Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Alle het goede komt langzaam. :clint

losang09

Cambuur in de Cambuurwijk!
Een nieuw stadion aa de rand vd stad is natuurlijk rendabel , beriekbaarheid, parkeerplekke en su mar meer.
Doch kun je nog zoveel aan ons huidige onderkomen doen.
Oost verlengen naar beneden.
Gedeeltes Zuid en Noord staan.
Dan hev je su wel paar duzend plekke meer.
Laat daar gewon een gode archi naar kieke en maak de wat mois van.

SCC-J

lees even het topic door en dan weet je waarom het niet kan

Lore

Citaat van: losang09 op augustus 16, 2013, 14:11:44
Cambuur in de Cambuurwijk!
Een nieuw stadion aa de rand vd stad is natuurlijk rendabel , beriekbaarheid, parkeerplekke en su mar meer.
Doch kun je nog zoveel aan ons huidige onderkomen doen.
Oost verlengen naar beneden.
Gedeeltes Zuid en Noord staan.
Dan hev je su wel paar duzend plekke meer.
Laat daar gewon een gode archi naar kieke en maak de wat mois van.

Dat zou een goed plan zijn als het meeste geld van de begroting uit ticketverkoop kwam. Echter het meeste geld moet uit sponsoring komen en daar kunnen ze nu gewoon veel te weinig bieden. De eetmogelijkheid is te klein, de businessclub zelf ook. Dus moet er wel een nieuw stadion komen!

Synea

Inderdaad, een verbouw van het stadion zou betekenen dat zowel de zuid, oost als west tribune verbouwd zouden moeten worden. en met name de verbouw van west zal een probleem opleveren..
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

MartD

Waarom alle tribunes verbouwen? Alleen Oost en Zuid zijn er voornamelijk erg aan toe. Je breekt oost af en maakt daar de nieuwe hoofdtribune van. Voila nieuwe sponsormogelijkheden. Genoeg ruimte daarachter, want vv leeuwarden vertrekt naar Rood Geel. Dus alle velden platbranden en je hebt ook genoeg parkeermogelijkheden  :devil

Lore

Citaat van: MartD op augustus 17, 2013, 14:14:49
Waarom alle tribunes verbouwen? Alleen Oost en Zuid zijn er voornamelijk erg aan toe. Je breekt oost af en maakt daar de nieuwe hoofdtribune van. Voila nieuwe sponsormogelijkheden. Genoeg ruimte daarachter, want vv leeuwarden vertrekt naar Rood Geel. Dus alle velden platbranden en je hebt ook genoeg parkeermogelijkheden  :devil

In theorie een goed idee, maar de gemeente
wil uit veiligheidsoverweging Cambuur daar
Weg hebben

Synea

Niet te vergeten dat de gronden al verkocht zijn aan leyton, dat was ook met de gedachte om er later wat op te verdienen.. cambuur betaald best wat huur nu geloof ik..
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

MartD

Citaat van: Synea op augustus 17, 2013, 14:21:53
Niet te vergeten dat de gronden al verkocht zijn aan leyton, dat was ook met de gedachte om er later wat op te verdienen.. cambuur betaald best wat huur nu geloof ik..
Alleen het cambuurstadion is van leyten, velden zijn van de gemeente. Leyten wilde ook de velden van de gemeente maar dat is hen dus niet gelukt. Cambuur wilde dat stuk grond verkopen aan Leyten, maar dat stukje grond is helemaal niet van cambuur. En de gemeente wil er 9miljoen voor(boekwaarde) en mag het niet voor lager verkopen(bekende overheidssteun). Het is mij een vreemd verhaal wat Leyten nu precies wil, op het grond van het stadion kun je maar paar huizen kwijt.

en als de gemeente zit te zeuren over veiligheidsoverwegingen moeten ze SCC maar niet zo dwars zitten  :zweep

Synea

Citaat van: MartD op augustus 17, 2013, 14:29:10
Alleen het cambuurstadion is van leyten, velden zijn van de gemeente. Leyten wilde ook de velden van de gemeente maar dat is hen dus niet gelukt. Cambuur wilde dat stuk grond verkopen aan Leyten, maar dat stukje grond is helemaal niet van cambuur. En de gemeente wil er 9miljoen voor(boekwaarde) en mag het niet voor lager verkopen(bekende overheidssteun). Het is mij een vreemd verhaal wat Leyten nu precies wil, op het grond van het stadion kun je maar paar huizen kwijt.

en als de gemeente zit te zeuren over veiligheidsoverwegingen moeten ze SCC maar niet zo dwars zitten  :zweep

I stand corrected :_spank
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

gewoon een fan

Citaat van: MartD op augustus 17, 2013, 14:14:49
Waarom alle tribunes verbouwen? Alleen Oost en Zuid zijn er voornamelijk erg aan toe. Je breekt oost af en maakt daar de nieuwe hoofdtribune van. Voila nieuwe sponsormogelijkheden. Genoeg ruimte daarachter, want vv leeuwarden vertrekt naar Rood Geel. Dus alle velden platbranden en je hebt ook genoeg parkeermogelijkheden  :devil
Ik denk echt niet dat het een goed idee is om op Oost een nieuwe hoofdtribune neer te zetten, in de zomer heb je daar behoorlijk last van de zon, ik denk niet dat men dit de zakenmensen aan wil doen  ;)

Lore

Citaat van: gewoon een fan op augustus 17, 2013, 14:41:31
Ik denk echt niet dat het een goed idee is om op Oost een nieuwe hoofdtribune neer te zetten, in de zomer heb je daar behoorlijk last van de zon, ik denk niet dat men dit de zakenmensen aan wil doen  ;)

Die twee wedstrijden!0? Ik maak mij altijd veel drukker om de winter!

denistel

dan spelen we toch amper en in de skyboxen hevve ze wel airco toch,,,,, :proost

Dokkumer

Andere optie is het veld een kwartslag draaien.. De hoofdtribune op Zuid, Noord verlengen en dan Oost ook vernieuwen. Alleen zitten we dan wéér met een half afgebouwd stadion...

SCC-J

Telegraaf: (Marcel van der Kraan) Cambuur brengt deze maand plannen nieuw stadion naar buiten