Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: SCCJSK op september 21, 2013, 16:24:09
als het stadion een te grote capaciteit heeft en er zitten bijvoorbeeld 11 duizend en er kunnen 20 duizend  is de sfeer gelijk weg dan zijn we net vitesse dan spelen we in een half leeg stadion.

De locatie bij het wtc expo vind ik niks we zijn een volksclub dan kunnen we niet meer uit de wijk er heen lopen

Lopen vanuit het Valeriuskwartier, is een volksbuurt.
MI-Sider for Life

pvanbuijtene

Citaat van: Len Cantello op september 21, 2013, 16:54:17
Lijkt me ook.
Heb je alleen last van..ik sfeer je dat het vervelend is.

piene hassus

Loopt Ekhart sien broer niet bij Cambuur rond? Kannie mooi wat lobbye

vialli

Citaat van: drg op september 20, 2013, 12:56:29
Uitbreidbaar naar 15.000, het zit nu elke keer net niet vol maar dat zal langzamerhand wel steeds meer oplopen, ik denk toch niet dat het zo hard zal gaan dat er spontaan 4 a 5 duizend mensen bij komen aanschuiven in een nieuw stadion.
Zou ook niet zo fijn zijn als we in de komende jaren (natuurlijk gebeurd dat niet) weer degraderen dat we dan een te duur stadion hebben om te onderhouden.

Als VASTE speler in de EREDIVISIE is een stadion voor 15000  toeschouwers
GEEN ENKEL PROBLEEM IN VOETBALSTAD LEEUWARDEN.

Destroyer

Citaat van: vialli op september 21, 2013, 20:55:20
Als VASTE speler in de EREDIVISIE is een stadion voor 15000  toeschouwers
GEEN ENKEL PROBLEEM IN VOETBALSTAD LEEUWARDEN.

Denk het ook niet. Maar 11.500 uitbreiden kan in principe snel. Je kunt dmv zittribune om te bouwen naar staan plaatsen snel extra capaciteit creƫren!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: SCCJSK op september 21, 2013, 16:24:09
als het stadion een te grote capaciteit heeft en er zitten bijvoorbeeld 11 duizend en er kunnen 20 duizend  is de sfeer gelijk weg dan zijn we net vitesse dan spelen we in een half leeg stadion.

De locatie bij het wtc expo vind ik niks we zijn een volksclub dan kunnen we niet meer uit de wijk er heen lopen
De sfeer wordt gemaakt door de supporters, niet door locatie alleen. Ik zou eerst wel beginnen met 12k snel uit te breiden naar 15k!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sonnema

En hoe het eruit komt te zien weten ze ook al, er is namelijk al een tekening van het stadion. Ze willen naar het WTC dat is heel duidelijk. Cambuur moet het nu nog ff financieel onderbouwen bij de gemeente, en er moet dan een goed keuring komen van de gemeente.

mario

Citaat van: Sonnema op september 26, 2013, 21:25:59
En hoe het eruit komt te zien weten ze ook al, er is namelijk al een tekening van het stadion. Ze willen naar het WTC dat is heel duidelijk. Cambuur moet het nu nog ff financieel onderbouwen bij de gemeente, en er moet dan een goed keuring komen van de gemeente.

'Financieel onderbouwen' slechts kleine formaliteit.....

Dokkumer

Citaat van: mario op september 26, 2013, 21:56:13
'Financieel onderbouwen' slechts kleine formaliteit.....
Natuurlijk, dat kan de overheid toch ook altijd zo gemakkelijk? :P

Treb

Citaat van: Sonnema op september 26, 2013, 21:25:59
En hoe het eruit komt te zien weten ze ook al, er is namelijk al een tekening van het stadion.

Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar.
Hoop zo dat de tribunes tot aan het veld komen, ala Groningen en de Graafschap. Oprotten met die kut grachten.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op september 27, 2013, 00:08:47
Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar.
Hoop zo dat de tribunes tot aan het veld komen, ala Groningen en de Graafschap. Oprotten met die kut grachten.

En de hoeken vol tribune, nog nooit zo'n lelijk ding gezien als die van Fietstas
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Treb op september 27, 2013, 00:08:47
Oprotten met die kut grachten.

Grachten horen in de binnenstad, niet in een stadion!

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2013, 00:10:06
En de hoeken vol tribune, nog nooit zo'n lelijk ding gezien als die van Fietstas

Inderdaad wat een lelijk ding..
Het NAC stadion vind ik wel wat hebben

Maar misschien komt dat ook wel door de supporters die de sfeer bepalen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op september 27, 2013, 10:04:47
Grachten horen in de binnenstad, niet in een stadion!


Dus als ze grachten willen, zetten ze t stadion maar in de binnenstad!  :devil

SCC-J

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2013, 00:10:06
En de hoeken vol tribune, nog nooit zo'n lelijk ding gezien als die van Fietstas
Hoeken open! 4 losse tribunes!!