor je lol een drankje drinken in het stadion.
Gelukkig is oost dan ook de kleinste tribune en zitten er amper mensen  :_schater

Ik erger me hier ook steeds meer aan. Die tocht onder de tribune door. Ik drink niet, maar het is ook niet uitnodigend om even daar te staan. Waarom niet als andere tribunes het dicht maken met klap deuren? Weet zeker dat mensen het veel plezieriger vinden om er even eerder een hapje en drankje te nuttigen.

Alhoewel ik het om te schamen vind dat je voor 4,50 een half bakje dunne patat krijgt... Hier valt winst te behalen. Die frietkar vorig jaar meer en beter waar voor je geld.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Bernardo op maart 06, 2026, 20:24:17
Heb idee dat het laatste wedstrijden al veel sneller gaat, als het druk word open ze extra hekje met handscanner. Werkt top.

Dat klopt, gaat veel sneller.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Beul B

destroyer heeft gelijk over de tocht.  Ergernis daar.

zeewolde

Citaat van: Inferno-058 op maart 06, 2026, 19:45:11
Dikke misser om van Noord geen deels staantribune te maken!

Dat snp ik ook nog steeds niet.
Safe standing zou meer plaatsen opleveren. Al doe je het alleen maar bij 6, 7 en 8.
Maakt de tribune ook nog indrukwekkender.

Hirsch

Citaat van: zeewolde op maart 12, 2026, 17:49:08
Dat snp ik ook nog steeds niet.
Safe standing zou meer plaatsen opleveren. Al doe je het alleen maar bij 6, 7 en 8.
Maakt de tribune ook nog indrukwekkender.

Safe standing leidt niet tot meer plaatsen. 1 stoeltje voor ??n staplek. Daarbij moeten er dan afgesloten vakken komen, met aparte vakopgangen met extra controle of je er wel mag staan. Ingewikkeld en vanuit kostenperspectief ook nog niet handig. Aanschaf van de hekken en klapstoeltjes is daarnaast ook nog heel wat duurder.
Een misser dus zeker niet gezien de (financi?le) situatie bij ons. Mogelijk in de toekomst..

NRG

Citaat van: Inferno-058 op maart 06, 2026, 19:45:11
Dikke misser om van Noord geen deels staantribune te maken!



Volgens mij is er al vaker uitgelegd dat een staantribune niet zomaar te realiseren is. Dan moet de tribune aan heel andere eisen voldoen. En zoals al genoemd, safe standing levert niet meer plaatsen op. Wat nu op Noord gebeurt zou bijvoorbeeld in Engeland onmogelijk zijn. Daar wordt echt niet getolereerd dat je op de trappen gaat staan.