Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op september 27, 2013, 10:17:26

Dus als ze grachten willen, zetten ze t stadion maar in de binnenstad!  :devil
Ja op de plek van ut ouwe Gerechtsgebouw en de Harmonie... Kinne jum su út de Kleine ut stadion inrolle :devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Reed laatst naar Den Haag, zag ik een foeilelijk blikken gebouw staan aan de snelweg. Opeens zag ik de lichtmasten en bleek het het Dan Haag stadion. Ik vind hem nog lelijker dan de betonnen gatenkaas van Groningen.

Henk, held, bedankt

Westerpark

Citaat van: SCC-J op september 27, 2013, 10:24:51
Hoeken open! 4 losse tribunes!!

Plus tribunes tot aan veld en echte lichtmasten!

Sonnema

Stadion komt op het oude terrein van Philips en tekeningen zijn klaar en begreep dat het financieel ook al rond is. Het gaat allemaal nog om de handtekeningen dus al dat allemaal rond is komt Cambuur naar buiten eerder niet.

jeff

Citaat van: Sonnema op september 27, 2013, 20:20:10
Stadion komt op het oude terrein van Philips en tekeningen zijn klaar en begreep dat het financieel ook al rond is. Het gaat allemaal nog om de handtekeningen dus al dat allemaal rond is komt Cambuur naar buiten eerder niet.
Gaat het om deze? Kwam namelijk dinsdag die vd Borg tegen in de snackbar en die had een boek bij zich met dit ontwerp.

Citaat van: Sander Scc op augustus 18, 2013, 22:23:02


Dit plaatje kwam ik tegen op voetbalzone en had ik nog niet eerder gezien. Mooi stadion!!
Schijnt een concept van vd Borg te zijn dat bij de gemeente ligt. Alleen dat lelijke pama-logo  :rodekaart

Misschien is t hier al eens geplaatst maar heb geen zin om terug te lezen.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2013, 12:00:39
Reed laatst naar Den Haag, zag ik een foeilelijk blikken gebouw staan aan de snelweg. Opeens zag ik de lichtmasten en bleek het het Dan Haag stadion. Ik vind hem nog lelijker dan de betonnen gatenkaas van Groningen.



Deze week ook weer een paar keer lang gereden, maar het is echt een heel lelijk koekblik!

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PASSC

Idem. Zoals Nieuw Galgenwaard, alleen dan doortrekken tot aan het veld. Losse tribunes passen bij Cambuur. Of waneer het toch dichte hoeken worden, dan verschillende hoogtes vd tribunes.

kgscc

Investering van 21,7 miljoen euro in ijsbaan Leeuwarden

Gepubliceerd op 01 oktober 2013,   Categorie: Actueel,   3 reacties

(tekst: college b en w)

Toelichting Het college van b. en w. heeft de projectvoorbereiding voor de realisatie van een ijshal met een 400 meter ijsbaan op de voormalige "Philips-locatie" afgerond en legt de resultaten voor aan de Raad. Het college stelt voor om een ijsbaan te realiseren met hierin een 400 meter ijsbaan, 30×60 meter ijsvloer op het middengebied, 30×60 meter ijshal separaat, kleedkamers, horeca ontvangsthal, technische ruimtes, kantoren en vergaderruimtes en de benodigde terreininrichting. Hiernaast heeft het college een intentieovereenkomst met de beoogde exploitatie Stichting IJshal Leeuwarden vastgesteld.

http://www.liwwadders.nl/investering-van-217-miljoen-euro-in-ijsbaan-leeuwarden/#.Uksah4bIaCp

Het Philips-terrein werd toch ook genoemd als plaats voor een nieuw stadion? Combineren lijkt me wel wat.

Destroyer

Cambuur komt achter WTC hal zei toe smid laatst in bericht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Lore op september 27, 2013, 23:24:28
Deze week ook weer een paar keer lang gereden, maar het is echt een heel lelijk koekblik!

Krijg altijd koude rillingen over mijn lijf als ik dat ding zie langs de weg. Hoop dat ons stadion er niet zo uit komt te zien.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCornjum

De gemeente heeft een paar centen euro's over.
Kan van het wisselgeld en een stapeltje euro's van investeerders ook een nieuwe Cambuur tempel gebouwd worden??????

LEEUWARDEN - Burgemeester en wethouders van Leeuwarden trekken de portemonnee voor een nieuwe overdekte ijshal met een 400 meterbaan. Ze stellen voor de bouw €21,7 miljoen beschikbaar. De hal moet medio 2015 klaar zijn en zal naar verwachting 155.000 bezoekers per jaar ontvangen. De oude ijshal gaat dicht. De koelinstallatie voldoet niet meer aan de eisen.
Watching Football Is Not A Crime

kgscc

Citaat van: Destroyer op oktober 01, 2013, 21:07:55
Cambuur komt achter WTC hal zei toe smid laatst in bericht

Dus dat staat 'vast'? Anders toch combineren met de ijshal en iedereen in de rust een gratis ijsje :P

NicoJanHoogma1960

Maar ja mensen, een nieuwe ijshal speelde niet zolang als het Cambuur stadion al loopt. Maar hupakee even een nieuwe ijshal van 22 miljoen, al trekken ze gelijk een blik open. Nou als er nog een blik is trek deze dan deze maand ook maar open voor het nieuwe Riedstra stadion. Kom op gemeente laat nu ook je kant zien richting deze topclub op het hoogste niveau. Kunnen we Dijkstra en Draisma mooi laten bouwen goed voor de werkgelegenheid, tevens blijft dit bouwbedrijf dan Cambuur ook jaren trouw. Nou Crone de bal ligt bij jullie, scoren jullie deze maand of niet, wij in ieder geval wel sportief gezien, in het stadion wat aan vervanging toe is.
Cambuur zit in je bloed

Clint

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op oktober 02, 2013, 09:47:49
het nieuwe Riedstra stadion.

De Cammingha-burcht.

:clint :Als onneembare vesting.