Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Synea

Citaat van: SCC-J op augustus 18, 2013, 21:24:27
Telegraaf: (Marcel van der Kraan) Cambuur brengt deze maand plannen nieuw stadion naar buiten

Damn je bent me net voor :zweep
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Synea

Op eredivisie live kwam het voor in de 90 minutes (wel reporter van telegraaf idd) maar hij zou eerst morgen zeggen, maar er kwam deze maand uit..
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

mario


Jules058

Ik ben heel blij als er een nieuw stadion gaat komen. Aan de andere kant ook wel heel jammer dat ze dan van de huidige locatie verhuizen. Ik snap wel dat dit een must is i. V. M.  De veiligheid maar het heeft wel wat zo'n stadion midden in een volkswijk. Ik las elders op dit forum dat zelfs Groningen supporters het helemaal fantastisch vonden het stadion zo midden in de wijk. En dat de licht masten boven de huizen uitsteken. Sfeer zit ik niet over in als er een nieuw stadion komt. Sfeer maken kunnen wij als de beste! Ik hoop alleen dat het nieuwe stadion zorgt voor meer inkomsten en een stabiele toekomst.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Synea

Citaat van: Jules058 op augustus 18, 2013, 21:33:08
Ik ben heel blij als er een nieuw stadion gaat komen. Aan de andere kant ook wel heel jammer dat ze dan van de huidige locatie verhuizen. Ik snap wel dat dit een must is i. V. M.  De veiligheid maar het heeft wel wat zo'n stadion midden in een volkswijk. Ik las elders op dit forum dat zelfs Groningen supporters het helemaal fantastisch vonden het stadion zo midden in de wijk. En dat de licht masten boven de huizen uitsteken. Sfeer zit ik niet over in als er een nieuw stadion komt. Sfeer maken kunnen wij als de beste! Ik hoop alleen dat het nieuwe stadion zorgt voor meer inkomsten en een stabiele toekomst.

_O_
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Jules058

Daar komt ook nog bij wat zal er dan gebeuren met de cambuur bar?  8P
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Sander Scc

#666


Dit plaatje kwam ik tegen op voetbalzone en had ik nog niet eerder gezien. Mooi stadion!!
Schijnt een concept van vd Borg te zijn dat bij de gemeente ligt. Alleen dat lelijke pama-logo  :rodekaart

Misschien is t hier al eens geplaatst maar heb geen zin om terug te lezen.

Dokkumer

Is hier al eens geplaatst idd.. Maar als de naam vd Borgt er al bij genoemd wordt weet ik al dat het net zo serieus is als een  :fant :devil

Naam is namelijk ook al bekend.. Het luchtkasteel

Sander Scc

Ik had die naam ook al eens gehoord in combinatie met luchtfietserij. Ken de man verder niet.

Maar er zijn vast wel wat capabele mensen die deze luchtfietser de goede kant op kunnen laten fietsen toch? Lijkt een mooi stadion!
Als er dan toch een nieuwe moet komen dan is dit een mooi ontwerp!

Ben benieuwd wat het gaat worden!! Deze maand duurt nog 12 dagen dus kom maar op met die plannen!!

Jules058

V. D. Borg zou ook met een grote Duitse bierbrouwer hebben gesproken voor sponsoring van de bouw. Dan krijgen we een nieuw stadion "das schultenbrau veste"  8P
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Clint

Citaat van: Jules058 op augustus 19, 2013, 01:46:57
Dan krijgen we een nieuw stadion "das schultenbrau veste"  8P

Het is dan 'die schultenbrau veste'.

:P

geel-blauw-dokkum.

SC Cambuur is van plan nog deze maand de grootse plannen voor een nieuw stadion te presenteren. De club uit Leeuwarden wil een nieuwe thuishaven bij het WTC-park, om zo de groeiende ambities kracht bij te zetten.De club uit de Friese hoofdstad is al langere tijd in gesprek met de gemeente, maar men beseft dat er meer en meer haast bij geboden is. Er moeten spijkers met koppen geslagen worden. "Dan zijn wij een blijvertje, met misschien incidenteel Europees voetbal", zegt algemeen directeur Gerald van den Belt tegenover De Telegraaf."Zoiets kan snel gaan met meer inkomsten en gerichte versterkingen erbij. Zo verwacht ik ook veel van PEC Zwolle. Komt dat stadion er niet, dan vliegen we er binnen twee of drie jaar weer uit", vervolgt Van den Belt zijn verhaal. Het huidige stadion, gebouwd in 1936, heeft zijn top bereikt. "De mensen willen het ook graag, het leeft hier enorm. Met een snel 'ja' kan een nieuw stadion er zomaar heel rap staan hier in het noorden."

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk


John Hiatt

Nou Crone, kun je je leugens van zaterdagavond recht gaan zetten! Geen woorden, maar daden!

Jules058

Leeuwarden wil toch culturele hoofdstad worden? Ik zou zeggen waar is meer cultuur dan bij een voetbal club als cambuur. Nu moet de gemeente laten zien dat ze dat niet moeten vergeten!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

piene hassus

Un manifestatie die jaarlijks 160.000 toeskouwers trekt het toch wel recht fan spreken niet?